eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup specjalistycznych samochodów służbowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-02

Ogłoszenie nr 500052151-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.

Kraków: Zakup specjalistycznych samochodów służbowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: W sile wieku

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542317-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500002598-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500012018-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska 14, 30529 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 6165482, 6165469, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl, faks 126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup specjalistycznych samochodów służbowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.2.63.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup specjalistycznych samochodów służbowych marki Renault Trafic Passenger Pack Clim 2,8t Energy Dci 125 Euro6, dalej zwanych pojazdami, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach realizacji przez Gminę Miejską Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie projektu pn. "W sile wieku", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, wraz z ich serwisem. 2. Zakres: 1) ilość pojazdów: 2, 2) wnętrze i nadwozie: a) pojazd fabrycznie nowy, b) rok produkcji: 2017, c) ilość miejsc: 9, w tym 8 + 1 osoba niepełnosprawna na wózku inwalidzkim (możliwość kierowania z prawem jazdy kategorii B), d) pierwszy rząd siedzeń wyposażony w: ? fotel kierowcy z możliwością regulacji wysokości i podłokietnikiem, ? dwumiejscową kanapę znajdującą się po stronie pasażera ze wzmocnionym podparciem bocznym i schowkiem pod siedziskiem, e) drugi rząd siedzeń składający się z łatwo wyjmowanej trzymiejscowej ławki dzielonej 1/3 : 2/3, f) trzeci rząd siedzeń składający się z 2 pojedynczych foteli z regulacją pochylenia oparcia, g) winda elektrohydrauliczna, ze stosownym zezwoleniem wydanym przez UDT dopuszczający ją do użytkowania, o nośności do 350 kg zamontowana w przestrzeni bagażowej za ostatnimi miejscami siedzącymi, h) winda sterowana przyciskowym pilotem funkcjami otwieranie / zamykanie oraz podnoszenie / opuszczanie, i) atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego pomiędzy pojedynczymi fotelami w trzecim rzędzie (listwy cargo w podłodze, pasy mocujące wózek, biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osób na wózkach inwalidzkich), j) podłoga wykonana z wodoodpornej sklejki pokrytej antypoślizgową warstwą, k) dodatkowe kierunkowskazy w tylnich narożnikach dachu pojazdu (wymóg oznakowania pojazdu podczas wprowadzania do pojazdu osób niepełnosprawnych na wózkach), l) oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu - "pojazd dla osób niepełnosprawnych", m) tylnie miejsca wyposażone w podłokietniki, n) z obu stron wyposażony w drzwi przesuwne z możliwością otwierania szyb, o) tylne drzwi przeszklone o kącie otwarcia 175° - 180°, p) wycieraczka na tylnej szybie, q) podgrzewana tylna szyba, r) wyposażony w: radioodtwarzacz, elektrycznie sterowane szyby boczne przednie, przyciemnione szyby (z wyłączeniem przedniej szyby i drzwi przednich kierowcy i pasażera), tapicerka materiałowa ciemna, podwójny układ klimatyzacji (tył / przód), gumowe dywaniki (wycieraczki) podłogowe, 3) silnik i rozwiązania techniczne: a) silnik wysokoprężny (Diesel) o mocy: minimum 115 KM, max. 150 KM, b) średnie zużycie paliwa w cyklu miejskim: do 11,0 l / 100 km, c) emisja spalin - pojazdy spełniające wymogi Dyrektywy CEE EURO 5 - Rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów, d) skrzynia biegów: manualna, co najmniej 5-biegowa, e) rodzaj nadwozia: van, f) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi: do 2,290 m, g) długość całkowita: do 5,400 m, h) wysokość całkowita: do 1,980 m, 4) bezpieczeństwo: a) wspomaganie kierownicy, b) system ABS, c) system stabilizacji toru jazdy, d) czujnik parkowania z tyłu i z przodu, e) poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, f) boczne poduszki powietrzne kurtynowe, g) centralny zamek zdalnie sterowany wraz z pilotem do alarmu, h) 2 komplety kluczyków, i) alarm, j) komputer pokładowy z wyświetlaczem komunikatów w języku polskim, 5) wygląd zewnętrzny oraz wyposażenie dodatkowe: a) kolor: szary, ewentualna zmiana koloru do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy, b) boczne listwy plastikowe ochronne, c) 4 koła stalowe o rozmiarze 16'' z ogumieniem letnim zamontowane w pojeździe, d) 4 plastikowe kołpaki na kołach, e) pełnowymiarowe koło zapasowe, f) chlapacze przeciw błotne przednie i tylne, g) lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, h) dodatkowy komplet kół zimowych rozmiar 16'' (felgi + opony). 3. Miejsce odbioru pojazdów: siedziba MOPS, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków. 4. Warunki serwisowania: 1) adres miejsca serwisu: Antoni Łyko Sp. z o.o., Aleja Pokoju 63, 31-564 Kraków, 2) serwis gwarancyjny przeprowadzany będzie wyłącznie przy użyciu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, 3) wykonanie przeglądów w terminie do 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, 4) naprawy gwarancyjne w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Przekazane Zamawiającemu pojazdy mają: 1) posiadać homologację (wyłączając ciężarową) na przewóz 9 osób, w tym na przewóz osoby niepełnosprawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, 2) spełniać wymogi Dyrektywy, o której mowa w ust. 2 pkt 3 lit. c niniejszej umowy, 3) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, 4) posiadać odbiór windy przez Urząd Dozoru Technicznego dopuszczający ją do użytkowanie przez osoby niepełnosprawne, 5) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, instrukcję zabezpieczenia pasażera na wózku inwalidzkim, instrukcję obsługi windy, książkę gwarancyjną, wykaz wyposażenia, kartę pojazdu, dokument potwierdzający przeprowadzenie pierwszego badania technicznego pojazdu, świadectwo zgodności WE każdego z pojazdów oraz książkę serwisową, kompletną dokumentację techniczną windy (w skład której wchodzą m.in. protokół montażu windy na samochodzie, schemat elektryczny i hydrauliczny, instrukcja obsługi windy, instrukcja konserwacji windy, deklaracja zgodności CE). 6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, środków technicznych oraz zasobów ludzkich. 7. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanym terminie odbioru pojazdu z zachowaniem 2 dni roboczych wyprzedzenia 8. Pojazdy mają być gotowe do jazdy bez konieczności zakupu dodatkowego wyposażenia oraz mają spełniać wszystkie standardy i wymogi dopuszczające je do ruchu na terenie krajów Unii Europejskiej. 9. Pojazdy mają być nowe, rok produkcji / rok modelowy 2017, wyposażone zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w ust. 2 niniejszego paragrafu, a także zgodnie ze standardami wyposażenia instalowanego seryjnie w oferowanych pojazdach. 10. Pojazdy mają być zarejestrowane przed ich odbiorem przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia sprawność łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości, 2) przekazania Zamawiającemu: a) wszystkich dokumentów niezbędnych do użytkowania pojazdów, w tym m.in. stosowne zezwolenie z UDT dopuszczające do użytku windę, kompletną dokumentację techniczną windy itp., b) pojazdów, które wskazał w ofercie, c) poprawnie wystawionej faktury VAT. 12. Z czynności odbioru pojazdów zostanie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, w tym także terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnie stwierdzonych przy odbiorze wad. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego wzoru umowy. 13. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w przedmiocie odbioru wad uniemożliwiających użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad. 14. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres gwarancji, o którym mowa w § 5 ust. 2 niniejszej umowy, do usunięcia wad lub braków w wyposażeniu w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego wysłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu, operatora pocztowego lub telefonicznie - wg wyboru Zamawiającego. 15. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w § 5 ust. 2 niniejszej umowy, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.


II.4) Główny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.12.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zakup specjalistycznych samochodów służbowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"VIP CAR" Sp. z o.o., t.rossa@vipcar.pl, ul. Pużaka 6, 45-273, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 244853.66 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

1. W zakresie wykonania adaptacji pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim Wykonawca zleci wykonanie przedmiotu umowy CARPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-495) przy ul. Orląt Lwowskich 48/2, na dowód czego przedłoży Zamawiającemu uwierzytelnioną kserokopię umowy o podwykonawstwo. 2. Wykonawca nie może zmienić podwykonawcy bez zgody Zamawiającego. W tym celu, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu pisemny wniosek wraz z określeniem nazwy podwykonawcy, części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. 3. Wykonawca oświadcza, że wskazany podwykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania przedmiotu niniejszej umowy. Zamawiający może żądać przedstawienia stosownych dokumentów poświadczających ten fakt przed przystąpieniem podwykonawcy do świadczenia usługi. 4. W każdym wypadku korzystania z usług podwykonawcy, Wykonawca nałoży na niego obowiązek przestrzegania zasad i reguł określonych w umowie, w zakresie w jakim odnosić się one będą do zakresu prac podwykonawcy, pozostając jednocześnie podmiotem odpowiedzialnym za działania i zaniechania swojego podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za działania lub zaniechania własne. 5. Wykonawca i podwykonawca zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy projektu umowy o podwykonawstwo oraz pisemnej zgody podwykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy przedłożonym Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, a także do projektu jej zmiany w terminie do 2 dni roboczych od dnia doręczenia projektu umowy lub projektu jej zmiany Zamawiającemu. Ponadto Zamawiającemu przysługuje, w terminie zakreślonym w zdaniu poprzedzającym, prawo wniesienia sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo i do jej zmian. Niezgłoszenie przez Zamawiającego zastrzeżeń lub sprzeciwu do projektu umowy o podwykonawstwo lub do jej zmian w terminach wyżej wskazanych oznacza ich akceptację. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że w umowach zawartych z podwykonawcami zostanie zawarte postanowienie o solidarnej odpowiedzialności podwykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy przez podwykonawcę, w zakresie świadczenia powierzonego mu podwykonawstwa i zobowiązanie podwykonawcy na rzecz Zamawiającego do zapłaty roszczeń z tego tytułu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kopie umowy, zawierającą postanowienia, o których mowa w niniejszym punkcie. 7. Wykonawca i podwykonawca zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu odpowiednio uwierzytelnioną kserokopię umowy o podwykonawstwo, a także ewentualnego aneksu do umowy w terminie do 7 dni od daty ich zawarcia. W przypadku zmian w treści zawartej i zaakceptowanej przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo postanowienia ust. 5 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu obowiązywania umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Omyłkowo podany termin obowiązywania umowy na 30.12.2017 r., podczas gdy przewidziany w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wyceniony przez wykonawców w przedstawionej w przetargu ofercie serwis obu samochodów wykonywany będzie do roku 2020.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.