eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10

Ogłoszenie nr 500056876-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596025-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP z s. w Radomiu i jednostek jej podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

85/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego (nie używanego, nie regenerowanego, niebieżnikowanego, wolnego od wad fizycznych) ogumienia do służbowych pojazdów osobowych Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu i jednostek jej podległych. 2. Miejscem dostawy ogumienia będą Stacje Obsługi Transportu KWP zs. Radomiu w: Radomiu przy ul. Energetyków 14, Płocku przy ul. Kilińskiego 8, Ostrołęce przy ul. Korczaka 16, Siedlcach przy ul. Starowiejska 66 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania innego adresu dostawy na obszarze działania Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu. 3. Zamawiający wymaga aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z Regulaminem nr 30.02 EKG ONZ, 4. Zamawiający wymaga aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio: a) datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, b) oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny świadczący, że opony spełniają bądź przewyższają normy bezpieczeństwa), c) muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN, d) naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25 listopada 2009r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów, e) spełniało wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015r. poz. 305 z późn.zm. ). 5. Zamawiający wymaga aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: a) dla opon zimowych: ich efektywności paliwowej (opór toczenia) - klasa minimum C oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum C; Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB 6. Dla każdej zaproponowanej opony Wykonawca przedstawi na wezwanie Zamawiającego etykiety zgodne z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25.11.2009r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów. Etykiety powinny być ponumerowane i ułożone kolejno zgodnie z pozycjami wykazu asortymentowo - ilościowego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania umowy. 8. W przypadku, gdy dostarczony dokument, o którym mowa w pkt. 8 utraci ważność w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru (raz na kwartał) i utylizacji zużytego ogumienia oraz przekazania Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty odbioru od Zamawiającego zużytego ogumienia - karty przekazania odpadu. Ilość zużytego ogumienia odebranego przez Wykonawcę nie przekroczy ilości ogumienia zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy. 10. W przypadku braku możliwości odbioru przez Wykonawcę (raz na kwartał) i utylizacji zużytego ogumienia zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarowaniu odpadami, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odbioru i utylizacji zużytego ogumienia przez firmę zewnętrzną, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do Zamawiającego jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 12. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od potrzeb warsztatowych. Termin dostaw określony został we wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 401533.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Motobudrex sp . z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 291
Kod pocztowy: 85-438
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264464.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264464.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 375850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.