eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Monitorowanie dostępu online dla supportu i administratorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052717-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Miasto Białystok: Monitorowanie dostępu online dla supportu i administratorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593444-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 000515000, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Monitorowanie dostępu online dla supportu i administratorów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INF-V.271.56.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu do wspomagania administratorów w zakresie zabezpieczenia i monitorowania sesji zdalnych nawiązywanych z infrastrukturą wewnętrzną Urzędu Miejskiego w Białymstoku. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną autoryzację producenta systemu w zakresie wykonywania czynności, o których mowa w § 2 ust. 1 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga objęcie przedmiotu zamówienia: 1) gwarancją i świadczeniem usługi napraw gwarancyjnych przez okres 24 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w ramach wymogu "Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego" - Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Załącznik nr 3 do SIWZ (projekt umowy), 2) świadczeniem usługi wsparcia technicznego producenta przez okres gwarancji, na zasadach określonych w ramach wymogu "Warunki wsparcia technicznego" - Załącznik nr 4 do SIWZ oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ (projekt umowy). 4. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: 4.1. Etap I obejmuje: 1)dostawę, montaż, instalację, wdrożenie i uruchomienia Systemu - wymagania Systemu określa Specyfikacja wymogów technicznych i funkcjonalnych stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ (Załącznik nr 1 do Umowy) 2)asystę przedstawicieli Producenta w trakcie produkcyjnego uruchomienia Systemu w zakresie uwierzytelniania użytkowników w oparciu o Active Directory Zamawiającego oraz monitoringu 2 adresów IP wskazanych przez Zamawiającego; 3) dostarczenie licencji Systemu dla minimum 40/45/50 monitorowanych adresów IP urządzeń końcowych, zgodnych z wymogami określonymi w § 11 Umowy; 4) przeprowadzenie minimum 6 godzin szkolenia dotyczącego administracji, obsługi i utrzymania Systemu dla maksymalnie 4 pracowników Zamawiającego. Zamawiający; 5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powdrożeniowej Systemu. 4.2. Etap II obejmuje: - świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w § 12 Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Integrated Solutions Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skierniewicka 10a
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 258792.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 258792.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 258792.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.