eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej pt.Jak można poprawić relacje pacjent - kadra medyczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055281-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu: Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej pt.: Jak można poprawić relacje pacjent - kadra medyczna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Mały DolnoŚlązak - Program poprawy opieki perinatalnej na terenie województwa dolnośląskiego" dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597307-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu z siedzibą w Wałbrzychu 58-301, ul. Paderewskiego 10, NIP: 886-238-52-61, REGON 890047179
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu 51-124, ul. Kamieńskiego 73a, NIP: 895-16-45-574 REGON: 000977893


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu na podstawie pełnomocnictw udzielonych na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). Osoba do kontaktów: Bożena Brzoza - tel. 74 88 77 107 e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89004717900000, ul. ul. Paderewskiego 10, 58301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 877 183, e-mail sadowska@szpital.walbrzych.pl, faks 748 877 103.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu na podstawie pełnomocnictw udzielonych na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego - uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie szkoleń dla pielęgniarek, położnych i kadry medycznej pt.: Jak można poprawić relacje pacjent - kadra medyczna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/9/MDŚ-28-2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń jednodniowych, w formie seminariów z ćwiczeniami, w wyniku których personel medyczny będzie posiadał umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej z pacjentką po niepowodzeniu położniczym i jej rodziną , dostrajania się do różnych sytuacji oraz przekazywania informacji w sposób zrozumiały i precyzyjny. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 3.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy wynika z wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4.Szkolenia odbędą się w siedzibach Partnerów, którzy zapewnią sale wykładowe - nieodpłatnie dla Wykonawcy. 5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1)Organizacja szkoleń; 2)Zapewnienie wyposażenia wymaganym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 3)Zapewnienie wykładowców (w tym trenerów części praktycznej) posiadających uprawnienia, odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną dla realizacji zamówienia; 4)Zapewnienie sprzętu i akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń (zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ); 5)Opracowanie i dostarczenie materiałów szkoleniowych; 6)Zapewnienie uczestnikom szkolenia poczęstunku w czasie przerwy kawowej i lunchu podczas seminariów; 7)Rozesłanie zaproszeń do uczestników szkoleń z co najmniej 10-dniowym wyprzedzeniem; 8)Zorganizowanie części praktycznej (warsztatowej) szkoleń w siedzibie każdego z Partnerów; 9)Przygotowanie autorskich materiałów szkoleniowych, opracowanie dedykowanych narzędzi szkoleniowych: skryptów z każdego szkolenia dla uczestników, sprawozdań szkoleniowych, itp.; 10)Przeniesienie na rzecz Zamawiającego autorskich praw majątkowych do jakichkolwiek dzieł powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy; 11)Przekazanie Zamawiającemu materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej na 7 dni roboczych przed terminem każdego szkolenia; 12)Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, przedstawienie zebranych ankiet ewaluacyjnych i sporządzenie raportu ewaluacyjnego oraz przekazanie pełnej dokumentacji w tym zakresie Zamawiającemu; 13)Wystawianie certyfikatów indywidualnym uczestnikom szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia wzoru certyfikatu; 14)Pokrycie wszelkich kosztów niezbędnych dla należytej realizacji niniejszego zamówienia. 6.Dla potrzeb oceny realizacji niniejszego zamówienia przez szkolenie rozumie się szkolenie przeprowadzone z danej tematyki określonej w Załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ dla wszystkich przewidzianych grup do końca okresu trwania Umowy zarówno w odniesieniu do części teoretycznej (seminaria), jak i praktycznej. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawcy lub podwykonawców. W takiej sytuacji jednak Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca się powołuje. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji V pkt. 2 niniejszej SIWZ, Wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80561000-4


Dodatkowe kody CPV: 80561000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Logos Link Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@logoslink.eu
Adres pocztowy: ul. Na stoku 2/37
Kod pocztowy: 20-561
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.