eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZADANIE A - "Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052321-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A - "Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559365-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500008349-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500042505-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, Krajowy numer identyfikacyjny 27625531200000, ul. ul. Graniczna 21, 41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 956 700, e-mail zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl, faks 32 2625032, 2956700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZADANIE A - "Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.WIM.271.4.44-A.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR. II. ZADANIE A "Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej" 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie A polega na wykonaniu prac przedprojektowych oraz dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót w rozbiciu na branże i kosztorysów inwestorskich w rozbiciu na branże z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane) we wskazanym przez Zamawiającego zakresie. 2. Zakres opracowania dotyczy zagospodarowania terenu Parku Hallera na wyznaczonym przez Zamawiającego obszarze, tj. fragment części A i całość części B parku. Projekt zagospodarowania winien być wykonany z założeniem utrzymania i podkreślenia rodzinnego charakteru parku i ma uwzględniać budowę, przebudowę, remont bądź naprawę chodników, alejek, placów zabaw, boisk, toalet miejskich, miejsc spotkań, obszarów rekreacyjnych, dojazdów i miejsc postojowych. Ponadto zaprojektować należy zieleńce, uporządkowanie i nasadzenie zieleni (z koniecznymi wycinkami), rekultywację trawników oraz uzupełnienie infrastruktury o elementy małej architektury w postaci ławek, koszy na śmieci, koszy na psie odchody itp. wraz z budową kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej (do toalet publicznych) i przebudową kanalizacji deszczowej w wyznaczonym przez Zamawiającego zakresie. W Parku Hallera wydzielono dwa obszary (1 i 2) objęte przedmiotową dokumentacją, w których zaprojektować należy roboty zgodnie z zakresem i wymaganiami Zamawiającego. 2.1 OBSZAR 1 - stanowi fragment części A parku (zgodnie z załącznikiem graficznym), dla którego w dokumentacji projektowej należy przewidzieć: - wymianę nawierzchni dróg dojazdowych wzdłuż budynków zlokalizowanych przy ulicy Królowej Jadwigi 6, 6A, 6B i 10 wraz z oświetleniem, - budowę kanalizacji deszczowej wzdłuż budynków zlokalizowanych przy ulicy Królowej Jadwigi 6, 6A i 6B, - wykonanie miejsc postojowych i nawierzchni manewrowej z kostki brukowej umożliwiającej powstanie nawierzchni biologicznie czynnej przy budynku zlokalizowanych przy ulicy Królowej Jadwigi 6, 6B i 10 z uwzględnieniem rozbiórki istniejących nawierzchni, - likwidację gołębnika z rekultywacją nawierzchni po rozbiórce, - likwidację klombu usytuowanego naprzeciwko istniejącego placu zabaw z rekultywacją nawierzchni po rozbiórce i budową fontanny skoczkowej na płycie chodnikowej z dostępem dla użytkowników wraz z budową sieci niezbędnych do funkcjonowania fontanny, - wymianę nawierzchni pod wiatą śmietnikową (z dostosowaniem do obsługi przez serwis) i alejek parkowych asfaltowych na nawierzchnie; pod wiatą z kostki brukowej zwykłej, a alejek z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, - wykonanie alejek w miejsce istniejących "przedeptów" z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, a w miejscach gdzie systemkorzeniowy drzew i krzewów znajduje się płytko należy zastosować nawierzchnię typu HanseGrand, - montaż infrastruktury parkowej, tj. ławek, koszy itp., - rozbiórkę istniejącego boiska asfaltobetonowego - obok parkingu pływalni "Nemo" z rekultywacją nawierzchni po rozbiórce (np. krąg rekreacyjny opisany poniżej), budowę boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową, dostosowanego do gry w koszykówkę, siatkówkę i piłkę ręczną, wyposażonego w: ogrodzenie z bramą i furtką, piłkochwyty, ławki bez oparcia, kosze na śmieci, bramki do piłki ręcznej, kosze do gry w koszykówkę (4 szt.), słupki do montażu siatki do gry w siatkówkę. Dla nawierzchni poliuretanowej przyjąć przekrój 8mm EPDM, 8mm SBR, 30mm warstwa dynamiczna ET. Uwzględnić należy zagospodarowanie terenu wokół boiska z dojściem z Zespołu Szkół Technicznych oraz odwodnienie boiska, - wykonanie otwartej przestrzeni rekreacyjnej z uwzględnieniem rozebrania istniejących nawierzchni betonowych i asfaltowych, utwardzenia nowej nawierzchni z uwzględnieniem odwodnienia, doposażenia w latarnie parkowe, ławki i kosze na śmieci (lokalizacja zaznaczona w załączniku graficznym - obok Zespołu Szkół Technicznych), nawierzchnie wykonać z kostki brukowej umożliwiającej powstanie nawierzchni biologicznie czynnej bądź z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, - budowę kręgów rekreacyjnych - okrągłych placów wykonanych z nawierzchni przerostowych przepuszczających wodę, wyposażonych w ławki montowane na planie koła, kosze na śmieci i latarnie parkowe (elementy małej architektury winny być na bieżąco ustalane z Zamawiającym), - rewitalizację zieleni parkowej uwzględniająca rekultywację trawnika, konieczne wycinki, pielęgnację i nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie klombów z roślinami ozdobnymi i kwitnącymi z usunięciem zieleni stanowiącej przeszkodę w użytkowaniu przestrzeni parkowej. 2.2 OBSZAR 2 - stanowi części B parku (zgodnie z załącznikiem graficznym), dla którego w dokumentacji projektowej należy przewidzieć: - rewitalizację "tunelu" pod Aleją Róż łączącego część A i B parku, - przebudowa "wejścia" do parku od strony tunelu pod Aleją Róż - ujednolicenie z aleją główną w części A parku, - budowę pętli trasy rolkowo - rowerowej wokół terenu stanowiącego Obszar 2 z uwzględnieniem wykonania alejek wewnątrz głównej pętli i fragmentem do wyczynowej jazdy (wzniesienia, "rynny"), - wymianę nawierzchni alejek parkowych z odtworzeniem "po śladzie", poszerzeniem i uwzględnieniem podniesienia w stosunku do systemu korzeniowego drzew eliminując przerastanie nowych nawierzchni, nowe alejki wykonać z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, - wykonanie alejek w miejsce istniejących "przedeptów" z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, - likwidację istniejącego placu zabaw wraz z nawierzchnią piaskową, - budowę placu zabaw o powierzchni około 700 m2 wyposażonego w zabawki i urządzenia sensoryczne z elementów stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo bądź ze stali nierdzewnej oraz z elementów HDPE (bez elementów drewnianych). Nawierzchnię placu zabaw wykonać z mat przerostowych gumowych w kolorze zielonym, - budowę piaskownicy o wymiarach około 30 m2 z siedziskiem wokoło w sąsiedztwie nowoprojektowanego placu zabaw, - wykonanie zielonej przestrzeni rekreacyjnej w miejscu starych asfaltobetonowych boisk z uwzględnieniem rozebrania istniejących nawierzchni i rekultywacji nawierzchni po rozbiórce, wykonania alejek pieszych i tras rolkowo rowerowych (połączenie z główną trasą rolkową okalającą część B parku opisaną powyżej), doposażenia w latarnie parkowe, ławki i kosze na śmieci (lokalizacja zaznaczona w załączniku graficznym). Nowe nawierzchnie wykonać z kostki brukowej zwykłej lub z materiałów mineralno - żywicznych przepuszczających wodę, - budowę kręgów rekreacyjnych - okrągłych placów wykonanych z nawierzchni przerostowych przepuszczających wodę, wyposażonych w ławki montowane na planie koła, kosze na śmieci i latarnie parkowe (elementy małej architektury winny być na bieżąco ustalane z Zamawiającym), - budowę samoobsługowej toalety publicznej wraz z budową sieci niezbędnych do funkcjonowania toalety, - budowę wybiegu dla psów wyposażonego w ogrodzenie, kosze na odchody i ewentualnie tor przeszkód (szczegółowe wyposażenie winno być wynikiem konsultacji społecznych przeprowadzonych przez Wykonawcę), - wykonanie oświetlenia części B parku, - rewitalizację zieleni parkowej uwzględniającą rekultywację trawnika, konieczne wycinki, pielęgnację i nasadzenia drzew i krzewów uwzględniając oddzielenie Obszaru 2 parku od drogi szybkiego ruchu DK 94 zielenią "dźwiękochłonną", wykonanie klombów z roślinami ozdobnymi i kwitnącymi. 3. Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj.: - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U.2017.1332 t.j.), - Ustawą z dnia z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz.U.2017.328 t.j.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 z późn. zm), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2015.1422 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2016.124 j.t), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.2004.130.1389), - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U.2016.71 t.j.), Wytycznymi programowymi w zakresie kwalifikowania wydatków z europejskiego funduszu rozwoju regionalnego w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa śląskiego na lata 2014 - 2020 - Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, - Innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Opis przedmiotu 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację w ramach przedmiotu niniejszej umowy, obejmującą: 1.1. Opracowania przedprojektowe: 1.1.1 Mapa do celów projektowych wraz z inwentaryzacją stanu istniejącego i wywiadem branżowym, 1.1.2 Aktualny wypis z rejestru gruntów wraz z mapą ewidencyjną i analizą stanu władania gruntami, na których zlokalizowana ma być inwestycja, 1.1.3 Warunki zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 1.1.4 Niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i warunki techniczne dla przedmiotowej inwestycji od właścicieli i użytkowników uzbrojenia, gestorów sieci i zarządcy dróg, 1.1.5 Inwentaryzacja zieleni objętej inwestycją z wykazem drzew i krzewów do usunięcia wraz z opracowaniem Wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewów 1.1.6 Analiza uzbrojenia przedmiotowego obszaru pod kątem ewentualnych przekładek istniejących sieci kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem, 1.1.7 Inne niezbędne dokumenty bądź decyzje, uzgodnienia w tym uzgodnienia ZUD i zezwolenia wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę. 1.2. Projekty: 1.2.1. Projekt budowlany i wykonawczy zagospodarowania terenu, 1.2.2. Projekt budowlany i wykonawczy budowy kanalizacji deszczowej z przyłączami wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę sieci (dotyczy terenu wzdłuż budynków zlokalizowanych przy ulicy Królowej Jadwigi 6, 6A i 6B), 1.2.3. Projekt budowlany i wykonawczy branży elektrycznej dla nowego oświetlenia parkowego, 1.2.4. Projekt budowlany i wykonawczy przekładek sieci kolidujących wraz z kompletem dokumentów i uzgodnień z gestorami sieci przebudowywanych lub zabezpieczanych oraz uzgodnień niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, 1.2.5. Projekt budowlany i wykonawczy odwodnienia nowoprojektowanego boiska wielofunkcyjnego (z odprowadzeniem wód do najbliższego możliwego punktu odbioru - w razie potrzeby), 1.2.6. Projekt zabezpieczenia wykopów i budowli, 1.2.7. Projekt odwodnienia wykopów i budowli. 1.3. Inne opracowania: 1.3.1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz.U.2013.1129 t.j) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 1.3.2. Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i planu organizacji robót, 1.3.3. Kosztorysy inwestorskie na zaprojektowane roboty, wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). Ww. kosztorysy wykonać oddzielnie dla Obszaru 1 i Obszaru 2, w podziale na branże (zagospodarowanie terenu, kanalizacja deszczowa, branża drogowa, pozostałe branże) oraz uwzględniając podział na zakres robót kwalifikowanych i niekwalifikowanych, 1.3.4. Przedmiary na zaprojektowane roboty wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j.). Ww. przedmiary wykonać oddzielnie dla Obszaru 1 i Obszaru 2, w podziale na branże (zagospodarowanie terenu, kanalizacja deszczowa, branża drogowa, pozostałe branże) oraz uwzględniając podział na zakres robót kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Należy również sporządzić zestawienie materiałów z podaniem przykładowych producentów i numerami katalogowymi, 1.3.5. Plany i Wizualizacje: Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia, w czytelny sposób, inwestycji na planie miasta Dąbrowa Górnicza w skali najbliższego sąsiedztwa inwestycji z wyraźnym oznaczeniem powierzchni inwestycji, punktów odniesienia (otoczenie inwestycji) i kierunków geograficznych. Zaleca się by plan inwestycji był łatwy do odczytania dla odbiorcy, który na co dzień nie korzysta z planów budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizualizacji inwestycji w ujęciu na całą inwestycję - plan ogólny, w ujęciach ukazujących inwestycję z każdego kierunku geograficznego (północ-południe-wschód-zachód), w ujęciu od najbardziej reprezentacyjnej elewacji bądź (w przypadku inwestycji innych niż kubaturowe, jak parki, skwery, ulice, ronda, ciągi komunikacyjne, etc.) najbardziej atrakcyjnej strony inwestycji oraz w ujęciach "z wewnątrz", prezentujących najbardziej charakterystyczne, reprezentacyjne pomieszczenia inwestycji (dotyczy inwestycji kubaturowych). Plany i wizualizacje przedstawione przez Wykonawcę muszą odznaczać się możliwie dokładnym odwzorowaniem planowanej inwestycji (precyzja i dbałość o szczegóły), czytelnością i wysokimi walorami estetycznymi (atrakcyjność wizualna). Wykonawca dostarczy plany i wizualizacje w formie wydruku na planszach o wymiarach co najmniej B2 (50x70 cm) oraz w odpowiedniej jakości plikach elektronicznych, w sposób umożliwiający publikację planów i wizualizacji w materiałach informacyjnych Zleceniodawcy (Urząd Miejski). 1.3.6. Wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej przygotowany w imieniu Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami i załącznikami, 1.3.7. Nadzór autorski. 2. W dokumentacji projektowej elementy małej architektury winny być na bieżąco ustalane z Zamawiającym. 3. Przed opracowaniem kosztorysów, przedmiarów robót i STWiORB Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym poziomu zagregowania robót objętych projektem. 4. Dokumentacja projektowa winna spełniać następujące wymagania: 4.1. Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 4.2. Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych. 4.3. W swej treści powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranych technologii i urządzeń, technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji.


II.4) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:

71220000-6,

71322200-3,

71322200-1,

71320000-7,

71240000-2,

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy. 2. Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na dzień 31.12.2020 r. 2.1. termin wykonania dokumentacji projektowej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.10.2017 r. 2.2. termin pełnienia nadzorów autorskich na warunkach zawartych w umowie i zakresie rzeczowo - finansowym do dnia 31.12.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579) zgodnie z którym, zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych (...), powołując się na § 16 ust. 1 pkt. 1.1.4. umowy nr ZP.WIM.272.44-A.2017 zawartej dnia 21.09.2017 zmianie może ulec termin oddania przedmiotu ww. umowy z dnia 10.10.2017 na dzień 30.11.2017r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579) zgodnie z którym, zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych (...), powołując się na § 16 ust. 1 pkt. 1.1.4. umowy nr ZP.WIM.272.44-A.2017 zawartej dnia 21.09.2017 w brzmieniu "Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach (...) 1.1.4. opóźnień w uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji dotyczących przedmiotu umowy i nie wynikają one z winy Wykonawcy" zmianie może ulec termin oddania przedmiotu ww. umowy z dnia 10.10.2017 na dzień 30.11.2017r. Uzasadnienie faktyczne: Wydłużenie w/w terminu związane jest z opóźnieniem w uzyskaniu warunków technicznych przyłączenia do sieci oraz niezbędnych decyzji administracyjnych. Wnioski o warunki przyłączeniowe oraz wnioski o wywiady branżowe gestorów sieci zostały złożone dnia: 1. 21.09.2017r - Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. 2. 21.09.2017r - Wydział Komunikacji i Drogownictwa 3. 27.09.2017r. - Tauron Dystrybucja 4. 28.09.2017r. - Tauron Ciepło 5. 28.09.2017r. - Netia S.A. 6. 28.09.2017r. - T-Mobile Polska S.A 7. 28.09.2017r. - Orange Polska S.A. 8. 21.09.2017r. - została zlecona mapa do celów projektowych 9. 04.10.2017r. - złożenie wniosku o wydanie opinii ws. braku konieczności uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach Pomimo niezwłocznego złożenia przez pracownię niezbędnych wniosków do dnia dzisiejszego nie uzyskano kompletu niezbędnych warunków technicznych oraz decyzji administracyjnych. Orientacyjny termin uzyskania wywiadów branżowych od gestorów sieci 13.10.2017r. Dokumenty te są niezbędne w celu sporządzenia mapy do celów projektowych. Orientacyjny termin uzyskania mapy do celów projektowych wraz z klauzulą to 10.11.2017r. Mapa do celów projektowych jest dokumentem wymaganym przy składaniu wniosku o uzgodnienie dokumentacji na Naradzie Koordynacyjnej (uzyskanie protokołu z Narady Koordynacyjnej - czas trwania uzgodnień min. 2 tygodnie po uzyskaniu mapy do celów projektowych). Powyższa zmiana nie wywołuje skutku w postaci zmiany wartości wynagrodzenia. Termin realizacji zamówienia nie stanowił kryterium oceny ofert.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.