eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli w Gdańsku w ramach projektu pn."Gmina Miasta GdańskaTworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056235-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku: Dostawa artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli w Gdańsku w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Projekt: "Gmina Miasta Gdańska. Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500044324-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 59846300000, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 236 129, e-mail bzp@gdansk.gda.pl, faks 583 236 529.
Adres strony internetowej (url): www.gdansk.pl/urzad-miejski

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli w Gdańsku w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.65.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy artykułów spożywczych do dwóch przedszkoli w Gdańsku w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków" tj. do: a) Przedszkole nr 82 ul. Damroki 137 Gdańsk b) Przedszkole nr 83 ul. Stanisława Dąbka 35 Gdańsk. 2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131130-5, 03311000-2, 15811000-6, 15981000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: adanie nr 1 - Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 82 w Gdańsku ul. Damroki 137 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53405
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BT Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Bruno Tassi Północ Sp.k.
Email wykonawcy: blazej.wdowicz@bruno-tassi.pl
Adres pocztowy: ul. Reja 3
Kod pocztowy: 80-870
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56075.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56075.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56075.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 -Dostawa ryb do Przedszkola nr 82 w Gdańsku ul. Damroki 137 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23137.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. "DORMAR" Mariusz Kula
Email wykonawcy: dormar11@op.pl
Adres pocztowy: ul. Wodnika 50
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24294.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24294.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24294.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 82 w Gdańsku ul. Damroki 137 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zawiadamiamy, że przedmiotowe postępowanie w ZADANIU NR 3 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odmówił wzięcia udział w negocjacjach

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa wody do Przedszkola nr 82 w Gdańsku ul. Damroki 137 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zawiadamiamy, że przedmiotowe postępowanie w ZADANIU NR 4 i NR 8 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Zmawiającego oraz poinformował, że nie może realizować zamówienia poprzez dostawy samej wody w butlach bez świadczenia dzierżawy urządzeń dozujących lub grzewczo-chłodzących. W związku z powyższym Zamawiający nie może udzielić przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pz, ponieważ pierwotne warunki zamówienia zostałyby w istotny sposób zmienione, poprzez wprowadzenie w toku prowadzonych negocjacji, nowego elementu przedmiotu zamówienia jakim jest dzierżawa urządzeń do dystrybucji wody.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa mięsa i wędlin do Przedszkola nr 83 w Gdańsku ul. Dąbka 35 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49704.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pomorskie Centrum Mięsne K&K Sp. z o.o. Hurtownia Sp.k.
Email wykonawcy: sekretariat@pcmkk.pl; zamowienia.pruszcz@pcmkk.pl
Adres pocztowy: ul. Knyszyńska 16 a/2
Kod pocztowy: 80-180
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52189.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52189.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52189.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa ryb do Przedszkola nr 83 w Gdańsku ul. Dąbka 35 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20697
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. "DORMAR" Mariusz Kula
Email wykonawcy: dormar11@op.pl
Adres pocztowy: Wodnika 50
Kod pocztowy: 80-299
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21731.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21731.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21731.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa pieczywa do Przedszkola nr 83 w Gdańsku ul. Dąbka 35 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7349.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piekarnia SAMBOR Filip Zywert
Email wykonawcy: zamowieniasambor@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sambora 4A
Kod pocztowy: 83-110
Miejscowość: Tczew
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7717.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7717.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7717.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: ZAdanie nr 8 - Dostawa wody do Przedszkola nr 83 w Gdańsku ul. Dąbka 35 w ramach projektu pn.: "Gmina Miasta Gdańska: Tworzymy nowe miejsca dla przedszkolaków"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zawiadamiamy, że przedmiotowe postępowanie w ZADANIU NR 4 i NR 8 unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wykonawca zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, odmówił zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy Zmawiającego oraz poinformował, że nie może realizować zamówienia poprzez dostawy samej wody w butlach bez świadczenia dzierżawy urządzeń dozujących lub grzewczo-chłodzących. W związku z powyższym Zamawiający nie może udzielić przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pz, ponieważ pierwotne warunki zamówienia zostałyby w istotny sposób zmienione, poprzez wprowadzenie w toku prowadzonych negocjacji, nowego elementu przedmiotu zamówienia jakim jest dzierżawa urządzeń do dystrybucji wody.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie o art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). Udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki jest uzasadnione i spełnia przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego ( nr: BZP.271.58.2017) na ZADANIA, które są obecnie przedmiotem postępowania nie zostały złożone żadne oferty, w związku z tym postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Ponadto pierwotne warunki zamówienia, takie jak: przedmiot zamówienia, termin oraz warunki realizacji, a także warunki dotyczące podstaw wykluczenia wykonawcy określone w unieważnionym postępowaniu, nie zostały w przedmiotowym postępowaniu w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.