To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-16
Ogłoszenie nr 500057298-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.
Gmina Międzychód: Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512867-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 52459400000,
ul. ul. Piłsudskiego
2,
64400
Międzychód, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
957 488 100, e-mail
urzad@miedzychod.pl, faks
957 488 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzychod.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RII.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A. ul. Lubuska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. B. ul. Mieszka I oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. C. ul. Piastowska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. Opis techniczny dokumentacji projektowej dotyczący Budowy dróg na Oś. Słowiańskim w m. Bielsko - IV etap, dołączony do materiałów przetargowych jako załącznik nr 12 do SIWZ, dotyczy większego zakresu robót budowlanych niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. W związku z powyższym przygotowując ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zakres inwestycji zaznaczony na planie sytuacyjnym zamieszczonym w załączniku nr 12 do SIWZ oraz ilości robót przewidywanych do wykonania podanych w przedmiarach robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1897980.83
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENOMEX spółka z o. o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1134740.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10 -postępowanie powtórzone
- Remont wiaduktu drogowego w ciągu drogi gminnej wewnętrznej Głażewo-Gralewo nad nieczynną linią kolejową nr 373 Międzychód-Zbąszyń w km 9+660.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.