Ogłoszenie nr 500055910-N-2017 z dnia 09-11-2017 r.
Biłgoraj: Rozbudowa drogi gminnej r 109 575 L ul. Księcia Józefa Poniatowskiego na odcinku od km 0+597 do km 1+373 i ul. Kwiatowej w Biłgoraju w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8903-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 78744-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Biłgoraj, Krajowy numer identyfikacyjny 95036902000000,
ul. Plac Wolności
16,
23400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 869 600, e-mail
bilgoraj_m@woi.lublin.pl, faks
846 869 665.
Adres strony internetowej (url): umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi gminnej r 109 575 L ul. Księcia Józefa Poniatowskiego na odcinku od km 0+597 do km 1+373 i ul. Kwiatowej w Biłgoraju w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 " Rozbudowa drogi gminnej Nr 109 575 L ul. Księcia Józefa Poniatowskiego na odcinku od km 0+597 do km 1+375 w Biłgoraju" Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa ulicy Księcia Józefa Poniatowskiego (w dalszej części opisu zwana ulicą Poniatowskiego) na odcinku od km 0+597 do km 1+375 w Biłgoraju. Ulica jest drogą gminną klasy Z (zbiorcza). Przy projektowaniu układu geometrycznego trasy przyjęto założenie o poprowadzeniu osi jezdni w taki sposób, aby jak najwierniej odwzorować istniejącą oś jezdni ulicy Poniatowskiego w celu wykorzystania istniejącej nawierzchni bitumicznej jako podbudowy. Wyjątek stanowi północny wlot skrzyżowania ulicy Poniatowskiego z ulicą 11-go Listopada, na którym zaprojektowano lokalną korektę przebiegu. Zakres zadania obejmuje między innymi: 1. Roboty branży drogowej: W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) częściowa rozbiórka istniejących nawierzchni, b) rozbiórka obramowań, c) roboty ziemne - zdjęcie ziemi urodzajnej, wykonanie wykopów w gruntach nieorganicznych, wykonanie nasypów z kruszywa drobnego, wykonanie wymiany gruntów słabonośnych, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego, e) wykonanie wzmocnienia słabego podłoża w technologii geosiatki komórkowej, f) wykonanie warstw nawierzchni jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, zjazdów oraz rond, g) przebudowę skrzyżowań, h) roboty wykończeniowe - plantowanie powierzchni gruntu wraz z obsianiem mieszanką traw, zagospodarowanie dwóch rond oraz nasadzenie na nich bylin i krzewów, i) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu. Przyjęte parametry techniczno - użytkowe: a) droga jednojezdniowa dwupasowa dwukierunkowa odcinkowo dodatkowo wyposażona w drogę serwisową, b) kategoria drogi - gminna, c) klasa techniczna drogi - Z (zbiorcza), d) przekrój pół uliczny na odcinku od km 0+597 do km 0+800, e) przekrój uliczny na pozostałym odcinku oraz drogach podporządkowanych, f) prędkość projektowa - Vp = 50 km/h, g) podstawowa szerokość jezdni - 7,00 m, h) podstawowa szerokość nawierzchni chodnika odsuniętego od jezdni - 1,50 m, i) podstawowa szerokość nawierzchni ścieżki rowerowej odsuniętej od jezdni - 2,00 m, j) szerokość pobocza gruntowego - 1,00 m, k) kategoria ruchu na odcinkach szlakowych - KR3, l) kategoria ruchu na rondach oraz jego wlotach - KR 5. Początek trasy rozbudowywanego odcinka zlokalizowano w km 0+597 na granicy odcinka przebudowanego w latach ubiegłych. Koniec trasy zlokalizowano w km 1+375. Projektowana podstawowa szerokość jezdni ulicy Poniatowskiego po rozbudowie będzie wynosić 7,00 m. Projekt przewiduje przebudowę skrzyżowania ulicy Poniatowskiego z ulicą Harcerską polegającą na korekcie układu geometrycznego ulicy podporządkowanej. Po przebudowie wlot ulicy Harcerskiej będzie włączony do ulicy Poniatowskiego pod kątem zbliżonym do 90 °. Pozostałe skrzyżowania ulicy Poniatowskiego tj. skrzyżowanie z ulicami Leśną i Gorajskiego oraz skrzyżowanie z ulicą 11-go Listopada zostaną przebudowane na skrzyżowania typu małe rondo. Przyjęte parametry układu geometrycznego obydwu rond oraz ich wlotów są zgodne z Wytycznymi projektowania skrzyżowań drogowych, cz. II: Ronda oraz zapewniają przejezdność wszystkich grup pojazdów. W obrębie rond projektowane przejścia dla pieszych zostaną wyposażone w azyle. Wszystkie projektowane przejścia dla pieszych zostaną wyposażone w żółte płytki ostrzegawcze z wypustkami. Na całej długości odcinka objętego rozbudową projekt przewiduje wykonanie ścieżek rowerowych oraz chodników odsuniętych od jezdni ulicy Poniatowskiego. Na przeważającej długości ulicy ścieżka rowerowa oraz chodnik są odsunięte względem siebie o szerokość zieleńca wynoszącą 1,00 m. Miejscowo (w obrębie rond), z uwagi na skomplikowane warunki terenowe i istniejącą zabudowę, ścieżka rowerowa i chodnik przylegają do siebie. Zaprojektowany układ komunikacyjny przewiduje połączenie ścieżek rowerowych oraz chodników ze wszystkimi drogami poprzecznymi usytuowanymi wzdłuż rozbudowywanego odcinka. W ramach zadania zostaną wykonane zjazdy do przyległych posesji. Z uwagi na dużą ilość istniejących zjazdów, po stronie wschodniej ulicy Poniatowskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Gorajskiego do skrzyżowania z ul. 11 - Listopada zaprojektowano drogę serwisową. Takie rozwiązanie pozwoli na zminimalizowanie ilości możliwych punktów kolizji. Droga serwisowa została zaprojektowana jako jednopasowa, jednokierunkowa, a jej szerokość wynosi 3,50 m. 2. Roboty branży sanitarnej: Zakres opracowania obejmuje projekt rozbudowy i przebudowy kanalizacji deszczowej oraz umocnienia rowu odwadniającego w zakresie objętym przebudową. 3. Roboty branży elektrycznej: 1. Budowa szafy oświetlenia ulicznego wraz z zasilaniem. 2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego ze słupami i oprawami typu LED. 3. Budowa zasilania i sygnalizacji świetlnej przejścia dla pieszych. 4. Inne roboty towarzyszące: Rozbiórki, roboty pomiarowe, odwodnienie wykopów, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wszystkich branż. W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: DROGOWA + ZIELEŃ SANITARNA - KANALIZACJA DESZCZOWA i RÓW ODWADNIAJĄCY ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE DROGOWE i SYGNALIZACJA ŚWIETLNA STAŁA ORGANIZACJA RUCHU Zadanie nr 2 "Rozbudowa drogi gminnej - ul. Kwiatowej w Biłgoraju". 1. Roboty branży drogowej: W zakres robót wchodzą następujące elementy podstawowe: a) rozbiórki oraz frezowanie nawierzchni, b) karczowanie pni, c) wykonanie robót ziemnych, d) zagęszczenie i profilowanie podłoża, e) wykonanie nasypu z kruszywa 0/2, f) ustawienie obramowań, g) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, poboczy, przejść dla pieszych, h) przebudowę skrzyżowań, i) zagospodarowanie terenów zielonych j) wykonanie elementów stałej organizacji ruchu oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, k) roboty wykończeniowe. Przyjęte parametry techniczno - użytkowe: a) droga dwupasowa dwukierunkowa, b) kategoria drogi - gminna, c) klasa techniczna drogi - D (dojazdowa), d) przekrój uliczny, e) prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, f) szerokość jezdni - 5,00 m, g) szerokość nawierzchni chodnika - 2,00 m, h) szerokość pobocza gruntowego - 1,00 m, i) kategoria ruchu - KR2. Początek trasy budowanego odcinka zlokalizowano w km 0+000 na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 2972L (ul. Aleja 400 - lecia). Koniec trasy zlokalizowano w km 0+375,60 na skrzyżowaniu z droga gminną Nr 109575L (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego). 2. Roboty branży sanitarnej: 1.Budowę kanalizacji deszczowej na potrzeby odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych z projektowanej ul. Kwiatowej. 2. Przebudowę odcinka sieci gazowej. 3. Roboty branży elektrycznej: Zabezpieczenie kabli energetycznych. 4. Inne roboty towarzyszące: Rozbiórki, roboty pomiarowe, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wszystkich branż. W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: DROGOWA + ZIELEŃ SANITARNA - KANALIZACJA DESZCZOWA i PRZEBUDOWA SIECI GAZOWEJ ELEKTRYCZNA - ZABEZPIECZENIE KABLI ENERGETYCZNYCH STAŁA ORGANIZACJA RUCHU Dodatkowe informacje do zadania Nr 1 i Nr 2: 1. Urządzenie zieleni do granicy projektowanego pasa drogowego. 2. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach i zjazdach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych kostką trapezową. 3. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 4. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 5. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego istniejącego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Wykonawca uzyska w porozumieniu z Zamawiającym pozwolenie na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującym prawem. 8. Drewno tj. pnie, gałęzie, karpiny pozyskane z wycinki drzew i krzewów Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 9. ?Wykonawca uwzględni w ofercie koszt: opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 10.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 10.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu nawierzchni bitumicznych. c) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu oświetlenia ulicznego. d) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu kanalizacji deszczowej. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważne opisywanym". Towary/ materiały/ urządzenia/ rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/ materiałów/ urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary/ materiały/ urządzenia/ rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/ materiały/ urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/ materiały/ urządzenia/ rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45231000-5,
45233142-6,
45111000-8,
71200000-0,
45231400-9,
45200000-9,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 20 kwietnia 2017 r. do 30 września 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Aneks do umowy zawierający przesunięcie terminu realizacji prac na dzień 31.10.2017 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpienie konieczności wykonania dodatkowych prac.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2024/2025 ROKU
- Modernizacja ciepłowni BPEC Sp. z o.o. Etap I poprzez nadbudowę zeroemisyjnym źródłem ciepła z pompą ciepła odzyskującą ciepło ze ścieków i instalacją fotowoltaiczną
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego typu 5+1
- BUDOWA ZESPOŁU BOISK SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LEŚNYCH W BIŁGORAJU - ETAP VI
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.