eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500056093-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Darłowo: Remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561397-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500023928-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092093700000, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3142223 do 26, e-mail poczta@darlowo.pl, faks 943 142 333.
Adres strony internetowej (url): http://www.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.27/2017/GKM.7021.3.126.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ulicy Lutosławskiego w Darłowie. 1.3. Zakres zamówienia obejmuje: 1.3.1. Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. 2.2.2. Roboty rozbiórkowe - nawierzchnia z płyt drogowych: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 12 cm - około 630 m2, - transport z załadunkiem i wyładunkiem na odległość do 5 km- około 215 t. 2.2.3. Roboty budowlane: - roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległości do 5 km - około 270 m3, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu 10 cm- około 900 m2, - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0,00-1,50 mm - grubość po zagęszczeniu 15 cm - około 720 m2, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - około 375 m2. 2.2.4. Tereny zielone: - plantowanie powierzchni gruntu- około 270 m2, - obsianie skarp trawą - około 270 m2. 1.4 . Miejsce robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami a po zakończeniu prac, teren robót uporządkować. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.5. Po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. 1.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.2 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace związane z wysiłkiem fizycznym, bezpośrednio przy wykonywaniu remontu nawierzchni ulicy, w tym układanie nawierzchni z płyt drogowych itp., niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.).


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17 października 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy oraz zwiększenia wartości zamówienie określonego w umowie

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana umowy jest spowodowana okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdza się, że zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w kosztorysie ofertowym a wynikłych w trakcie realizacji zadania. Ze względu na zaobserwowane przemieszczanie się kruszywa wypełniającego przestrzeń między płytami przez skręcające pojazdy, w miejscu skrzyżowania ulic Lutosławskiego oraz Wybickiego, należy dodatkowo zabudować nawierzchnię skrzyżowania, wjazdy na posesję oraz przepust płytami wielootworowymi. Strony wspólnie stwierdzają, że powyższe prace nie były możliwe do przewidzenia w dniu podpisywania umowy. Wartość robót dodatkowych: 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/10)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.