eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Przebudowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054525-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach: Przebudowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589012-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500029260-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Szamotułach, Krajowy numer identyfikacyjny 631277227, ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612924032, e-mail kosickas@zdp-szamotuly.pl, faks 612924032.
Adres strony internetowej (url): www.zdp-szamotuly.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.272.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. projektu "Przebudowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo" Zadanie jest realizowane na podstawie Porozumienia nr DI-III.3031.24.2017, zawartego pomiędzy Województwem Wielkopolskim a Powiatem Szamotulskim w sprawie przejęcia przez Powiat Szamotulski zadania zarządzania odcinkiem wojewódzkiej drogi publicznej nr 187 na czas realizacji inwestycji pn. "Przebudowa skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo", zawartego w oparciu o przepisy: 1) Art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 486, ze zm.) 2) Art. 19 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz 1440, ze zm.) 3) Uchwały Nr XXXI/806/17 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 29 maja 2017 r. roku w sprawie: powierzenia Powiatowi Szamotulskiemu zarządzania odcinkiem wojewódzkiej drogi publicznej nr 187 na czas realizacji inwestycji. 4) Uchwały Nr XXX/179/2017 Rady Powiatu Szamotulskiego z dnia 27 czerwca 2017 r. roku w sprawie przyjęcia zarządzania odcinkiem wojewódzkiej drogi publicznej nr 187 na czas realizacji inwestycji - przebudowy skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 187 z drogą powiatową nr 1855P w miejscowości Gałowo. Zamawiający przejmuje do realizacji zadania zarządcy dróg wojewódzkich wynikające z Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz 1440, ze zm.). Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj", dla projektu został opracowany program funkcjonalno-użytkowy, uzyskana została decyzja lokalizacji celu publicznego oraz postanowienie o odstąpieniu od wszczęcia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko. Wybrany w postępowaniu przetargowym wykonawca opracuje wymaganą dla projektu dokumentację projektową, następnie uzyska wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia i decyzje, a następnie wykona przewidziany zakres prac budowlanych wraz z pozwoleniem na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik do SIWZ; Przedmiot opracowania. - Projekt wykonawczy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1610969.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe Grzegorz Graeb
Email wykonawcy: biuro@graeb.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 18G
Kod pocztowy: 62-045
Miejscowość: Pniewy
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3563795.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3563795.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3563795.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zakres podwykonawstwa: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.