eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › ,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055336-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Gmina Wadowice Urząd Miejski: ,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500034002-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500034026-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423, ul. pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 33 873 18 11, e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks +48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.4.43.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wadowicach", w ramach którego Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian budowlanych obejmujących część budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach wraz z instalacjami wewnętrznymi w zakresie: a) spełnienia wymagań techniczno-budowlanych oraz wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej dla budynku zgodnie z uzgodnieniem z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej (dostosowanie budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do poszczególnych wytycznych zawartych w postanowieniach KWPSP w Krakowie), m.in. do: - zapewnienia prawidłowego wydzielenia stref pożarowych (oddzielenie budynku szkolnego od budynku sali gimnastycznej oraz oddzielenia poddaszy nieużytkowych i piwnic); - zapewnienia prawidłowej ewakuacji poprzez wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej i wyposażenie jej w system oddymiania grawitacyjnego; b) instalacji wewnętrznych: - zmiany w instalacji hydrantowej wewnętrznej budynku, montaż skrzynek DN25 z wężem półsztywnym 30m zgodnie z projektem branżowym; - remont i zmiany w instalacji elektrycznej w budynku dotyczącej wydzielanej klatki schodowej; - wyposażenie sal szkolnych i biblioteki w czujki autonomiczne zgodnie z wymogami postanowienie KW PSP. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie zabezpieczenia istniejącej klatki schodowej zlokalizowanej po stronie północnej budynku na pełnej wysokości szkoły poprzez: - wydzielenie jej pożarowo ścianami (przegrodami) o parametrach REI60 (oznaczone na rzutach) i zamknięcie jej drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30 (oznaczone na rzutach) z samozamykaczem; drzwi na poszczególnych kondygnacjach pozostają w pozycji otwartej - przytrzymywane przez elektrozaczepy zwalniane w przypadku wykrycia pożaru; - zabezpieczenie otworów okiennych przez zastosowanie rolet przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej E60 w miejscach wskazanych w części graficznej - na poszczególnych kondygnacjach; - zapewnienie usuwania dymu z przestrzeni wydzielonej klatki schodowej przez projektowane okno oddymiające (okno dwuskrzydłowe o sumarycznych gabarytach identycznych jak okno istniejące; okno wybarwione oraz z naklejanymi szprosami imitującymi podziały okien istniejących szkoły - na zasadzie analogii) oraz zapewnienie napływu powietrza uzupełniającego do oddymiania przez automatycznie otwierane istniejące drzwi wejściowe (drzwi wraz z aneksami bocznymi zlokalizowane w elewacji frontowej oraz elewacji tylnej) - jako systemu oddymiania grawitacyjnego; - demontaż istniejących drzwi wraz z naświetlami w obrębie wydzielanej pożarowo klatki schodowej - demontaż obejmuje wszystkie drzwi; b) dokonanie zabezpieczenia klatki schodowej usytuowanej po stronie południowej budynku poprzez zastosowanie stałych kurtyn dymowych w technologii zabudowy lekkiej GK w miejscach określonych w części graficznej projektu; kurtyny dymowe wykonane w miejscach istniejących podciągów, wysokość dolnej krawędzi realizowanych kurtyn na wysokości 2,5m mierząc od poziomu posadzki; c) zapewnienie prawidłowej ewakuacji drogami komunikacji poziomej w obrębie całego budynku szkoły poprzez demontaż na każdej kondygnacji ścianek na korytarzu aktualnie dzielących budynek szkoły na dwie części (szkoła podstawowa i gimnazjum) wraz z drzwiami; uwaga: ze względu na konieczność czasowego utrzymania wydzielenia szkoły podstawowej od gimnazjum (do czasu wygaszenia wszelkich klas gimnazjalnych) należy odtworzyć część ścianek w technologii lekkiej wraz z zamontowaniem w nich drzwi o minimalnym świetle przejścia 90+50/200; skrzydło drzwiowe 90 należy wyposażyć w samozamykacz; ścianka istniejąca z drzwiami na kondygnacji parteru może pozostać bez zmian projektowych; d) zapewnienie oddzielenia piwnicy oraz strychu nieużytkowego od części użytkowych budynku poprzez demontaż istniejących drzwi zwykłych i montaż drzwi o odporności pożarowej; e) zastosowanie w obrębie sal lekcyjnych oraz biblioteki autonomicznych czujek dymu; f) wydzielenie strefy ZLI (tj odrębnego budynku zawierającego salę gimnastyczną) jako odrębnej strefy pożarowej (budynek sali gimnastycznej był na etapie projektowania wydzielony pożarowo przegrodami i drzwiami o odporności ogniowej - w ramach niniejszego projektu należy wyłącznie wprowadzić w oknie kurtynę E60 w miejscu wskazanym w części graficznej na kondygnacji parteru); g) dostosowanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w budynku szkoły do aktualnych przepisów; zapewnienie oddzielenia instalacji wodociągowej socjalnej od instalacji hydrantowej; h) zmiany w zakresie instalacji elektrycznej w obrębie wydzielanej klatki schodowej (zapewnienie indywidualnego załączania opraw oświetleniowych) oraz zapewnienie zasilania systemu oddymiania; i) wyposażenia dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego wykonaną wg wymagań określonych w PN-EN 1838 oraz PN-EN 50172.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311000-0


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45316200-7, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325162.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "Agat" Józef Górka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 106 34-200 Sucha Beskidzka
Kod pocztowy: 34-200
Miejscowość: Sucha Beskidzka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490000.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490000.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490000.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio przez Zamawiającego postępowaniu na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych nie została złożona żadna oferta, w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.