eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej - rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną - III postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15

Ogłoszenie nr 500056698-N-2018 z dnia 15-03-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu: Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej - rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną - III postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514816-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 49186124000000, ul. ul. Staszica 1, 33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 434 545, e-mail zp@pwsz-ns.edu.pl, faks 184 434 545.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz-ns.edu.pl
Adres profilu nabywcy: zp.pwsz-ns.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej - rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną - III postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.382-10/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędny do oddania przewidzianego specyfikacją zadania inwestycyjnego w zakresie rozbudowy istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ w Nowym Sączu, przy ul. Kościuszki 2, wraz z infrastrukturą techniczną w celu stworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek dydaktyczno-sportowy) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wody, c.o., gazów medycznych, elektryczną oraz przyłącz kanalizacji sanitarnej i opadowej) oraz dojściami wewnętrznymi i miejscami postojowymi. 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: a) robót budowlanych: ? roboty rozbiórkowe, ? rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego, ? wewnętrzną instalację wody włączoną do istniejącej instalacji, ? wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, ? wewnętrzną instalację elektryczną włączoną wlz do istniejącej instalacji, ? wewnętrzną instalację niskoprądową, ? wewnętrzną instalację c.o. włączoną do istniejącej instalacji, ? wewnętrzną instalację opadową włączoną do istniejącej kanalizacji, ? drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, b) towarzyszących robotom budowlanych dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: ? wykonanie instrukcji i oznakowania p.poż oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu p. poż., ? dostawa wyposażenia pomieszczeń w przybory gospodarczo - sanitarne zgodnie z zestawieniem wyposażenia zawartym w Załączniku nr 7 do specyfikacji - dokumentacja techniczna, ? dostawa wyposażenia pomieszczeń (typu meble, panele medyczne, sprzęt komputerowy, rzutnik, ekran, monitor TV, itp. z wyłączeniem symulatora karetki) wg. zestawień wyposażenia technologicznego zawartego w dokumentacji rysunkowej Załącznika nr 7 do specyfikacji, ? przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia, ? przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia), ? wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru, ? wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń, ? wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej całego budynku (po przeprowadzonych pracach), ? wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach ryczałtowego wynagrodzenia (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy. Uwaga! W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; ? wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie, ? zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy, ? porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu, ? przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów (jeżeli takie będą wymagane) w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania. 2) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: a) Projekt budowlany wraz z projektem wykonawczy; b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w odpowiednich branżach (zwane "STWiORB"), zwanej dalej także "dokumentacją techniczną" - stanowiącą Załącznik nr 7 do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 33100000-1, 45500000-2, 51000000-9, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3260143.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA Tadeusz Pióro
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Maciejowa 98
Kod pocztowy: 33-336
Miejscowość: Łabowa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3972900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3972900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3998081.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.