Ogłoszenie nr 500052416-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.
Łódź: Budowa oświetlenia solarnego w Parku na Smulsku, ul. Nowy Józefów (dz. nr 100/5 obr. P-39) OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia solarnego w Parku na Smulsku, ul. Nowy Józefów (dz. nr 100/5 obr. P-39)
Numer referencyjny
ZZM.WOA.ZP.2510.57.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. W ramach zamówienia "Budowy oświetlenia solarnego w Parku na Smulsku, ul. Nowy Józefów (dz. nr 100/5 obr. P-39)" należy zrealizować następujący zakres prac:
1.1 Dostawa i montaż elementów małej architektury tj. 9 szt. słupki stałe
1.2 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót (art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp), o którym mowa powyżej, winno zostać wykonane na podstawie dokumentacji pt. "Projekt wykonawczy małej architektury" i "Projekt wykonawczy oświetlenia solarnego - etap I dz. nr 100/5 obręb P-39" opracowanej w czerwcu 2017 roku przez "TOMASZ WĄS - PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA" z Łodzi.
1.3 Teren parku nie jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego i nie jest objęty ochroną konserwatorską,
1.4 Zamawiający wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych tj. montażu słupków stałych, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy.
1.5 Wykonawca winien złożyć na etapie negocjacji oświadczenie, że czynności polegające na wykonywaniu robót wymienionych w pkt. 1.4 składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy.
1.6 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych.
1.7 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem". Zabezpieczenie musi zostać wniesione przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
1.7.1 Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
1.7.2 Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy na 10 % ceny ofertowej brutto.
1.7.3 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1.7.3.1 pieniądzu;
1.7.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
1.7.3.3 gwarancjach bankowych;
1.7.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
1.7.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
1.7.4 Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku:
Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK
GETIN Bank w Łodzi, Nr: 56 1560 0013 2312 6179 3000 0013.
1.7.5 Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
1.7.6 Zamawiający informuje, iż w przypadku zabezpieczeń innych niż w pieniądzu:
1.7.6.1 Może z tytułu poręczenia lub gwarancji żądać płatności wszelkich kwot, za jakie poręczyciel lub gwarant odpowiada w ramach poręczenia lub gwarancji, z powodu uchybień Wykonawcy w realizacji kontraktu, zgodnie z warunkami poręczenia lub gwarancji, oraz do jej wysokości. Poręczyciel lub gwarant winien bezzwłocznie wypłacić te kwoty na żądanie Zamawiającego i nie może wnieść jakiegokolwiek sprzeciwu niezależnie od powodu. Przed wniesieniem jakiegokolwiek roszczenia z tytułu zabezpieczenia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę podając rodzaj uchybienia, w stosunku, do którego roszczenie ma zostać wniesione.
1.7.6.2 Poręczenie lub gwarancja wchodzi w życie i obowiązuje od daty podpisania Umowy i będzie w mocy w wysokości 100% wysokości zabezpieczenia do dnia 30 po dacie wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, a w wysokości 30% wysokości zabezpieczenia do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady.
1.7.6.3 Zabezpieczenie wnoszone w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winno zawierać następujące elementy:
1.7.6.3.1 wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
1.7.6.3.2 numer umowy,
1.7.6.3.3 wskazanie sumy gwarancyjnej,
1.7.6.3.4 określenie terminu ważności gwarancji,
1.7.6.3.5 sformułowanie Gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
1.7.6.3.5.1 nie wykonał zamówienia w terminie wynikającym z umowy,
1.7.6.3.5.2 wykonał zamówienie objętą umową z nienależytą starannością.
1.7.7 Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji (za wyjątkiem oświadczenia informującego o niewykonaniu lub nienależytym wykonaniu zamówienia).
1.7.8 W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1.7.9 Zamawiający zastrzega, iż ostateczna treść gwarancji, o której mowa w pkt 1.7.6.3 Instrukcji winna być przez Wykonawcę uzgodniona wcześniej z Zamawiającym.
1.7.10 Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1.7.11 Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 151 ustawy Pzp:
1.7.11.1 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,
1.7.11.2 30% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
1.8 Miejsce wykonywania robót budowlanych: Park na Smulsku, ul. Nowy Józefów, działka nr 100/5 w obrębie P-39,
1.9 Wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
1.10 Przed podpisaniem umowy wybrany w niniejszym przetargu Wykonawca winien dostarczyć:
a. potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
b. kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), obejmującej cały okres związany z wykonaniem przedmiotu zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł,
c. oryginał kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej
w oparciu o załączone do niniejszego zamówienia przedmiary i tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być złożony z ceną nie wyższą niż zaproponowana podczas negocjacji. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń),
d. projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane,
e. kserokopie uprawnień, wpisu do właściwej izby samorządu zawodowego i kwalifikacji: Kierownika Budowy,
f. kart katalogowych / specyfikacji technicznych oferowanych urządzeń: słupków stałych.
II.5) Główny Kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy Firma Usługowa Jerzy Wincukiewicz, ul. Warszawska 31c/29, 25-518 Kielce, zamówienia na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie na podstawie artykułu 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp było przewidziane w ogłoszeniu zamówienia podstawowego - Ogłoszenie nr 594208-N-2017 z dnia 2017-09-27 r. Zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.