eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługa mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055355-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu: Usługa mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586629-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 670897379, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483453103, e-mail monika.hernik@ra.policja.gov.pl, faks 483452002.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

72/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie podmiotów świadczących usługi mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych w: Zadanie nr 1 - KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock, KWP o/Płock ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock. Zadanie nr 2 - KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka. Zadanie nr 3 - KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi. Zadanie nr 4 - KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów. Zadanie nr 5 - KPP Garwolin ul. Stacyjna 23, 08-400 Garwolin. Zadanie nr 6 - KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin. Zadanie nr 7 - KPP Grójec, KWP o/Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec. Zadanie nr 8 - KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice. Zadanie nr 9 - KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki. Zadanie nr 10 - KPP Płońsk, KWP o/Płońsk ul. 1-ego Maja 3, 09-100 Płońsk. Zadanie nr 11 - KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz. Zadanie nr 12 - KPP Przysucha Pl. 3-go Maja 8, 26-400 Przysucha. Zadanie nr 13 - KPP Pułtusk ul. Rynek 23, 06-100 Pułtusk. Zadanie nr 14 - KPP Sierpc ul. Narutowicza 7, 09-200 Sierpc. Zadanie nr 15 - KPP Sochaczew ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew. Zadanie nr 16 - KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec. Zadanie nr 17 - KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50, 08-300 Sokołów Podlaski. Zadanie nr 18 - KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów. Zadanie nr 19 - KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków. Zadanie nr 20 - KPP Zwoleń Pl. Kochanowskiego 10, 26-700 Zwoleń. Zadanie nr 21 - KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin. Zadanie nr 22 - KPP Żyrardów ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów Zadanie nr 23 - KP Pionki ul. Leśna 15, 26-670 Pionki. Zadanie nr 24 - KP Łochów ul. 1-go Maja 18, 07-130 Łochów. 3.1 Zakres czynności obejmujących usługę mycia pojazdów: a) mycie wstępne, b) mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego, c) mycie kół pojazdu, d) osuszenie pojazdu, 3.2 Rodzaje pojazdów dla których świadczone będą usługi mycia: a) motocykle, b) samochody osobowe, c) samochody typu "furgon", d) samochody osobowo - terenowe. 3.3 Miejsce wykonywania usługi musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwej KWP/KMP/KPP/KP dla której świadczone będą usługi mycia. 3.4 Myjnia WYKONAWCY musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 3.5 Z uwagi na tryb pracy pojazdów służbowych Policji i konieczność ich optymalnego wykorzystania, WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić świadczenie usług mycia poza kolejnością, niezależnie od czasu oczekiwania innych klientów. 3.6 Łączny czas oczekiwania na wykonanie usługi i zakończenia mycia nie może przekroczyć 20 minut. 3.7 WYKONAWCA musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 3.8 WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonującej wskazane poniżej czynności przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia: 1. prace dotyczące procesu mycia pojazdów. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 2. W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1. Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; 2. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. a) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. b) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa pod lit. b). c) Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod lit. b) czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie wykonawcę stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane pod pkt.1 czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 KMP Ostrołęka, CBŚP Ostrołęka, KWP o/Ostrołęka ul. Janusza Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12414.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CARSERVICE Elżbieta i Dariusz Załuska S.C
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kołobrzeska 11
Kod pocztowy: 07-410
Miejscowość: Ostrołęka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17670.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17670.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - KPP Garwolin ul. Stacyjna 23, 08-400 Garwolin.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11487.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH Pol Zbyt Spółka zoo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kościuszki 83,
Kod pocztowy: 08-400
Miejscowość: Garwolin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15867
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9740
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15867
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zadanie nr 13 - KPP Pułtusk ul. Rynek 23, 06-100 Pułtusk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3963.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Natex Romanowska Nina
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wyszkowska 3,
Kod pocztowy: 06-102
Miejscowość: Pułtusk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4387.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4387.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4387.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Zadanie nr 23 - - KP Pionki ul. Leśna 15, 26-670 Pionki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: O.S.K. i Montaż Instalacji Gazowych Robert Wysocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Słowackiego 7
Kod pocztowy: 26-670
Miejscowość: Pionki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9150
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9150
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9150
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Zadanie nr 20 - - KPP Zwoleń Pl. Kochanowskiego 10, 26-700 Zwoleń.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 20 - na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP tj. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - - KMP Płock, SPPP Płock, CBŚP Płock, KWP o/Płock ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - - KPP Białobrzegi ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - - KPP Ciechanów, KWP o/Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - - KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

24 Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zadanie nr 7 - - KPP Grójec, KWP o/Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zadanie nr 8 - - KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zadanie nr 9 - - KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zadanie nr 10 - - KPP Płońsk, KWP o/Płońsk ul. 1-ego Maja 3, 09-100 Płońsk.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zadanie nr 11 - - KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zadanie nr 12 - - KPP Przysucha Pl. 3-go Maja 8, 26-400 Przysucha.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zadanie nr 14 - - KPP Sierpc ul. Narutowicza 7, 09-200 Sierpc.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zadanie nr 15 - - KPP Sochaczew ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Zadanie nr 16 - - KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Zadanie nr 17 - - KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50, 08-300 Sokołów Podlaski.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Zadanie nr 18 - - KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Zadanie nr 19 - - KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Zadanie nr 21 - - KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Zadanie nr r 22 - - KPP Żyrardów ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Zadanie nr 24 - - KP Łochów ul. 1-go Maja 18, 07-130 Łochów.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1Ustawy PZP tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.