eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › Budowa i rozbudowa budynku portierni Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 10 w Buku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-16

Ogłoszenie nr 500057886-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa i rozbudowa budynku portierni Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 10 w Buku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512454-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 30230553300000, ul. ul. Przemysłowa 10, 64320 Buk, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 14 01 71, e-mail przetargi@zgk-buk.pl, faks 618 14 93 60.
Adres strony internetowej (url): www.zgk-buk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i rozbudowa budynku portierni Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 10 w Buku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.360.02.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa i rozbudowa budynku portierni Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Przemysłowej 10 w Buku.3.3.1. Stan istniejący: 2. Obiekt zlokalizowany jest przy ul. Przemysłowej 10 w Buku, na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1152/1, powiat poznański, województwo wielkopolskie. Obecny budynek portierni o wymiarach 6,73 x 6,29 m planuje się adaptować na potrzeby Punktu Obsługi Klienta i portierni. Zakres robót: 3 Dokumentacja projektowa została opracowana dla budynku portierni i dla budynku biurowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlano-montażowe związane wyłącznie z budynkiem portierni. Budynek biurowy będzie realizowany w późniejszym terminie i nie podlega niniejszemu zamówieniu. Docelowo zaprojektowano ogrzewanie obu budynków z nowego pieca gazowego, stąd w dokumentacji znajduje się wewnętrzna instalacja gazowa. W pierwszym etapie, w ramach niniejszego zamówienia należy wykonać wyłącznie sieć cieplną zasilającą budynek portierni z istniejącej kotłowni węglowej. Nie należy wykonywać wewnętrznej instalacji gazowej (II etap). W ramach robót przygotowawczych wykonano w 2017 roku przeniesienie układu kablowo - pomiarowego z budynku portierni do nowej szafy energetycznej z fundamentem, zlokalizowanej w linii ogrodzenia . Zamawiający wykona siłami własnymi wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Autorską Pracownię Architektoniczną VOWIE STUDIO Plus z siedzibą w Szamotułach przy Al. Jana Pawła II 20. 2) Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowaną przez autorów dokumentacji projektowej. 3) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 4) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) Decyzją pozwolenia na budowę nr 2257/17 wydaną przez Starostę Poznańskiego w dniu 04.05.2017 roku. 3.3.4. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. 3) Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 4) Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie). 4. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem "parametry równoważne - nie gorsze" Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.):- wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166801.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Władysław Hoffman
Email wykonawcy: hwzo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Koszykowa 12
Kod pocztowy: 64-300
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211457.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211457.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242162.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.