Ogłoszenie nr 500057696-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.
Siedlce: Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10202-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 22518-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 71158255200000,
ul. ul. Asłanowicza
10,
08110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 633 25 40 wew. 56, e-mail
gmina@gminasiedlce.pl, faks
256 323 630.
Adres strony internetowej (url): www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA.271.2.2017.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: sukcesywne dostawy wraz z transportem i rozładunkiem destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych o frakcji od 0 - 31.5 mm oraz żużlu wielkopiecowego na potrzeby bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2017 w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem. Wykonawca zobowiązany jest wydać materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Siedlce. Materiał ma być wolny od zanieczyszczeń. Rozliczenie dostarczonego materiału odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy. Do wykonania zamówienia konieczne jest dysponowanie min. dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności minimum 10 ton. Wymagany termin realizacji zamówienia- 3 dni robocze licząc od daty otrzymania zlecenia Zapotrzebowanie obejmuje dostawę materiału w n/w ilościach. Lp. Asortyment ilość 1. Destrukt asfaltowy 1.500 t 2. Żużel wielkopiecowy 2.000 t Termin "dostawa" jest równoznaczny z dostarczeniem odpowiedniego materiału na wskazane miejsce oraz rozładunek. Cena jednostkowa brutto (zł za 1-ną tonę) jest stała niezależnie od odległości dowozu.
II.4) Główny kod CPV: 14630000-6
Dodatkowe kody CPV:
44113600-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zrealizowania przedmiotu umowy: do dnia 28 grudnia 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa destruktu asfaltowego oraz żużlu wielkopiecowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Siedlce w 2017 roku | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Waldemar Salamon Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Salamon,
fhusalamon@vp.pl,
ul. Piaski 4,
05-332,
Siennica, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą wysokości wynagrodzenia wykonawcy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na zwiększenie ilości wzmocnień nawierzchni dróg gminnych spowodowanych koniecznością poprawy ich stanu oraz w związku ze zmianami w funduszach sołeckich z przeznaczeniem na zakup materiałów do wzmocnienia nawierzchni dróg, zgodnie z par. 10 pkt 4 zawartej umowy, zwiększeniu ulega zakres przedmiotowej umowy o ilość: 1. Destrukt asfaltowy: 400 t x 78,72 zł/t - 31.488,00 zł, 2. Żużel wielkopiecowy: 170 t x35,55 zł/t = 6.043,50 zł, RAZEM: 37.531,50 zł. po dokonaniu w/w zwiększenia wynagrodzenie o którym mowa w par. 5 pkt 2 wynosi: 189.180,00 zł + 37.531,50 zł = 226.711,50 (słownie: dwieście dwadzieścia sześć tysięcy siedemset jedenaście złotych 50/100).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Wycieczka do Krakowa
- Budowa placu sportowo-rekreacyjnego przy świetlicy w miejscowości Grabianów
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
- Remont nawierzchni ul. Armii Krajowej i ul. Wojskowej wraz ze skrzyżowaniem z ul. J. Piłsudskiego
- Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Pruszyn-Pieńki
- Dostawa urządzeń na potrzeby "Maratonu wykładów" z okazji 55-lecia UwS
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.