To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-14
Ogłoszenie nr 500054870-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.
Gmina Jabłonka: Dostawa opału, tj. węgla oraz eko groszku dla potrzeb: Urzędu Gminy, jednostek komunalnych i oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508351-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, REGON 54325500000, Osoba do kontaktów Marcelina Machaj, telefon 182611146, e-mail zpubliczne@jablonka.pl
Szkoła Podstawowa nr 1 w Jabłonce, ul. Piusa Jabłońskiego 4, 34-480 Jabłonka, REGON 490548014, Osoba do kontaktów Bogusława Pilch, telefon 182652900, e-mail SP1Jablonkanr1@poczta.fm
Szkoła Podstawowa Jabłonka-Bory, ul. M. Kopernika 14, 34-480 Jabłonka, REGON 490548020, Osoba do kontaktów Maria Pilch, telefon 182652405, e-mail spbory@gmail.com
Zakład Usług Komunalnych, ul. 3 Maja 1, pokój nr 107, 34-480 Jabłonka, REGON 492812099, Osoba do kontaktów Piotr Pukowski, telefon 182611137, e-mail zuk@jablonka.pl
Szkoła Podstawowa w Chyżnem, 34-481 Chyżne 129, REGON: 490548008, do kontaktów: Beata Urban, tel. +48182631924, e-mail szkolach@poczta.fm
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Kazimierza Wielkiego w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 270, REGON: 490548876, do kontaktów: Aniela Stopiak, tel. +48182852720, e-mail sp3zubrzyca@wp.pl
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 43, REGON: 480548847, do kontaktów: Władysława Omylak, tel. +48182852713, e-mail sp1.zubrzyca@wp.pl
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej, 34-482 Lipnica Mała 346, REGON: 490548072, Osoba do kontaktów: Beata Bochaczyk, telefon +48182752510, e-mail sp2lm@interia.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jabłonka, Krajowy numer identyfikacyjny 54325500000,
ul. ul. 3 Maja
1,
34480
Jabłonka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 611 146, e-mail
zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl, faks
182 652 468.
Adres strony internetowej (url): www.jablonka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Jabłonka zwaną DALEJ ZAMAWIAJĄCYM DZIAŁA W IMIENIU WŁASNYM ORAZ NA PODSTAWIE STOSOWNEGO PEŁNOMOCNICTWA W IMIENIU I NA RZECZ w/w zamawiających W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO I WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ. Po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego w terminach określonych w ustawie Pzp zostaną zawarte odrębne umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 6 do specyfikacji
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału, tj. węgla oraz eko groszku dla potrzeb: Urzędu Gminy, jednostek komunalnych i oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIOŚ.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy transportem własnym opału tj. węgla w ilości 259 ton oraz eko groszku w ilości 78 ton dla potrzeb: Urzędu Gminy oraz obiektów będących w administrowaniu Urzędu, jednostek komunalnych i jednostek oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2018 roku. Gmina Jabłonka zwaną DALEJ ZAMAWIAJĄCYM DZIAŁA W IMIENIU WŁASNYM ORAZ NA PODSTAWIE STOSOWNEGO PEŁNOMOCNICTWA W IMIENIU I NA RZECZ n/w zamawiających W ZAKRESIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO I WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ. Po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego w terminach określonych w ustawie Pzp zostaną zawarte odrębne umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 6 do specyfikacji. 2. Informujemy, iż wskazane poniżej jednostki oświatowe, Urząd Gminy, Remizy OSP, Ośrodek Zdrowia, była szkoła w Jabłonce - Matonogach do dostaw opału podlegają zwolnieniu z podatku akcyzowego, na podstawie art. 31a ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011r. Nr 108, poz. 626 z późn. zm.). Wskazany przepis wskazuje szereg zwolnień z podatku akcyzowego, wśród których wymienione są m.in. organy administracji publicznej oraz podmioty systemu oświaty natomiast jednostki komunalne wskazane poniżej do dostaw opału nie podlegają zwolnieniu z podatku akcyzowego. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególnych Zamawiających określonych w załącznik nr 7 SIWZ. 3. Zamawiający wiodący Gmina Jabłonka, umowy będą podpisywane dla każdej jednostki osobno według ilości: Zapotrzebowanie na opał przedstawia się następująco: Nazwa jednostki Ilość JEDNOSTKI OŚWIATOWE - razem 97 ton węgla i 38 tony eko groszku 1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Jabłonce 10 ton węgla 2. Szkoła Podstawowa Jabłonka-Bory 15 ton węgla 3. Szkoła Podstawowa w Chyżnem 40 ton węgla 4. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zubrzycy Górnej 12 ton węgla 5. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zubrzycy Górnej 20 ton węgla 6. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej 38 tony eko groszku JEDNOSTKI KOMUNALNE - razem 100 ton węgla i 20 ton eko groszku 5. Dom Nauczyciela w Jabłonce 6. Blok Mieszkalny Jabłonka 7. Oczyszczalnia ścieków w Jabłonce 8. Ośrodek Zdrowia Lipnica Mała 9. Dom Nauczyciela Lipnica Mała 10. Budynek zaplecza socjalno - technicznego stadionu sportowego w Jabłonce /eko groszek/ 11. Oczyszczalnia ścieków w Podwilku /eko groszek/ 12. Budynek składowo garażowy ZUK-u w Jabłonce /eko groszek/ 13. Oczyszczalnia ścieków w Zubrzycy Dolnej /eko groszek/ URZĄD GMINY JABŁONKA, REMIZY OSP, Ośrodek Zdrowia, budynek byłej szkoła w Jabłonce - Matonogach - razem 62 tony węgla i 20 ton eko groszku 14. Urząd Gminy w Jabłonce, budynek Ośrodka Zdrowia (ul. Sobieskiego 29), budynek byłej Szkoły w Matonogach - 55 ton węgla 15. Remiza OSP w Chyżnem - 5 ton eko groszku 16. Remiza OSP w Jabłonce - 5 ton eko groszku 17. Remiza OSP w Lipnicy Małej - 4 tony węgla 18. Remiza OSP w Podwilk - 3 tony węgla 19. Remiza OSP w Zubrzycy Górnej - 5 ton eko groszku 20. Remiza OSP w Zubrzycy Dolnej - 5 ton eko groszku RAZEM 259 tony węgla + 78 ton eko groszku 4. Docelowo w roku 2018 dostawa łączna 259 ton węgla kamiennego oraz 78 ton eko groszku o następujących parametrach: Węgiel kamienny posiadać następujące właściwości: ? kaloryczność co najmniej 28000 kJ/kg ? zawartość popiołu nie więcej niż 5% ? zawartość siarki nie więcej niż 0,6% ? granulacja węgla 63- 250 mm ? sortyment - kostka ? gatunek I Eko groszek ? kaloryczność co najmniej 27000kJ/kg ? granulat od 0,5 do 25 mm ? zawartość popiołu nie więcej niż 8% ? zawartość siarki nie więcej niż 0,7% CPV: 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla Węgiel i paliwa na bazie węgla 5. Zapotrzebowanie ilościowe na w/w opał w pkt. 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w/w opału, w szczególności jego ograniczenia o nie więcej niż 50% oraz zwiększenia o 10%. W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy ilości opału określonego w pkt. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 6. Opały będzie dostarczany transportem wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego do wyżej wymienionych podmiotów. Dostarczony opał ma być suchy, nie oblodzony (w okresie zimy). W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem. 7. Opał będzie dostarczany sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2018 roku w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie w dniach roboczych od dnia zawiadomienie (przekazanego Wykonawcy mailem lub faksem) Zamawiającego w ilości przez niego określonej. 8. Opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach do 8 do 15. 9. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy, dla każdej dostawy bezwzględnie należy dostarczyć dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada wymagane właściwości określone w pkt. 3 Opał dostarczony może być tylko wraz ze świadectwem jakości, atestem, certyfikatem, wynikami badań próbek węgla, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia i wskazania we własnym zakresie (własnym staraniem i na własny koszt) punktu pomiaru ilości dostarczanego opału (wagi) w promieniu do 2 km od siedziby Urzędu Gminy w Jabłonce, aby umożliwić kontrolę ilości (wagi) dostarczanego towaru. Kontroli dokonać może Zamawiający lub osoba przez niego upoważniona.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273983.74
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WĘGLOPASZ Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
255581.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.