To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-12
Ogłoszenie nr 500053310-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie: Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507836-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 102287700000,
ul. ul. T. Szeligowskiego
24,
20-883
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 452 23 00, e-mail
ilz@lb.mofnet.gov.pl, faks
81 452 23 06.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej- w-lublinie
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0601-ILZ.260.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, napraw mechanicznych pogwarancyjnych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych, pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg podziału: Część nr I - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Biała Podlaska. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 50 pojazdów służbowych, na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr II - Naprawa pojazdów służbowych (specjalnych) na terenie miasta Biała Podlaska. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 3 pojazdów służbowych (specjalnych), na terenie miasta Biała Podlaska. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr III - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Chełm. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 24 pojazdów służbowych, na terenie miasta Chełm. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr IV - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Zamość. 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 34 pojazdów służbowych, na terenie miasta Zamość. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Część nr V - Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Lublin. 1) Przedmiotem zamówienia świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych i napraw mechanicznych pogwarancyjnych 48 pojazdów służbowych oraz napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych 159 pojazdów służbowych, na terenie miasta Lublin. 2) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje usługi związane z wykonywaniem: a) przeglądów technicznych i napraw mechanicznych, b) napraw powypadkowych, bieżących napraw blacharskich, spawalniczych i lakierniczych. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV: 50112110-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Biała Podlaska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono jedną ofertę, podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału z postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych (specjalnych) na terenie miasta Biała Podlaska |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, to jest do godz. 12:00 dnia 31.01.2018 r., nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Chełm |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32136.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MARK-MOT Marek Kondrasiuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39527.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 39.527,32 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Zamość |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68116.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83783.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 83.783,29 zł brutto. |
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych na terenie miasta Lublin |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93750.06
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SABAT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115312.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Oferta z najniższą i najwyższą ceną obejmuje cenę zaoferowanej przez Wykonawców 1 roboczogodziny. Wartośc podpisanej umowy wynosi 115.312,57 zł brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Świadczenie usług serwisowych, przeglądów i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku w latach 2024-2025
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.