Ogłoszenie nr 500057719-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi: Budowa miejsc parkingowych na terenie Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000,
ul. ul. Milionowa
14,
93113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 761 790, e-mail
przetargi@jonscher.pl, faks
426 761 785.
Adres strony internetowej (url): bip.jonscher.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa miejsc parkingowych na terenie Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):52/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych na terenie Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (dalej: "Centrum") przy ul. Przyrodniczej 7/9. 2. Prace, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez Final Firma Projektowo-Inwestycyjna Sp. z o.o. (z siedzibą przy ul. Niciarnianej 2/6, 92-208 Łódź) oraz załączonymi dokumentami (załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia). 3. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a kosztorysem nakładczym bezwzględne pierwszeństwo należy przyznać dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu opracowany i uzgodniony z Zamawiającym harmonogram rzeczowy, w którym zostaną uszczegółowione etapy inwestycji oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia tych etapów. 5. Wszystkie prace prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie. 6. Wszystkie prace należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 7. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi polskimi normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów i urządzeń. 8. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznanie się z dokumentami zawartymi w zał. nr 8 do niniejszego zaproszenia. W związku z zaleceniem dokonania wizji lokalnej Zamawiający prosi o przedłożenia oświadczenia dotyczącego odpowiednio dokonania / nie dokonania wizji lokalnej (wg zał. nr 7 do niniejszego zaproszenia). Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu negocjacji) telefonicznie, z p. Jackiem Denuszkiem lub p. Zbigniewem Pipińskim - tel. (42) 676-18-00. 9. Kosztorys nakładczy, zawarty w zał. nr 8 do niniejszego zaproszenia, służyć może Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentami zawartymi w ww. załączniku, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 10. Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o kosztorys nakładczy, pełnić będzie jedynie funkcję informacyjną, a obowiązującą ceną oferty jest ryczałt obejmujący wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego (wykonanego metodą szczegółową) nie pominąć i nie zmieniać wielkości żadnej z pozycji przedmiarowych. 11. Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia najpóźniej w chwili podpisania umowy. 12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j.: Dz.U. 2017 poz. 1332 ze zm.), Wykonawca, tak na etapie sporządzania oferty, jak i podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, powinien przestrzegać podstawowej zasady, że w ramach wykonawstwa budowlanego można wykorzystywać tylko te materiały budowlane dostępne na rynku, które są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający nie oczekuje od Wykonawcy przedłożenia stosownych certyfikatów, bądź innych dokumentów tej wagi w ofercie, niemniej na etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, będzie wymagał takich dokumentów, przed zastosowaniem tych materiałów i urządzeń. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza: 1) zabezpieczy teren robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego; 2) w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy; 3) zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne); 4) po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, uporządkuje teren budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzi go do stanu nie gorszego, jaki był przed rozpoczęciem robót. 14. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 60-miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem pkt 17. Przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą wykonywane w ramach wartości zamówienia. 15. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. 17. W przypadku, gdy producent materiałów, urządzeń, maszyn i wyposażenia udziela gwarancji na okres dłuższy, niż określony w pkt 14, obowiązuje okres gwarancji udzielony przez producenta. 18. W wycenie należy uwzględnić koszty okablowania do automatyki bramy przesuwnej, tj. podłączenia zasilania do tablicy wewnątrz budynku (odległość 30m), a także montaż (na słupku przed bramą) okablowania do interkomu do komunikacji głosowej z portiernią. 19. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9. 20. Termin realizacji - do dnia 10.12.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa miejsc parkingowych na terenie Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68861.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DANAK Firma Budowlana Zawadowscy Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki na podstawie art. 64 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Warunki określone w ww. przepisie ustawy Pzp zostały spełnione. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie nr: 35/2017), na wskazany w załączniku asortyment, nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu, a w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki (postępowanie nr: 44/2017) Wykonawca, którego zaproszono do negocjacji nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ściany oporowej wraz z miejscami postojowymi w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Rozbudowa parkingu przy ul. Partyzantów w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa dwóch parkingów przy ul. 3 Maja
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Remont nawierzchni parkingu i chodników wokół budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.