eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w latach 2017 i 2018 deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Lubaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-31

Ogłoszenie nr 500052081-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.

Gmina Lubanie: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w latach 2017 i 2018 deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Lubaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587531-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubanie, Krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000, ul. Lubanie , 87732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 513 312, e-mail lubanie1@poczta.onet.pl, faks 542 513 312.
Adres strony internetowej (url): www.lubanie.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w latach 2017 i 2018 deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Lubaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIG.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na pokrycie kosztów budowy oraz zakupu wyposażenia przedszkola samorządowego na terenie gminy Lubanie. 1) Kwota kredytu - 2.200.000,00 zł. 2) Zamawiający zgadza się na udział środków z Europejskiego Banku Inwestycyjnego 3) Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w dniach - od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2018 r., na podstawie pisemnych dyspozycji płatniczych Zamawiającego, określających kwotę wypłaty. 4) Zamawiający wymaga, aby czas udostępnienia kredytu nie był dłuższy niż 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. 5) Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 30.07.2018 r. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 8) Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy w terminie - do 30.09.2027 r. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejsze spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10) Okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) - od dnia podpisania umowy do 30.09.2020 r. 11) Spłata pierwszej raty nastąpi do dnia 31.12.2020 r. 12) Sposób spłaty kredytu - w ratach kwartalnych stałych, spłata odsetek - malejąco. 13) Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Odsetki (w ofercie) należy uwzględnić od przewidywanej daty początkowej wykorzystania kredytu. 14) Od udzielonego kredytu nie będzie pobierana prowizja. 15) Spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. 16) Forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę: weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 17) Spłaty kredytu w rozłożeniu na lata: - do dnia 31.12.2020 - 100.000,00 zł - do dnia 31.03.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2027 - 100.000,00 zł - do dnia 30.06.2027 - 100.000,00 zł - do dnia 30.09.2027 - 100.000,00 zł 18) Możliwość zmiany harmonogramu spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 19) Dla potrzeb porównania ofert należy przyjąć, że uruchomienie kredytu nastąpi dnia 30.10.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 840419.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 7
Kod pocztowy: 00-955
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365047.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365047.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 517757.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.