eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Promocja działań prospołecznych realizowanych przez miasto Mielec poprzez dyscypliny sportowe na poziomie centralnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500055993-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Mielec: Promocja działań prospołecznych realizowanych przez miasto Mielec poprzez dyscypliny sportowe na poziomie centralnym OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja działań prospołecznych realizowanych przez miasto Mielec poprzez dyscypliny sportowe na poziomie centralnym
Numer referencyjny ZP.271.76.2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do promocji działań realizowanych przez miasto Mielec poprzez opracowanie scenariusza i produkcję na jego podstawie 6 spotów reklamowych promujących działania prospołeczne miasta Mielca z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji, sali kinowej, umieszczania na stronach internetowych, portalach społecznościowych oraz innych wybranych przez Zamawiającego nośnikach. Spoty będą również prezentowane podczas spotkań, konferencji oraz upowszechniane na płytach DVD. Spoty będą krótkim, skondensowanym filmem, którego walory estetyczne, takie jak jego strona wizualna, dźwiękowa, aktorska są podporządkowane naczelnemu celowi - promocji miasta Mielca jako miasta promującego zdrowy styl życia oraz politykę prorodzinną

II.5) Główny Kod CPV: 79341000-6

Dodatkowe kody CPV:

79342200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt a i b i ust. 1a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W ostatnich latach znacznie zwiększa się rola sportu w promocji miast jak również działań prospołecznych realizowanych przez samorządy. Coraz mocniej doceniany jest potencjał jaki niesie ze sobą połączenie marketingu sportowego z terytorialnym. Obie dziedziny czerpią wzajemne korzyści wykorzystując swój potencjał. Standardem stało się wykorzystywanie do celów promocyjnych znanych i lubianych sportowców oraz rodzimych drużyn, które gromadzą wokół siebie rzeszę fanów. Popularność, jaką przynosi organizowanie zawodów w rozgrywkach drużynowych na poziomie centralnym, komentowanych w mediach przyczynia się do budowania dobrej marki "miasta - gospodarza". Wydarzenia sportowe w mieście przede wszystkim wpływają na lepszą integrację społeczeństwa oraz budowanie relacji z najbliższym otoczeniem co w konsekwencji sprzyja propagowaniu pozytywnych działań skierowanych do różnych grup społecznych. Miasto Mielec w swoich działaniach promocyjnych przywiązuje duża wagę do reklamy poprzez sport. Wydarzenia sportowe z udziałem drużyn sportowych gromadzą wielotysięczna publiczność na trybunach, przed odbiornikami telewizyjnymi, radiowymi i internetowymi, co daje duże możliwości do promowania marki miasta Mielca. Zgodnie z ustalonym zakresem przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje zlecić wykonanie usług promocyjnych działalność miasta Mielca poprzez opracowanie scenariusza i produkcje na jego podstawie 6 spotów reklamowych promujących działania prospołeczne miasta Mielca o długości od 2 do 3 minut z przeznaczeniem do publicznego odtwarzania w telewizji, sali kinowej, umieszczania na stronach internetowych, portalach społecznościowych oraz innych wybranych przez Zamawiającego nośnikach. Spoty będą również prezentowane podczas spotkań, konferencji oraz upowszechniane na płytach DVD. Spoty będą krótkim, skondensowanym filmem, którego walory estetyczne, takie jak jego strona wizualna, dźwiękowa, aktorska są podporządkowane naczelnemu celowi - promocji miasta Mielca jako miasta promującego zdrowy styl życia oraz politykę prorodzinną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez: 1. Podstawowe założenia realizacji: - Spot reklamowy powinien oferować nowoczesny przekaz wsparty dynamicznym montażem i dopasowanym podkładem muzycznym. Przekazywane informacje powinny być wsparte nowoczesną infografiką komputerową i techniką zdjęciową przekazującą potencjał poszczególnych kampanii społecznych. Spot powinien zostać przygotowany w języku polskim. 2. W promocyjnych spotach reklamowych wystąpią piłkarze pierwszoligowego zespołu Klubu FKS Stal Mielec. Wykonawca ma zapewnić aktorów w spocie promocyjnym z przeniesieniem na Zamawiającego praw do wykorzystania ich wizerunku na wszelkich nośnikach i polach eksploatacji. 3. Tematyka wyprodukowanych spotów reklamowych obejmować będzie: 1) Zdrowy Styl Życia a) sportowcy promują zdrowy styl życia bez dopalaczy, w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - wysiłek fizyczny jest lepszy od dopalaczy, - odciągnięcie od używek poprzez sport, - jestem na nie, nie biorę jestem "czysty" 2) Miasto Mielec przyjazne seniorom a) w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - Mielecka karta Seniora 60+, - Mielecka Rada Seniorów, - Mieleckie Dni Seniora , 3) Miasto przyjazne rodzinie a) w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - samorządowa Karta Rodziny Trzy Plus, - placówki wsparcia dziennego, - prorodzinne eventy miejskie 4) Kolonoskop - profilaktyka a) w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - jak wygląda badanie? - wskazania do przeprowadzenia badania kolonoskopowego, - grupa docelowa zapraszana do badań (informacja będzie przekazana z Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia w odrębnym uzgodnionym terminie) 5) Zamiast przemocy a) w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - Niebieska Karta, - prawo do życia w środowisku rodzinnym wolnym od przemocy, która jest naruszeniem praw i dóbr osobistych, - instytucje wspierające 6) Lokal dla organizacji pozarządowych - Łojczykówka a) w spocie mają zostać przekazane następujące treści: - promowanie lokalu - zaproszenie do korzystania z w. w miejsca 4. Scenariusz: - Scenariusz spotu (wraz z tytułem i ewentualną listą dialogową) powinny zostać przygotowane przez Wykonawcę w oparciu o przedstawione założenia w punkcie 2. Scenariusz zawierający opis akcji i dialogów musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed rozpoczęciem produkcji. Koncepcja spotu/zarys scenariusza musi stanowić załącznik do przedkładanej oferty. Scenariusz i koncepcja graficzna spotu muszą być w pełni autorskie. Wszystkie materiały składające się na gotowe publikacje (postacie, rysunki, teksty, dialogi) użyte w spocie muszą mieć uregulowane kwestie majątkowych praw autorskich, które będą mogły być przekazane bez ograniczeń na Gminę Miejską Mielec. W treści spotu niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów oraz zamieszczanie scen nieprzyzwoitych i/lub gorszących (np. ukazujących seks, przemoc, promujących popełnianie przestępstw czy zażywanie nielegalnych substancji), a także scen, które mogłyby być obraźliwe dla wybranych osób lub grup społecznych (np. takich, w których występowałyby słowa/obrazy poniżające i/lub upokarzające wobec osób o określonej płci, wieku, stanie zdrowia, pochodzeniu etnicznym itp.). 5. Długość i jakość spotu: - Czas trwania: 6 spotów reklamowych trwających od 2 do 3 minut. - Jakość: spoty wykonane będą w standardzie Full HD, w rozdzielczości 1920x1080. - Techniki realizacji: film z udziałem wszystkich członków drużyny piłkarskiej wsparty nowoczesną infografiką komputerową (animacje 2D/3D) i techniką zdjęciową. Zamawiający wymaga, aby zastosowana/e technika/i zapewniała/y wysoką jakość i płynność (obraz wyrazisty, bez przeskoków klatek). Zamawiający wyklucza technikę wymagającą używania okularów do oglądania projekcji 3D. 6. Lektor i napisy: - Informacje do przedstawianych obrazów powinny być umieszczane w formie napisów i komentowane przez lektora - pierwszoligowego zawodnika FKS Stali Mielec. 7. Muzyka: - Wykonawca zapewni podkład muzyczny spotu reklamowego wraz z prawami autorskimi do jego wykorzystania w filmach oraz odtwarzania i kopiowania, adekwatny do charakteru scen. Wykonawca przedstawi, co najmniej 3 propozycje tła muzycznego. Zamawiający zaakceptuje jedną spośród trzech przedstawionych propozycji tła muzycznego. 8. Oprawa graficzna: - Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia oprawy graficznej spotów, czołówka, plansza końcowa, napisy. 9. Nośniki: - Wykonawca przekaże nagrany materiał na 20 płytach DVD oraz 2 pendrivach, w formacie umożliwiającym łatwe odtworzenie na komputerach PC i Mac oraz odtwarzaczach DVD. - Płyty DVD powinny być zapakowane w opakowanie typu digipack DVD. Płyty powinny uruchamiać się samoczynnie po włożeniu do odtwarzacza CD/DVD. Każda płyta będzie zawierać interfejs, umożliwiający użytkownikowi odtworzenie filmu. Wykonawca przekaże również spot w wersji przygotowanej do zamieszczenia na stronie internetowej. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie nadruku (pełen kolor) na płytach DVD do akceptacji Zamawiającego oraz realizację nadruku na płytach DVD w ilości 20 szt. 11. Nadruk na płyty (nie naklejka) powinien zawierać co najmniej: tytuł spotu i logotyp miasta Mielca. Nadruk na płyty nastąpi po ostatecznej akceptacji Zamawiającego. 12. Pozostałe wymagania: - Produkcja spotu reklamowego powinna odbywać się z użyciem profesjonalnego sprzętu. - W cenie usługi Wykonawca zapewni: montaż, udźwiękowienie, efekty specjalne, opracowanie graficzne, transport, nośniki (20 płyt DVD oraz 2 pendrivy), digitalizację. 13. Harmonogram i sposób realizacji: - przed rozpoczęciem produkcji spotów (wizualizacji rysunkowej, zdjęć, nagrań itp.) Wykonawca przekaże kompletne scenariusze spotów reklamowych do akceptacji Zamawiającego. - w uzgodnionym terminie Wykonawca zorganizuje kolaudację, podczas której przedstawi Zamawiającemu do akceptacji zmontowany materiał (oraz przekaże na płycie CD). 14. Prawa autorskie: - w cenie usługi Wykonawca zapewni przekazanie praw autorskich i pokrewnych do spotu reklamowego na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z zawartą umową. - udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystywania, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy, nagranych spotów reklamowych, wizerunku logotypu Wykonawcy oraz wizerunku zawodników Wykonawcy, do celów promocji Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób; Realizacja usługi w powyższym kształcie jest możliwa tylko przez wykonawców, którzy są najmocniej związani z Mielcem, wykazują realną tożsamość z miastem i dysponują narzędziami do należytego wykonania powierzonej usługi. Spot jest sugestywnym środkiem przekazu łączącym obraz z dźwiękiem, a często i z tekstem. Inne media nie mają "w pojedynkę" aż takiej mocy przekonywania. Spoty z wykorzystaniem "znanych twarzy" w środowisku miasta są często najlepszym sposobem na to by zmienić świat na lepsze - zwalczać szkodliwe zjawiska lub promować pożądane zachowania i rozwiązania. Sam spot nie wystarczy, by rozwiązać dany problem może być on impulsem do zmiany w myśleniu i działaniu, albo chociaż do rozpoczęcia dyskusji publicznej na temat danej sprawy. Aby wykonać nałożone przez Zamawiającego obowiązki wykonawca musi posiadać uprawnienia do m.in. wykorzystania wizerunku piłkarzy FKS Stal Mielec. Ponadto, aby realnie zwiększyć wartość marki miasta Mielca wykonanie usługi musi odbywać się przede wszystkim z wykorzystaniem piłkarzy pierwszoligowego składu jako aktorów w spotach reklamowych. W ocenie Zamawiającego realizacja przedmiotu zamówienia będzie najbardziej efektywna gdy zostanie zlecona swego rodzaju "lokalnym bohaterom", sportowcom najbardziej kojarzonym, z miastem Mielec, których mieszkańcy mogą na co dzień spotykać na treningach i meczach oraz którzy są "rozpoznawalni" i osiągają sukces w swojej dziedzinie sportowej na wysokim szczeblu. Od dziesięcioleci mieszkańcy miasta Mielca bardzo mocno utożsamiają się z dyscypliną jaką jest piłka nożna, a obecnie można zaobserwować dodatkowo wzmożone zainteresowanie poczynaniami pierwszoligowego zespołu piłki nożnej z Mielca. Zawodnicy FKS Stal Mielec są wręcz swego rodzaju autorytetami dla pewnych grup mieszkańców, a szczególnie dla dzieci i młodzieży. Stąd przekaz idei prospołecznych przez takie osoby będzie bardziej efektywny i dotrze do grup docelowych. Realizacja przedmiotu zamówienia przez sportowców przyniesie najlepsze efekty, gdyż mogą oni stanowić głównie dla dzieci i młodzieży, ale także i dorosłych, wzór do naśladowania przede wszystkim w zakresie zdrowego stylu życia, aktywności w każdym wieku, efektywnego spędzania czasu, dążenia do osiągania celu wg zasad fair play, samozaparcia, siły charakteru, pozytywnej rywalizacji, szacunku do innych czy . Lokalnymi bohaterami w świecie mieleckiego sportu są z pewnością zawodnicy mieleckiej drużyny piłki nożnej. W mieście Mielec działa tylko jeden podmiot, który rozgrywa zawody (mecze piłki nożnej) w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym tj. FKS STAL Mielec. Piłka nożna od kilku dziesięcioleci wpisuje się w historie sportową miasta Mielca. Obiekty sportowe, które powstały w Mielcu w latach 60-tych i 70-tych należały do najnowocześniejszych w Polsce. Stadion piłkarsko-lekkoatletyczny z unikalnymi piętrowymi trybunami, który mieścił około 30 tysięcy widzów na którym piłkarze Stali Mielec grali z Realem Madryt i na którym mecze rozgrywała reprezentacja Polski w piłce nożnej. Piłkarze FKS Stali Mielec w latach siedemdziesiątych tworzyli historię polskiego futbolu. Dwukrotnie w roku 1973 i 1976 zostali mistrzami Polski. Tacy piłkarze jak król strzelców Mistrzostw Świata w piłce nożnej z roku 1974 Grzegorz Lato oraz wielokrotni reprezentanci Polski - Henryk Kasperczak, Andrzej Szarmach czy Zygmunt Kukla - rozsławiali Mielec na sportowych arenach całego świata. Fabryczny Klub Sportowy Stal Mielec był przez kilka dziesięcioleci i w dalszym ciągu niezaprzeczalnie jest wizytówką miasta Mielca. Piłkarze nożni FKS Stali Mielec po upadku klubu przebyli długą drogę od V ligi do I ligi i z powodzeniem grają na zapleczu ekstraklasy na przebudowanym nowym stadionie miejskim gromadząc na trybunach wielotysięczne rzesze kibiców. W niedawno zakończonym sezonie I ligi piłki nożnej drużyna z Mielca jako debiutant na tym szczeblu rozgrywkowym zajęła wysokie 10 miejsce będąc w rundzie wiosennej rewelacją rozgrywek. Średnia frekwencja na mieleckim stadionie należy do najwyższych i wynosi blisko 4 tysiące widzów na mecz. Wielokrotnie mecze ze stadionu miejskiego w Mielcu były i są na żywo transmitowane przez ogólnopolską stację telewizyjną Polsat Sport. Z przeprowadzonych na zlecenie I ligi piłkarskiej badań medialności i ekwiwalentu reklamowego klubu FKS Stal Mielec za miesiąc maj 2017 wynika, że mielecki klub uplasował się na czwartym miejscu (za Górnikiem Zabrze, Sandecja Nowy Sącz i GKS Katowice) pod względem publikacji (694 newsy w miesiącu maju) w mediach krajowych i regionalnych. Te publikacje przełożyły się na ekwiwalent reklamowy wart ponad 5 milionów złotych. Szczegółowe badania obejmujące także media lokalne i społecznościowe wykazały 3668 przekazów co przekłada się na sumę ekwiwalentu reklamowego klubu piłkarskiego FKS Stal Mielec w wysokości prawie 9 milionów złotych. Regularnie do klubu w Mielcu trafiają badania tak zwanej medialności, wykonywane również na zlecenie Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Raporty opisują zasięg medialnych publikacji o klubach i wyliczają tak zwaną wartość ekwiwalentu reklamowego - czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR. Raporty przygotowuje Instytut Monitoringu Mediów. Analiza dla Pierwszej Ligi Piłkarskiej obejmuje wszystkie kluby i sięga mediów krajowych oraz regionalnych. Wyniki badania medialności klubu FKS Stal Mielec za miesiące wakacyjne okazały się jeszcze lepsze niż w poprzednich miesiącach. Podsumowując lipiec i sierpień Stal Mielec ciągle plasuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy. W lipcu 2017 FKS Stal Mielec zanotowała w lipcu 604 artykuły na swój temat. To czwarty wynik w lidze. Ekwiwalent reklamowy wyniósł 6 469 286 zł - piąta pozycja w lidze. Natomiast w sierpniu 2017 FKS Stal Mielec zanotowała 679 publikacji - trzecia pozycja w lidze! Wartość ekwiwalentu to 5 734 646 zł - piąte miejsce w zestawieniu klubów zaplecza ekstraklasy. Wrzesień, to miesiąc w którym także klub FKS Stal Mielec osiągnął dobre wyniki pod względem medialności. Wyliczenia Pokazują, że Stal Mielec ciągle plasuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy. Stal Mielec zanotowała 624 publikacje - 5. miejsce w Nice 1 Lidze. Biało-Niebieskich w zestawieniu liczby publikacji prasowych wyprzedziły Ruch Chorzów, GKS Katowice, Chrobry Głogów i Podbeskidzie Bielsko-Biała. Wartość ekwiwalentu reklamowego o jakim można mówić to wartości promocji miasta Mielca - 5 milionów 502 tysiące 868 złotych - 7. miejsce w lidze. Na potrzeby analizy wyselekcjonowano 4 522 publikacje z okresu 1 - 30 września 2017, które dotyczą Nice 1 Ligi piłkarskiej i klubów w niej grających. Informacje ukazywały się częściej na portalach internetowych, gdzie wystąpiło 2 291 materiałów (51%), a na łamach prasy odnotowano 2 231 materiałów (49%). Ponadto zamawiany przedmiot ma charakter działalności twórczej i dotyczy przejawów dzieł chronionych przepisami prawa autorskiego, ale w szczególności specyficznego, niepowtarzalnego dzieła, które można uzyskać od jednego tylko wykonawcy. Do zamówień z zakresu działalności twórczej należy zaliczyć zamówienia mające za przedmiot utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 666 ze zm). W myśl art. 1 ust. 1 tej ustawy utworem jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia. Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych utwór powinien wykazywać łącznie następujące cechy: - stanowić rezultat pracy człowieka, - stanowić przejaw działalności twórczej, - mieć indywidualny charakter. Określenie, że utwór stanowi przejaw działalności twórczej nakazuje, by utwór stanowił rezultat działalności o charakterze kreacyjnym. Korzystając z bogatego orzecznictwa w omawianym zakresie wskazać należy, że przesłankę twórczości uznaje się za spełnioną, kiedy stworzone dzieło jest nowe z punktu widzenia twórcy (wyrok SN z 22 czerwca 2010 r., IV CSK 359/09, OSP 2011, z. 5, poz. 59). Cecha tak rozumianej nowości określana jest także jako "oryginalność" (J. Barta, R. Markiewicz (w:) Prawo autorskie i prawa pokrewne. Komentarz, red. J. Barta, R. Markiewicz, Warszawa 2011, s. 22). Badanie przesłanki "oryginalności" polega na stwierdzeniu u autora dzieła aktywności o charakterze tworzenia. Nie stoi przy tym na przeszkodzie twórczemu działaniu wykorzystanie elementów powszechnie znanych czy ogólnie dostępnych, jednak pod warunkiem że ich wybór, segregacja, sposób przedstawienia ma znamiona oryginalności (wyrok SN z 25 stycznia 2006 r., I CK 281/05, OSNC 2006). Utworem może być nawet kompilacja wykorzystująca dane powszechnie dostępne pod warunkiem, że ich wybór, segregacja, sposób przedstawienia ma znamiona oryginalności (wyrok Sądu Najwyższego z 25.01.2006 r., I CK 281/05). Bezsprzecznie spoty, które planuje zamówić Zamawiający stanowią utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i stanowią przejaw działalności twórczej gdyż będą miały cechy niepowtarzalności i oryginalności. Mając powyższe na uwadze zasadne jest zlecenie zamówienia w trybie z wolnej ręki i zaproszenie Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec do negocjacji warunków umowy. Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec jest dysponentem i decydentem w zakresie drużyny piłki nożnej mężczyzn, posiada prawo do dysponowania i kreowania wizerunku piłkarzy, ich strojów. Ponadto na dzień rozpoczęcia procedury o udzielenie zamówienia, posiada wyłączność w zakresie dysponowania miejskim stadionem w trakcie rozgrywanych meczy w ramach rozgrywek ligowych i tym samym jako jedyny ma wpływ na decydowanie o umieszczanych materiałach reklamowych i marketingowych, a także informacji kierowanych do mediów. Ponadto poprzez niewątpliwą tożsamość zespołu piłkarzy nożnych z miastem, współpraca w ramach realizowanych usług będzie bardziej efektywna. Także działania realizowane wśród dzieci i młodzieży mieleckich szkół z udziałem piłkarzy piłki nożnej i przy współpracy miasta w ramach realizowanych usług wpłynie na jeszcze większe zainteresowanie dzieci i młodzieży dyscypliną sportową i tym samym miastem. Wskazane względy techniczne o obiektywnym charakterze oraz ochrona praw wyłącznych decydują o podjęciu negocjacji w zakresie usług promocyjnych poprzez sport ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS Stal Mielec, , ul. Solskiego 1, 39-300, Mielec, kraj/woj. podkarpackie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.