eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont elementów zewnętrznych, budynek nr 24, ul. Drawieńska, Choszczno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500051254-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Jednostka Wojskowa 4340: Remont elementów zewnętrznych, budynek nr 24, ul. Drawieńska, Choszczno

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Jednostka Wojskowa 4340, Krajowy numer identyfikacyjny 32098789500000, ul. ul. Narutowicza , 70231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 48 38, e-mail 15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, faks 261 45 23 98.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa jednostka budźetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elementów zewnętrznych, budynek nr 24, ul. Drawieńska, Choszczno

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

41-ZP-RB-10-17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie elementów zewnętrznych w budynku nr 24, zlokalizowanym w Choszcznie. Prace budowlane swoim zakresem obejmują demontaż istniejących bram garażowych, wykucie ościeżnic stalowych, montaż nowych bram garażowych wraz z obróbką osadzenia tych bram i naprawą uszkodzeń elewacji po wykonanych pracach demontażowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194976.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PORTA Domański Paweł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 12 d/6
Kod pocztowy: 73-200
Miejscowość: Choszczno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 239850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239850
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239850
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki uprawniający zamawiającego do zaproszenia wybranego wykonawcy do negocjacji może być stosowany, kiedy zostaną spełnione przesłanki określone w art. 67 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. DZ. U. z 2017 r., poz. 1579), dalej ustawa pzp. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp " Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Z powyższego wynika, że zastosowanie zamówienia z wolnej ręki może mieć miejsce, jeżeli zostaną spełnione następujące przesłanki: 1) przeprowadzono jedno postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego; 2) w postępowaniu tym nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 p.z.p. ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania; 3) pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający dnia 04 października 2017 r. wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont elementów zewnętrznych budynek nr 24 Choszczno" (nr referencyjny postępowania: 39-ZP-RB-10-17). Termin składania ofert wyznaczył na dzień 19 października 2017 r. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta, a Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1 ustawy pzp unieważnił postępowanie. W związku z powyższym, tj. brakiem rozstrzygnięcia uprzednio prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego z uwagi na nie złożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, ziściła się zarówno pierwsza jak i druga z przesłanek, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wszczynając postępowanie nie dokonuje istotnych zmian w pierwotnych warunkach zamówienia. Przedstawiony powyżej stan faktyczny uzasadnia przeprowadzenie procedury w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.