To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-31
Ogłoszenie nr 500052081-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.
Gmina Lubanie: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w latach 2017 i 2018 deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Lubaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587531-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubanie, Krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000,
ul. Lubanie
,
87732
Lubanie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
542 513 312, e-mail
lubanie1@poczta.onet.pl, faks
542 513 312.
Adres strony internetowej (url): www.lubanie.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego w latach 2017 i 2018 deficytu budżetu Gminy związanego z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola Samorządowego w Lubaniu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIG.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaciągniecie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na pokrycie kosztów budowy oraz zakupu wyposażenia przedszkola samorządowego na terenie gminy Lubanie. 1) Kwota kredytu - 2.200.000,00 zł. 2) Zamawiający zgadza się na udział środków z Europejskiego Banku Inwestycyjnego 3) Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w dniach - od dnia podpisania umowy do dnia 30.07.2018 r., na podstawie pisemnych dyspozycji płatniczych Zamawiającego, określających kwotę wypłaty. 4) Zamawiający wymaga, aby czas udostępnienia kredytu nie był dłuższy niż 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. 5) Ostateczny termin wykorzystania kredytu - 30.07.2018 r. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 8) Spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Gminy w terminie - do 30.09.2027 r. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejsze spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10) Okres karencji w spłacie kredytu (kapitału) - od dnia podpisania umowy do 30.09.2020 r. 11) Spłata pierwszej raty nastąpi do dnia 31.12.2020 r. 12) Sposób spłaty kredytu - w ratach kwartalnych stałych, spłata odsetek - malejąco. 13) Odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365/366 dni w roku. Odsetki (w ofercie) należy uwzględnić od przewidywanej daty początkowej wykorzystania kredytu. 14) Od udzielonego kredytu nie będzie pobierana prowizja. 15) Spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca trwania umowy. 16) Forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę: weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 17) Spłaty kredytu w rozłożeniu na lata: - do dnia 31.12.2020 - 100.000,00 zł - do dnia 31.03.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2021 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2022 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2023 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2024 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2025 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 30.06.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 30.09.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 31.12.2026 - 75.000,00 zł - do dnia 31.03.2027 - 100.000,00 zł - do dnia 30.06.2027 - 100.000,00 zł - do dnia 30.09.2027 - 100.000,00 zł 18) Możliwość zmiany harmonogramu spłat bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 19) Dla potrzeb porównania ofert należy przyjąć, że uruchomienie kredytu nastąpi dnia 30.10.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
840419.15
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
365047.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.