eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Darłowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500053886-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Darłowo: Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Darłowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 25100-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 45791-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092093700000, ul. Plac Tadeusza Kościuszki 9, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3142223 do 26, e-mail poczta@darlowo.pl, faks 943 142 333.
Adres strony internetowej (url): http://www.darlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Darłowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2017 / GKM.7021.3.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Równanie i profilowanie dróg gruntowych (około 20 000,00 m2): a) mechaniczne profilowanie drogi gruntowej równiarką samojezdną, b) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi gruntowej walcem o wadze min. 10 t, c) wykonanie rowków odwadniających. 2) Remont dróg gruntowych kruszywem ceglano-betonowym dostarczanym przez Wykonawcę (około 100,00 Mg): a) uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem ceglano-betonowym, b) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem drogowym o tonażu min. 10 t. 3) Remont dróg gruntowych kruszywem łamanym ze skały litej frakcji 0,00-31,50 mm dostarczanym przez Wykonawcę (390,00 Mg): a) uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym ze skały litej, b) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem drogowym o tonażu min. 10t. 4) Ścięcie poboczy z wywozem i utylizacją urobku oraz ewentualnym uzupełnieniem i zagęszczeniem nierówności dla osiągnięcia spadku poprzecznego 5% (około 860,00 m2). Miejsce robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami a po zakończeniu prac, teren robót uporządkować. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pkt 8.2.2 SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace wykonywane wysiłkiem fizycznym, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą równiarki samojezdnej) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy oraz zwiększenia wartości zamówienia określonego w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na częstotliwość występowania oraz intensywność opadów deszczu w okresie wiosenno - letnim, większa ilość dróg gruntowych na terenie miasta Darłowo uległa zniszczeniom niż to było przewidziane (biorąc pod uwagę lata poprzednie). Częste oraz silne opady deszczu spowodowały powstawanie wielu ubytków w drogach, które uniemożliwiały prawidłowe korzystanie z nich. Z uwagi na bezpieczeństwo mieszkańców należało odpowiednio przystosować drogi gruntowe do przejazdu. Zlecony został w tym celu większy zakres prac niż planowano.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.