eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie miejscowości Toporzysko Gmina Jordanów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053162-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Gmina Jordanów: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie miejscowości Toporzysko Gmina Jordanów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508753-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jordanów, Krajowy numer identyfikacyjny 49189225100000, ul. ul. Rynek 2, 34240 Jordanów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 693 510, e-mail przetargi@gmina-jordanow.pl, faks 182 693 526.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-jordanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie miejscowości Toporzysko Gmina Jordanów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie miejscowości Toporzysko Gmina Jordanów. Zakres prac obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 121 szt. hybrydowych przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości od 0,9 do1,4 m3/d pracujących w technologii oczyszczania ścieków - hybryda - niskoobciążony osad czynny ze złożem biologicznym, gdzie poszczególne procesy biologicznego oczyszczania ścieków następują po sobie w mechanicznie rozdzielonych komorach urządzenia. 2. Kompletna PBOŚ musi spełniać wytyczne normy zharmonizowanej PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 - Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50 - Część 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu przydomowe oczyszczalnie ścieków i być znakowana znakiem CE. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem z badań PBOŚ, tzn. badania: wodoszczelności, trwałości, skuteczności oczyszczania i wytrzymałości, zgodnym z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013, wystawionym przez jednostkę notyfikowaną w Komisji Europejskiej. Wszystkie badania na zgodność z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 muszą być wykonane wyłącznie w laboratorium notyfikowanym przez Komisję Europejską zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm.). 3. Do ofert należy dołączyć Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta na podstawie dokonanych badań przez jednostkę notyfikowaną sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 4 kwietnia 2011 r. L 88/5) i obowiązującymi przepisami krajowymi oraz raport zbiorczy wydany przez jednostkę notyfikowaną przeprowadzającą badania, zawierający wszystkie szczegółowe, wartościowe wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość oraz zakres zawierają: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik SIWZ nr 10 - opis techniczny budowy PBOŚ - załącznik SIWZ nr 11, - przedmiar robót - załącznik SIWZ nr 9. 5. Wymaga się, aby Wykonawca podał w formularzu ofertowym proponowany typ i model przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 0,9 m3/d oraz 1,4 m3/d, którą zamierza zamontować. UWAGA! Wszystkie wymagane dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ powinny dotyczyć typu i modelu przydomowej oczyszczalni ścieków, określonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 6. Wymogi dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na 12 miesięcy. Informacja dotycząca częstotliwość wywozu osadów z oferowanych oczyszczalni ścieków musi być zawarta w specyfikacji technicznej zaprojektowanych i oferowanych zespołów urządzeń. b) Wymaga się, aby oferowane urządzenia nie wymagały w trakcie eksploatacji stosowania biopreparatów wyłączając okres ich rozruchu (pierwszy oraz po każdej naprawie). c) Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia wysokiej jakości oferowanych PBOŚ wykonawca załączył do oferty Certyfikat zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy ISO 9001 (norma PN-EN ISO 9001:2009P - Systemy zarządzania jakością) dla producenta PBOŚ w zakresie wysokich standardów produkcji. d) Zamawiający wymaga, aby producent PBOŚ spełniał wymogi standardów zarządzania środowiskowego PN-EN ISO14001:2005 - Systemy Zarządzania Środowiskowego. Certyfikat ISO 14001 należy dołączyć do oferty. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w projekcie poszczególnych mieszkańców gminy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie korekcie proporcjonalnie do faktycznie wykonanych PBOŚ. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, b) przy montażu oczyszczalni należy przestrzegać zaleceń producentów urządzeń, c) zapewnienia przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu PBOŚ, d) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, e) zapewnienia kierownictwa i nadzoru nad realizowanym przedmiotem umowy, f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, g) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go w terminie ustalonym dla odbioru końcowego, h) zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i) powiadomienia poszczególnych właścicieli działek na których montowane będą PBOŚ, na co najmniej 3 dni przed wejściem na jego nieruchomość o terminie rozpoczęcia prac. j) Protokolarnego przekazania wykonanych urządzeń właścicielom lub władającym nieruchomościami objętymi inwestycją oraz przeszkolenia użytkowników oczyszczalni. Każda wykonana oczyszczalnia musi posiadać indywidualnie następujące dokumenty odbiorowe: * Geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą, * Pisemne potwierdzenie przez właściciela nieruchomości, przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi PBOŚ, wraz z potwierdzeniem przekazania książki obsługi urządzenia, * Protokół odbioru terenu prac po wykonaniu inwestycji, potwierdzony przez inspektora nadzoru oraz właściciela nieruchomości, * Protokół z pomiarów elektrycznych PBOŚ, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru oraz osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia, * Wyniki badań laboratoryjnych ścieków oczyszczonych (badane parametry Biochemiczne zapotrzebowanie tlenu (BZT5), chemiczne zapotrzebowanie tlenu (ChZT-Cr), Zawiesiny ogólne. Badanie wykonane metodą - uśrednioną). Badania muszą zostać wykonane przez laboratorium posiadające certyfikaty akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji, lub certyfikaty wystawione przez jednostki akredytujące będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC. k) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń przez cały okres gwarancji oraz dokonania niezbędnych przeglądów gwarancyjnych w okresie zadeklarowanym w złożonej ofercie od dnia odbioru. l) Po podpisaniu umowy na realizację zadania, a przed dniem rozpoczęcia prac budowlanych, Wykonawca będzie miał ma obowiązek przeprowadzenia zebrania z mieszkańcami u których montowane będą PBOŚ. Na tym spotkaniu przedstawi: * harmonogram realizacji prac w poszczególnych lokalizacjach, * prezentację dotyczącą działań i obsługi montowanych PBOŚ, * przekaże ulotki z kontaktowym numerem telefonu do Wykonawcy, * przedstawi sposób montażu PBOŚ. m) Po wykonaniu każdej PBOŚ na danej nieruchomości, Wykonawca zgłosi telefonicznie (nr tel. 182687609), protokolarny odbiór prac na danej nieruchomości. 8. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto Zamawiający nie dopuszcza urządzeń o charakterze prototypowym, niewystępujących w obrocie, mających wartość jedynie badawczą. 9. Rozwiązania równoważne: a) Podane w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad konkurencyjności, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. c) Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. d) W celu udokumentowania równoważności proponowanych oczyszczalni ścieków do przedmiotu zamówienia należy dołączyć do oferty: karty katalogowe zawierające wszystkie wymiary, pojemności, elementy składowe oczyszczalni; rysunki i opisy umożliwiające Zamawiającemu ocenę oferty oraz jednoznaczne stwierdzenie, które oczyszczalnie z danego typoszeregu zostały zaproponowane jako równoważne. 10. Gwarancja i rękojmia: a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na roboty budowane na okres minimum 60 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. b) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na okres minimum 60 miesięcy od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru końcowego. - Okres gwarancji i rękojmi jest jednym z kryteriów oceny ofert - szczegóły opisane w rozdziale 14 SIWZ. c) Przeglądy gwarancyjne, będą wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami technicznymi producenta dla zaoferowanego typu urządzeń zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę, harmonogramem przeglądów. Przegląd musi odbyć się minimum raz w roku. Termin wykonanie przeglądu musi zostać uzgodniony wcześniej z Zamawiającym. d) Wykonawca przez okres gwarancji zadeklarowany w złożonej ofercie będzie świadczył nieodpłatne usługi serwisu gwarancyjnego (w tym usługi przeglądów gwarancyjnych) zainstalowanych urządzeń. Koszty dotyczące serwisu i ewentualnej wymiany części należy zawrzeć w cenie oferty. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia kosztów tych przeglądów w ofercie wykonawczej. e) W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do usuwania usterek lub wad w terminie 48 h od dnia i godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. f) Termin zgłoszenia, o którym mowa w pkt e będzie liczony od dnia przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego za pomocą faksu lub e-maila. 11. Zatrudnienie na umowę o pracę: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. prace fizyczne obejmujące: wykonanie prac ziemnych, montaż przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków i inne - z wyjątkiem kierownika budowy i innych osób, których czynności nie są wykonywane na podstawie przepisów Kodeksu Pracy. b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania zatrudnienia osób przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Wykonawcy każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania dokumentów potwierdzających powyższy wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: ? oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ? zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; ? poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. d) Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia osób, kontroli przez zamawiającego oraz sankcji z tytułu niespełnienia powyższego warunku zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik SIWZ nr 8.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232421-9


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1626016.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AQUATECH S.A
Email wykonawcy: info@oczyszczalnie.org
Adres pocztowy: ul. Złota 7 lok 18
Kod pocztowy: 00-019
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1746526.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1746526.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2067248.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 25%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.