eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057696-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Siedlce: Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 10202-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 22518-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 71158255200000, ul. ul. Asłanowicza 10, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 633 25 40 wew. 56, e-mail gmina@gminasiedlce.pl, faks 256 323 630.
Adres strony internetowej (url): www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.271.2.2017.MW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: sukcesywne dostawy wraz z transportem i rozładunkiem destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych o frakcji od 0 - 31.5 mm oraz żużlu wielkopiecowego na potrzeby bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2017 w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem. Wykonawca zobowiązany jest wydać materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Siedlce. Materiał ma być wolny od zanieczyszczeń. Rozliczenie dostarczonego materiału odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy. Do wykonania zamówienia konieczne jest dysponowanie min. dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności minimum 10 ton. Wymagany termin realizacji zamówienia- 3 dni robocze licząc od daty otrzymania zlecenia Zapotrzebowanie obejmuje dostawę materiału w n/w ilościach. Lp. Asortyment ilość 1. Destrukt asfaltowy 1.500 t 2. Żużel wielkopiecowy 2.000 t Termin "dostawa" jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego materiału na wskazane miejsce oraz rozładunek. Cena jednostkowa brutto (zł za 1-ną tonę) jest stała niezależnie od odległości dowozu.


II.4) Główny kod CPV: 14630000-6
Dodatkowe kody CPV:

44113600-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zrealizowania przedmiotu umowy: do dnia 28 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Waldemar Salamon Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Salamon, fhusalamon@vp.pl, ul. Piaski 4, 05-332, Siennica, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 153804.88 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą wysokości wynagrodzenia wykonawcy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na zwiększenie ilości wzmocnień nawierzchni dróg gminnych spowodowanych koniecznością poprawy ich stanu oraz w związku ze zmianami w funduszach sołeckich z przeznaczeniem na zakup materiałów do wzmocnienia nawierzchni dróg, zgodnie z par. 10 pkt 4 zawartej umowy, zwiększeniu ulega zakres przedmiotowej umowy o ilość: 1. Destrukt asfaltowy: 400 t x 78,72 zł/t - 31.488,00 zł, 2. Żużel wielkopiecowy: 170 t x35,55 zł/t = 6.043,50 zł, RAZEM: 37.531,50 zł. po dokonaniu w/w zwiększenia wynagrodzenie o którym mowa w par. 5 pkt 2 wynosi: 189.180,00 zł + 37.531,50 zł = 226.711,50 (słownie: dwieście dwadzieścia sześć tysięcy siedemset jedenaście złotych 50/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.