eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-16

Ogłoszenie nr 500057298-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.

Gmina Międzychód: Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512867-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 52459400000, ul. ul. Piłsudskiego 2, 64400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 957 488 100, e-mail urzad@miedzychod.pl, faks 957 488 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miedzychod.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą: Budowa dróg Oś. Słowiańskie w m. Bielsko - IV etap. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: A. ul. Lubuska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. B. ul. Mieszka I oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. C. ul. Piastowska oś. Słowiańskie w m. Bielsko - Roboty drogowe (usunięcie drzew i krzewów, roboty ziemne koparkami podsiębiernymi wraz z transportem wywrotkami 10Mg, roboty pomiarowe, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki, wykonanie nawierzchni nowej jezdni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z podbudową z kruszywa łamanego, regulacja wysokościowa pokryw studni i skrzynek zaworowych, założenie i pielęgnacja zieleni drogowej, organizacja ruchu drogowego) - Roboty sanitarne (roboty pomiarowe, wykonanie wykopu pod kanalizację deszczową wraz z umocnieniem ścian wykopu i wywozem gruntu, wykonanie podsypki, obsypki i zasypki wraz z zagęszczeniem zagęszczarką, montaż rur kanalizacyjnych PP o średnicach: 300 i 200, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 1000 głębokości 2,5 m wraz z kosztem prefabrykowanych płyt żelbetowych z otworem o średnicy 600, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 z osadnikiem, próba szczelności kanałów rurowych o średnicach: 300 i 200. Opis techniczny dokumentacji projektowej dotyczący Budowy dróg na Oś. Słowiańskim w m. Bielsko - IV etap, dołączony do materiałów przetargowych jako załącznik nr 12 do SIWZ, dotyczy większego zakresu robót budowlanych niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. W związku z powyższym przygotowując ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić zakres inwestycji zaznaczony na planie sytuacyjnym zamieszczonym w załączniku nr 12 do SIWZ oraz ilości robót przewidywanych do wykonania podanych w przedmiarach robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierownika budowy, kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b) tiret 5 umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1897980.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENOMEX spółka z o. o. sp. k.
Email wykonawcy: renomex@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Stęszewska 13 A 62-060 Tomiczki
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Tomiczki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1134740.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1134740.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1569676.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.