eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053310-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507836-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 102287700000, ul. ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 452 23 00, e-mail ilz@lb.mofnet.gov.pl, faks 81 452 23 06.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej- w-lublinie

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0601-ILZ.260.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część nr I - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Biała Podlaska. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 50 pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr II - Naprawa pojazdów służbowych (specjalnych) na terenie miasta Biała Podlaska. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 3 pojazdów służbowych (specjalnych), na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr III - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Chełm. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 24 pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr IV - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Zamość. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 34 pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr V - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Lublin. 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 48 pojazdów służbowych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych 159 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje usługi związane z wykonywaniem: a) przeglądów technicznych i napraw mechanicznych, b) napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


Dodatkowe kody CPV: 50112110-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Biała Podlaska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono jedną ofertę, podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału z postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych (specjalnych) na terenie miasta Biała Podlaska

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 31.01.2018 r., nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...)

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Chełm

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32136.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARK-MOT Marek Kondrasiuk
Email wykonawcy: mark-mot@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Podgórze 6
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39527.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 39.527,32 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Zamość

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68116.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: serwis.lublin@pzm.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Prusa 8
Kod pocztowy: 20-064
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83783.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 83.783,29 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Lublin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93750.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SABAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: serwis@sabat.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Budowlana 24
Kod pocztowy: 20-469
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115312.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 115.312,57 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.