eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Widawa › PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ CHOCIW - RUDA na odcinku od km 0+000 do km 0+300

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500053885-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Gmina Widawa: PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ CHOCIW - RUDA na odcinku od km 0+000 do km 0+300

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588518-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Widawa, Krajowy numer identyfikacyjny 730934571, ul. ul. Rynek Kościuszki 10, 98-170 Widawa, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 6721034, e-mail poczta@widawa.pl, faks 43 6721152.
Adres strony internetowej (url): http://bip.widawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ CHOCIW - RUDA na odcinku od km 0+000 do km 0+300

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIK.271.8.2017.DK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej Chociw - Ruda na działce o numerze ewidencyjnym 454/1 i 527 obręb Chociw gmina Widawa na odcinku od km 0+000 do km 0+300, w zakresie przebudowy jezdni i poboczy oraz połączenia z innymi drogami wewnętrznymi i z drogą powiatową 2309E. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+300, poprzez wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 4,5 m i grubości 5,0 cm, 2. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szer. 2 x 0,75 m. i z grubości 10,0 cm, 3. Mechaniczne ścinanie drzew wraz z karczowaniem pni - sztuk 27- zgodnie z wykazem drzew przeznaczonych do wycinki i pozwoleniem Nr EZ.613.35.2017 z dnia 06.07.2017 roku, 4. Mechaniczne karczowanie zagajników w granicach pasa drogi, wywiezienie gałęzi i karpiny. 5. Roboty w granicach pasa drogi powiatowej polegającej na rozebraniu nawierzchni z tłucznia o gr. 20 cm, wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej o gr. 20 cm, wykonanie warstwy dolnej z kruszywa łamanego o gr. 18 cm oraz górnej warstwy podbudowy o gr. 6 cm, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych. 6. Roboty w granicach pasa drogi wewnętrznej polegającej na zagęszczeniu nasypów z gruntu sypkiego, wykonanie koryta grubości 32 cm w gruncie na poszerzeniach jezdni, wykonanie warstwy odsączającej o grubości 20 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 30 cm. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o średniej grubości 10 cm, wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego grubości 6 cm, skropienie asfaltem nawierzchni drogi oraz wykonie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych. Wykonanie poboczy o szerokości 0.75 m z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem. 7. Oznakowanie przebudowanej drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu. 8. Usunięcie ewentualnych kolizji. 9. Zamówienie obejmuje ponadto zorganizowanie na koszt Wykonawcy placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż. 10. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 11. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano - wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 12. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów: a) wytyczenia, bieżącej obsługi geodezyjnej budowy, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. b) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem budowy, c) wykonania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, d) bieżącego utrzymania oznakowania w czasie prowadzenia robót i jego likwidację po zakończeniu robót, e) wykonania prac przygotowawczych, zorganizowania zaplecza techniczno-socjalnego i terenu budowy, wykonania wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, f) zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, g) zapewnienia i utrzymania dróg dojazdowych na teren budowy w należytym stanie technicznym, h) zapewnienie przejść i dojazdów do posesji użytkowanych obiektów, i) informowanie inspektora nadzoru o terminie dokonania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. W przypadku nie poinformowania inspektora nadzoru o tym fakcie, Wykonawca zobowiązany będzie odkryć te roboty na własny koszt, następnie przywrócić je do stanu poprzedniego. j) prowadzenia dokumentacji budowy w tym dziennika budowy przez kierownika budowy, k) realizacji zaleceń Zamawiającego wpisanych do dziennika budowy. l) zorganizowania i kierowania budową w sposób zgodny z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami bhp, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), przepisami p.poż., m) utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich maszyn, urządzeń i materiałów, a także tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu robót oraz terenów przyległych w stanie uporządkowanym, n) ochrony mienia znajdującego się na terenie robót w terminie od dnia przejęcia terenu robót do dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, ł) wywozu wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych. o) usuwanie wszelkich awarii powstałych w związku z prowadzeniem robót. p) dostarczenie Zamawiającemu kompletu protokołów odbiorów technicznych, atestów, certyfikatów i badań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45112000-5, 45111300-1, 45233000-9, 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120012.73
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa ,,MARTOM" Mariusz Rubajczyk,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmolińska 8/12
Kod pocztowy: 98-220
Miejscowość: Zduńska Wola
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166822.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166822.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166822.97
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.