eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Budowa wiaty stalowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055094-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów: Budowa wiaty stalowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592547-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 69002867900000, ul. Fabryczna 57, 36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 85 17 428, e-mail glogow@krosno.lasy.gov.pl, faks 17 85 17 694.
Adres strony internetowej (url): http://www.glogow.krosno.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Lesne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wiaty stalowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.260.60.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa wiaty stalowej w Głogowie Małopolskim, wraz z wykonaniem wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, po uprzednim dokonaniu rozbiórki istniejącego budynku, w oparciu o załączoną dokumentację projektową i branżową, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja: działka nr 3535/5, obręb 0001 Głogów Małopolski, Gmina Głogów Małopolski, powiat rzeszowski. Przedmiotowa wiata usytuowana jest na planie figury o kształcie prostokąta, będzie ona obiektem jednokondygnacyjnym, z dachem jednospadowym. Wiata będzie zamykana obsługiwaną automatycznie bramą garażową (brama segmentowa ciepła). Obiekt pełnić będzie funkcję gospodarczą z zakresu gospodarki leśnej. W późniejszym terminie, po wykonaniu zamówienia, planowane jest zainstalowanie paneli fotowoltaicznych. Parametry obiektu: Powierzchnia użytkowa: 180,80 m2 Powierzchnia zabudowy: 198,17 m2 Kubatura: 1236,58 m3 Wysokość w kalenicy: 7,623 m Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Zakres robót dla zamówienia obejmuje: -rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego "wiaty stalowej", -roboty ziemne - wykopy pod fundamenty, prace niwelacyjne, -wykonanie stóp fundamentowych wraz z ich zaizolowaniem -wykonanie słupków żelbetowych wraz z zakotwieniem marek stalowych -wykonanie konstrukcji zasadniczej -prace związane z wykonaniem posadzek -wykonanie pokrycia dachowego, pokrycia ścian z okładzin z blachy trapezowej oraz płyt warstwowych - prace związane z wykonaniem utwardzenia wokół budynku (opaska, podjazdy) -wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej, według załączonego opracowania projektu branżowego, w którego zakres wchodzi: -rozbudowa istniejącej rozdzielni głównej, -główna linia zasilająca rozdzielnia główna obiektu R1, -wewnętrzne linie zasilające i trasy kablowe, -instalacja oświetlenia podstawowego wewnętrznego, -instalacja oświetlenia zewnętrznego, -instalacja zasilająca gniazda i urządzenia wyposażenia budynku, -instalacja uziemiająca, połączeń wyrównawczych, -instalacja odgromowa, -instalacja przeciwprzepięciowa. Wszystkie materiały budowlane stosowane przy realizacji zadania muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Materiał odzyskany z rozbiórki przechodzi na własność Wykonawcy, przez co cenę oferty należy pomniejszyć odpowiednio o wartość pozyskanych materiałów. Pozostałe szczegóły, opracowane dla zamówienia, dotyczące zakresu robót, jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajdują się w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będącymi załącznikami do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111300-1, 45110000-1, 45200000-9, 45311100-1, 45315100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % podanej w ofercie ceny całkowitej brutto (z VAT) za wykonanie robót budowlanych. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku spośród następujących form: 1)pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli zabezpieczenie zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia powinno ono zawierać wskazanie Zamawiającego i nazwy zadania oraz musi być, co najmniej nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na każde pisemne żądanie Zamawiającego oraz bez prawa protestu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy do pokrycia roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu nienależytego wykonania lub niewykonania zamówienia. Zabezpieczenie wnoszone w innych formach niż pieniądz, Wykonawca wnosi poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w Rozdziale V niniejszej SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający zwróci część zabezpieczenia tj. 70% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od końcowego odbioru robót, natomiast pozostała część zabezpieczenia, tj. 30% zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211365.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMBISZ Sp.Z.O.O.
Email wykonawcy: biuro@rembisz.pl
Adres pocztowy: Zielonka 39A
Kod pocztowy: 36-060
Miejscowość: Raniżów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 291510.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.