eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 9 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057468-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Kraków: Remont 9 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559668-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500031793-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 126 166 229.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 9 lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

67/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Główny kod 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.-kan. i kanalizacyjne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Stachiewicza 27/102 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Część 2: ul. Kluczborska 4/62 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 3: ul. Kobierzyńska 68/24 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 4: ul. Kobierzyńska 68/54 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 5: ul. Okólna 9/91 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 6: ul. Okólna 9/19 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 7: os. Kazimierzowskie 21/61 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Część 8: os. Na Stoku 51/30 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Część 9: os. Piastów 15/17 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.09.2017 - 02.11.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawce robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstaowowym, opisanych w Protokole onieczności z dnia 02.10.2017 r. które stały sie niezbędne do realizacji zamówienia i spełnione zostały łączniie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może byc dokonana z powodów ekonomicznych ze względu na zbyt duże koszty przeprowadzania nowego postępowania udzielenia zamówienia w stisunku do zakresu (wartosci) koniecznych do zlecenia robót. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność dla Zamawiajacego np. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikajacych z gwarancji i rękojmi w szczególności okolicznościach np. prz układdaniu płytek ściennych przez dwóch Wykonawców mogłyby zaiistnieć problemy z ustalekniem odpowiedzialności konkretnego Wykonawcy. Wartość brutto wynagrodzenia określona w umowie podstaowowej: 26.002,78 zł. Wartośc zmiany: 2.990,41 zł. Wartość brutto wynagrodzenia po mianie: 28.993,19 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotowe roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia podstawowego i są konieczne do wykonania w celu osiągnięcia celu, dla którego zostało udzielone zamówienie, tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście nowego najemcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.