To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-08
Ogłoszenie nr 500055336-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.
Gmina Wadowice Urząd Miejski: ,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500034002-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500034026-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423,
ul. pl. Jana Pawła II
23,
34-100
Wadowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 33 873 18 11, e-mail
zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks
+48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.4.43.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Modernizacja w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Wadowicach", w ramach którego Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian budowlanych obejmujących część budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Wadowicach wraz z instalacjami wewnętrznymi w zakresie: a) spełnienia wymagań techniczno-budowlanych oraz wymagań określonych w przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej dla budynku zgodnie z uzgodnieniem z właściwym miejscowo Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej (dostosowanie budynku do aktualnych przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz do poszczególnych wytycznych zawartych w postanowieniach KWPSP w Krakowie), m.in. do: - zapewnienia prawidłowego wydzielenia stref pożarowych (oddzielenie budynku szkolnego od budynku sali gimnastycznej oraz oddzielenia poddaszy nieużytkowych i piwnic); - zapewnienia prawidłowej ewakuacji poprzez wydzielenie pożarowe istniejącej klatki schodowej i wyposażenie jej w system oddymiania grawitacyjnego; b) instalacji wewnętrznych: - zmiany w instalacji hydrantowej wewnętrznej budynku, montaż skrzynek DN25 z wężem półsztywnym 30m zgodnie z projektem branżowym; - remont i zmiany w instalacji elektrycznej w budynku dotyczącej wydzielanej klatki schodowej; - wyposażenie sal szkolnych i biblioteki w czujki autonomiczne zgodnie z wymogami postanowienie KW PSP. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wykonanie zabezpieczenia istniejącej klatki schodowej zlokalizowanej po stronie północnej budynku na pełnej wysokości szkoły poprzez: - wydzielenie jej pożarowo ścianami (przegrodami) o parametrach REI60 (oznaczone na rzutach) i zamknięcie jej drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30 (oznaczone na rzutach) z samozamykaczem; drzwi na poszczególnych kondygnacjach pozostają w pozycji otwartej - przytrzymywane przez elektrozaczepy zwalniane w przypadku wykrycia pożaru; - zabezpieczenie otworów okiennych przez zastosowanie rolet przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej E60 w miejscach wskazanych w części graficznej - na poszczególnych kondygnacjach; - zapewnienie usuwania dymu z przestrzeni wydzielonej klatki schodowej przez projektowane okno oddymiające (okno dwuskrzydłowe o sumarycznych gabarytach identycznych jak okno istniejące; okno wybarwione oraz z naklejanymi szprosami imitującymi podziały okien istniejących szkoły - na zasadzie analogii) oraz zapewnienie napływu powietrza uzupełniającego do oddymiania przez automatycznie otwierane istniejące drzwi wejściowe (drzwi wraz z aneksami bocznymi zlokalizowane w elewacji frontowej oraz elewacji tylnej) - jako systemu oddymiania grawitacyjnego; - demontaż istniejących drzwi wraz z naświetlami w obrębie wydzielanej pożarowo klatki schodowej - demontaż obejmuje wszystkie drzwi; b) dokonanie zabezpieczenia klatki schodowej usytuowanej po stronie południowej budynku poprzez zastosowanie stałych kurtyn dymowych w technologii zabudowy lekkiej GK w miejscach określonych w części graficznej projektu; kurtyny dymowe wykonane w miejscach istniejących podciągów, wysokość dolnej krawędzi realizowanych kurtyn na wysokości 2,5m mierząc od poziomu posadzki; c) zapewnienie prawidłowej ewakuacji drogami komunikacji poziomej w obrębie całego budynku szkoły poprzez demontaż na każdej kondygnacji ścianek na korytarzu aktualnie dzielących budynek szkoły na dwie części (szkoła podstawowa i gimnazjum) wraz z drzwiami; uwaga: ze względu na konieczność czasowego utrzymania wydzielenia szkoły podstawowej od gimnazjum (do czasu wygaszenia wszelkich klas gimnazjalnych) należy odtworzyć część ścianek w technologii lekkiej wraz z zamontowaniem w nich drzwi o minimalnym świetle przejścia 90+50/200; skrzydło drzwiowe 90 należy wyposażyć w samozamykacz; ścianka istniejąca z drzwiami na kondygnacji parteru może pozostać bez zmian projektowych; d) zapewnienie oddzielenia piwnicy oraz strychu nieużytkowego od części użytkowych budynku poprzez demontaż istniejących drzwi zwykłych i montaż drzwi o odporności pożarowej; e) zastosowanie w obrębie sal lekcyjnych oraz biblioteki autonomicznych czujek dymu; f) wydzielenie strefy ZLI (tj odrębnego budynku zawierającego salę gimnastyczną) jako odrębnej strefy pożarowej (budynek sali gimnastycznej był na etapie projektowania wydzielony pożarowo przegrodami i drzwiami o odporności ogniowej - w ramach niniejszego projektu należy wyłącznie wprowadzić w oknie kurtynę E60 w miejscu wskazanym w części graficznej na kondygnacji parteru); g) dostosowanie instalacji hydrantowej wewnętrznej w budynku szkoły do aktualnych przepisów; zapewnienie oddzielenia instalacji wodociągowej socjalnej od instalacji hydrantowej; h) zmiany w zakresie instalacji elektrycznej w obrębie wydzielanej klatki schodowej (zapewnienie indywidualnego załączania opraw oświetleniowych) oraz zapewnienie zasilania systemu oddymiania; i) wyposażenia dróg komunikacji ogólnej służących celom ewakuacji w instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego wykonaną wg wymagań określonych w PN-EN 1838 oraz PN-EN 50172.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45316200-7, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325162.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "Agat" Józef Górka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
490000.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 4 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym uprzednio przez Zamawiającego postępowaniu na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych nie została złożona żadna oferta, w konsekwencji postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Wadowice w 2024 r.
- Projekt techniczny oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wadowice
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) w ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2024 r.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice - Bachowice - Witanowice obejmująca rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu w km 1+750 w m. Bachowice
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.