eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Rozbiórka istniejącego budynku magazynowego i budowa budynku biurowego Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni wraz z infrastrukturą zewnętrzną - Etap IIBudowa fundamentów i piwnic.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054704-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu: Rozbiórka istniejącego budynku magazynowego i budowa budynku biurowego Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni wraz z infrastrukturą zewnętrzną - Etap II: Budowa fundamentów i piwnic.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585378-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, Krajowy numer identyfikacyjny 851665255, ul. ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6128206, e-mail sekretariat@pzd.bochnia.pl, faks 14 6108481.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.bochnia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbiórka istniejącego budynku magazynowego i budowa budynku biurowego Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni wraz z infrastrukturą zewnętrzną - Etap II: Budowa fundamentów i piwnic.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2017-II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Rozbiórka istniejącego budynku magazynowego i budowa budynku biurowego Powiatowego Zarządu Dróg w Bochni wraz z infrastrukturą zewnętrzną - Etap II: Budowa fundamentów i piwnic". 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wyburzenia: Wyburzenie budynku garażowego (9,0m x 15,0m x 5,8m), parterowego, niepodpiwniczonego z dachem 2-spadowym (pow. ok. 161,0 m2), pokrytym eternitem falistym. Konstrukcja budynku z prefabrykowanych elementów żelbetowych, drobnowymiarowych. Fundamenty żelbetowe, monolityczne. Konstrukcja nośna ścian z prefabrykowanych słupów żelbetowych wypełnionych drobnowymiarowymi płytami żelbetowymi. Konstrukcja nośna dachu to żelbetowe, prefabrykowane belki ryglowe, do których zamocowane są łaty drewniane, a na nich płyty faliste azbestowo-cementowe. Wyburzenie budynku (3,5m x 3,0m x 2,5m) o konstrukcji murowanej. Wywóz i utylizacja płyt azbestocementowych. 2) Przygotowanie placu budowy: 3) Demontaż słupa TP szczudłowego, przepięcie linii telekomunikacyjnej oraz rozebranie nawierzchni z trylinki w miejscu planowanej lokalizacji budynku biurowego. 4) Roboty budowlane: Wykonanie ław i ścian fundamentowych oraz częściowego podpiwniczenia, z żelbetowym stropem monolitycznym i schodami do piwnicy w części środkowej budynku. Izolacja p.wilgociowa i termiczna ścian fundamentowych. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej z rur PCV Ø 160 i 110 mm. Podsypka żwirowo-piaskowa pod wylewkę betonową. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) Dokumentacji projektowej _ Tom I i Tom II - załączniki nr 6.1 i nr 6.2 do SIWZ; 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Przedmiarze robót - załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45111220-6, 45111200-0, 45332300-6, 45232440-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132795.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa NEOBUD Anna Maciaś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rożnów 634
Kod pocztowy: 33-316
Miejscowość: Rożnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186500.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186500.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238406.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.