To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500053885-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Gmina Widawa: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ CHOCIW - RUDA
na odcinku od km 0+000 do km 0+300
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588518-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Widawa, Krajowy numer identyfikacyjny 730934571,
ul. ul. Rynek Kościuszki
10,
98-170
Widawa, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 6721034, e-mail
poczta@widawa.pl, faks
43 6721152.
Adres strony internetowej (url): http://bip.widawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ CHOCIW - RUDA na odcinku od km 0+000 do km 0+300
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIK.271.8.2017.DK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej Chociw - Ruda na działce o numerze ewidencyjnym 454/1 i 527 obręb Chociw gmina Widawa na odcinku od km 0+000 do km 0+300, w zakresie przebudowy jezdni i poboczy oraz połączenia z innymi drogami wewnętrznymi i z drogą powiatową 2309E. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+300, poprzez wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 4,5 m i grubości 5,0 cm, 2. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szer. 2 x 0,75 m. i z grubości 10,0 cm, 3. Mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni - sztuk 27- zgodnie z wykazem drzew przeznaczonych do wycinki i pozwoleniem Nr EZ.613.35.2017 z dnia 06.07.2017 roku, 4. Mechaniczne karczowanie zagajników w granicach pasa drogi, wywiezienie gałęzi i karpiny. 5. Roboty w granicach pasa drogi powiatowej polegającej na rozebraniu nawierzchni z tłucznia o gr. 20 cm, wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej o gr. 20 cm, wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego o gr. 18 cm oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 6 cm, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych. 6. Roboty w granicach pasa drogi wewnętrznej polegającej na zagęszczeniu nasypów z gruntu sypkiego, wykonanie koryta grubości 32 cm w gruncie na poszerzeniach jezdni, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 20 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 30 cm. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o średniej grubości 10 cm, wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego grubości 6 cm, skropienie asfaltem nawierzchni drogi oraz wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych. Wykonanie poboczy o szerokości 0.75 m z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem. 7. Oznakowanie przebudowanej drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu. 8. Usunięcie ewentualnych kolizji. 9. Zamówienie obejmuje ponadto zorganizowanie na koszt Wykonawcy placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż. 10. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 11. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano - wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 12. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów: a) wytyczenia, bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. b) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem budowy, c) wykonania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, d) bieżącego utrzymania oznakowania w czasie prowadzenia robót i jego likwidację po zakończeniu robót, e) wykonania prac przygotowawczych, zorganizowania zaplecza techniczno-socjalnego i terenu budowy, wykonania wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, f) zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, g) zapewnienia i utrzymania dróg dojazdowych na teren budowy w należytym stanie technicznym, h) zapewnienie przejść i dojazdów do posesji użytkowanych obiektów, i) informowanie inspektora nadzoru o terminie dokonania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. W przypadku nie poinformowania inspektora nadzoru o tym fakcie, Wykonawca zobowiązany będzie odkryć te roboty na własny koszt, następnie przywrócić je do stanu poprzedniego. j) prowadzenia dokumentacji budowy w tym dziennika budowy przez kierownika budowy, k) realizacji zaleceń Zamawiającego wpisanych do dziennika budowy. l) zorganizowania i kierowania budową w sposób zgodny z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami bhp, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), przepisami p.poż., m) utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich maszyn, urządzeń i materiałów, a także tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu robót oraz terenów przyległych w stanie uporządkowanym, n) ochrony mienia znajdującego się na terenie robót w terminie od dnia przejęcia terenu robót do dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, ł) wywozu wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych. o) usuwanie wszelkich awarii powstałych w związku z prowadzeniem robót. p) dostarczenie Zamawiającemu kompletu protokołów odbiorów technicznych, atestów, certyfikatów i badań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45111300-1, 45233000-9, 45233140-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120012.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa ,,MARTOM" Mariusz Rubajczyk,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166822.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIDAWA
więcej: przetargi WIDAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 9"
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.