To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-14
Ogłoszenie nr 500055951-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.
Urząd Morski w Słupsku: Przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255.005-255.965
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511278-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Morski w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 14502300000,
ul. Al. Sienkiewicza
18,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 406, e-mail
zp@umsl.gov.pl, faks
059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (url): www.umsl.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255.005-255.965
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3510/I/01/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa opaski brzegowej w Jarosławcu, km 255,005-255,965. 2. Uwagi wstępne: Zlecane roboty budowlane są ostatnim etapem robót budowlanych realizacji projektu budowy systemu umocnień brzegu morskiego w Jarosławcu. Całość robót budowlanych została zawarta w trzech tomach dokumentacji projektowej, tj.: Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy opaski brzegowej w Jarosławcu, km 254,750-255,965 T1 "Etap: Przebudowa narzutów ochronnych i budowa ostróg brzegowych" T2 "Etap: Drenaż plaży i klifu w Jarosławcu" T3 "Etap: Przebudowa opaski brzegowej" Z uwagi na fakt, iż Zamawiający miał możliwość dofinansowania przedmiotowej inwestycji ze środków UE najbardziej kosztowne elementy robót zostały już zrealizowane. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych nie zrealizowanych do tej pory, których zakres jest zawarty częściowo we wszystkich trzech tomach przedmiotowej dokumentacji projektowej. Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę opaski brzegowej na odcinku ok. 104 m od pkt. W1 w kierunku wschodnim, zgodnie z planem zagospodarowania terenu projektu przebudowy opaski w Jarosławcu wraz z budową zejścia i zjazdu na plażę na ostrogę A. 3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zleca przebudowę opaski brzegowej na odcinku ok. 104 mb licząc od pkt. W1 w kierunku wschodnim. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność w prowadzeniu prac oraz innych czynności związanych z realizacją robót (np.: prowadzenie i organizacja transportu, zaopatrzenia budowy i zaplecza) mając na uwadze nie spowodowanie zniszczeń lub uszkodzeń już wybudowanej infrastruktury (np.: zbudowanej sieci drenarskiej I i II rzędu). 4. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: a) dokona inwentaryzacji technicznej stanu technicznego istniejącej sieci drenarskiej wraz z wykonaniem dokumentacji inwentaryzacyjnej; b) wykona plan organizacji ruchu ciężkiego sprzętu budowlanego w kontekście ochrony istniejącej sieci drenażowej uzgodniony z Zamawiającym. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego oraz Projektanta sieci drenarskiej. 5. Przed przystąpieniem do prac budowlanych na lądzie: a) Wykonawca bezwzględnie dokona pierwszej serii pomiarowej istniejącej sieci monitoringu klifu w Jarosławcu i przekaże do Zamawiającego; b) zabezpieczy istniejącą sieć drenażową; c) wykona drogę technologiczną, umożliwiającą transport pracowników oraz materiałów z placu składowego na teren budowy; d) dokona wszelkich czynności formalno-prawnych oraz poniesie koszty związane z dzierżawą terenu pod plac składowy; e) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Urzędem Gminy Postomino drogi, którymi należy dowozić materiał na plac składowy (planowany dowóz materiałów od strony Rusinowa). 6. Przedmiot zamówienia polega na: a) opracowaniu planu organizacji ruchu pojazdów na zapleczu i terenie placu budowy; b) niezbędnym zabezpieczeniu placu budowy i zaplecza budowy; c) wykonanie 3 serii pomiarowych w zakresie monitoringu w Jarosławcu wg załącznika; d) wbiciu ścianki szczelnej zgodnie z projektem; e) wykonaniu skleszczenia konstrukcyjnego ścianki szczelnej; f) rozkuciu wraz z utylizacją istniejącego oczepu na ściance szczelnej; g) oczyszczeniu ścinki szczelnej z korozji poprzez młotkowanie i czyszczeniu strumieniowo-ściernym wraz z pomiarem grubości istniejącej ścianki szczelnej w formie protokołu zatwierdzonego przez nadzór autorski i inwestorski; h) rozbiórce narzutu z gwiazdobloków i innych elementów narzutu umożliwiających roboty żelbetowe; i) wykonaniu nowego oczepu ścianki szczelnej ukształtowanego w parapet odrzutowy, i tak dla projektowanej ścianki szczelnej jak i istniejącej należy wykonać oczep żelbetowy w postaci odbijacza fal (nie dotyczy miejsc w których wykonuje się konstrukcję zejścia); j) wykonaniu oczepów na zjazdach i zejściach; k) utylizacji gwiazdobloków; l) wykonaniu narzutu kamiennego przed opaską; m) wykonaniu zjazdów i zejść na plażę; n) wykonanie oznaczenia i tablic ostrzegawczych; o) montażu barierek i pochwytów na zejściu i zjeździe na ostrogę A ze stali nierdzewnej - typ AISI 316L (1.4404) zgodnie z normą PN-EN 10088-1; p) założeniu sieci geodezyjnej opaski i zjazdów do pomiaru przemieszczeń (2 repery na sekcję w odległości 0,5 m od dylatacji) za pomocą punktów pomiarowych z płaską główką i centrem na odcinku opaski zrealizowanej w niniejszym postępowaniu, zgodnie z planem zagospodarowania terenu projektu przebudowy opaski w Jarosławcu oraz wykonanie pomiaru referencyjnego przekazanego do Zamawiającego również w wersji edytowalnej; q) uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla zejścia i zjazdu na ostrogę B (wykonanego w roku 2017) oraz na ostrogę A do dnia 30-06-2018. Zamawiający dopuszcza uzyskanie dwóch odrębnych pozwoleń na użytkowanie dla każdego zejścia i zjazdu na ostrogę. UWAGA! Należy wziąć pod uwagę, iż po rozkuciu oczepu może wystąpić nieliniowość i brak osiowości stalowej ścianki szczelnej w stosunku do nowoprojektowanego oczepu. Prace związane z przywróceniem osiowości ścianki szczelnej tak, aby nie wystawała poza projektowany oczep opaski, nie podlegają dodatkowemu finansowaniu i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe niezbędne do wykonania zakresu robót podstawowych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-17 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca zorganizował zaplecze (punkt) administracyjne np. kontener z zapleczem socjalnym, w którym będzie koordynował prowadzone prace w miejscowości Jarosławiec. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale Kierownika budowy oraz składał co miesięczne raporty z postępu prac. 9. Kierownik budowy będzie zobowiązany do przebywania na terenie budowy w okresie realizacji umowy. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV: 34928430-1, 45442200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1294308.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WMW Marek Pestilenz i Wojciech Pestilenz Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1383614.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Renowacja powłok ochronnych stalowej konstrukcji hali kompostowni"
- Rozbudowa ul. Panienki w Kozach
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Adaptacja budynku przy ul. Kolejowej 1 w Nowym Dworze Gdańskim na siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim, archiwum i pracowni wytrawiania
- Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
więcej: Znaki nawigacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.