eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierutów › Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-09

Ogłoszenie nr 500055949-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.

Urząd Miejski w Bierutowie: Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605796-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Bierutowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52862300000, ul. ul. Moniuszki 12, 56420 Bierutów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3146251 w. 31, e-mail przetargi@bierutow.pl, faks 713 146 432.
Adres strony internetowej (url): www.bierutow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.2710.12.2017.JP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej". 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)naprawy nawierzchni gruntowych: korytowanie do 10cm, profilowanie i zagęszczenie, 2)naprawy nawierzchni tłuczniowych: profilowanie i zagęszczenie, 3)naprawy cząstkowe nawierzchni tłuczniowych śr. grubość 10 cm, 4)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 600mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami, 5)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 400mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 5.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6.Orientacyjne ilości dla poszczególnych pozycji zakresu przedmiotu zamówienia (służące porównaniu ofert): 1)naprawy nawierzchni gruntowych: korytowanie do 10cm, profilowanie i zagęszczenie - ok. 2 000 m2, 2)naprawy nawierzchni tłuczniowych: profilowanie i zagęszczenie - ok. 1 000 m2, 3)naprawy cząstkowe nawierzchni tłuczniowych śr. grubość 10 cm - ok. 1 000 m2, 4)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 600mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami - ok. 18 szt., 5)wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. Ø 400mm, długość 6 mb z rur betonowych wraz z prefabrykowanymi wylotami - ok. 15 szt. 7.W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty, zagrażające bezpieczeństwu ruchu pojazdów i pieszych. Remonty te muszą być zrealizowane w terminie zadeklarowanym w formularzu ofertowym, jednak nie później niż w ciągu 3 dni (w przypadku warunków umożliwiających prawidłowe wykonanie zamówienia np. braku silnych opadów deszczu itp.). Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia ubytku oraz wykonania zlecenia natychmiast po ustaniu siły wyższej. Informacje dodatkowe. 1.Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w kosztorysie do wypełnienia przez Wykonawcę. 2.Termin realizacji zadania od daty zawarcia umowy do 20 grudnia 2017 r. 3.Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego. 4.Harmonogram robót ustalany będzie na bieżąco z zastrzeżeniem dyspozycyjności Wykonawcy do dwóch dni od wystawienia zlecenia. 5.Szczegółowa lokalizacja robót naprawczych wg wskazań Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych. 7.Roboty winne być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, SSTWiOR.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CARBON Jan Kuropka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kusocińskiego 1A
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.