eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057182-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Gmina Wadowice Urząd Miejski: Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej w Wysokiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.4.44.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje m.in.: ? Wyposażenie dróg komunikacji ogólnej, służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z PN-EN 1838 i PN-EN 50172; ? Zabezpieczenie przejść instalacyjnych przechodzących przez ściany kotłowni do wymaganej klasy odporności ogniowej; ? Obudowanie ścianami o klasie odporności ogniowej EI30 pomieszczenia gospodarczego na parterze; ? Zabezpieczone stropów drewnianych do klasy odporności ogniowej REI60 - według rozwiązania systemowego; ? Usunięcie palnych elementów wystroju wnętrz w postaci okładzin ściennych lub zabezpieczone do stopnia co najmniej trudno zapalności; ? Zabezpieczenie drewnianej więźby dachowej do NRO; ? Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, powodującego: wyemitowanie na poszczególnych kondygnacjach budynku dźwiękowego sygnału ostrzegawczego (poprzez sygnalizatory akustyczno-optyczne); ? Wyposażenie dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego wykonaną według wymagań określonych w PN-EN 1838 oraz PN-EN 50172. Wartość natężenia światła wynosić będzie co najmniej 2 Lux; ? Wydzielenie pożarowe przedszkola jako strefy pożarowej poprzez: - Wykonanie elementów budowlanych o klasie odporności ogniowej REI120 (dot. ścian) i REI60 (dot. stropów); - Zamknięcie przejść komunikacyjnych drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej co najmniej EI60 z samozamykaczem; - Zabezpieczenie przejść instalacyjnych przechodzących przez elementy budowlane do klasy odporności ogniowej EI120 i EI60; - Zabezpieczenie otworu okiennego roletą przeciwpożarową o klasie odporności ogniowej EW60 - w miejscu wskazanym w części graficznej opracowania; ? Wydzielenie sali gimnastycznej poprzez zabudowę drzwi przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej EI30 z samozamykaczem; ? Zamknięcie wejścia na poddasze nieużytkowe wyłazem o klasie odporności ogniowej co najmniej EI30; ? Wyposażenie drzwi z sali gimnastycznej w dźwignie antypaniczne wg części graficznej dołączonej do opracowania; ? Podzielenie korytarzy za pomocą stałych kurtyn dymowych; ? Wyposażenie szkoły w ilość gaśnic zwiększoną o 100% od obowiązującego normatywu; ? Usunięcie palnych elementów wystroju wnętrz; ? Montaż na zbiorniku ppoż. dwóch ssaków do poboru wody do celów ppoż. zgodnie z normą PN-B-02857

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45410000-4, 45111300-5, 45442100-8, 45262522-6, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158745.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Kazimierz Kapłon
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 60
Kod pocztowy: 34-100
Miejscowość: Wadowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328503.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328503.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328503.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 137334.19

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonym poprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.