eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn." Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-08

Ogłoszenie nr 500050882-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.

Gmina Słupno: Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn." Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502528-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słupno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101599700000, ul. ul. Miszewska , 09472 Słupno, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2679560, 2679584, e-mail ug@slupno.eu, faks 242 612 977.
Adres strony internetowej (url): www.ugslupno.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn." Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z pełnieniem funkcji kompleksowego Nadzoru Inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pn." Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie", w następujących branżach: - konstrukcyjno-budowlana, - sanitarna, - elektryczna i AKPiA, łącznie z doradztwem, koordynacją, zakończeniem i rozliczeniem całego procesu inwestycyjnego związanego z wykonaniem robót budowlanych. 2. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9: Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00-2: Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.31.00.00-4: Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.54.00.00-5: Usługi zarządzania budową 71.24.80.00-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00-1: Nadzór nad robotami budowlanymi 3. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Sprawowanie funkcji inwestora zastępczego wraz z pełnieniem kompleksowego nadzoru inwestorskiego w zakresie jaki wynika z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 poz. 1332 z późn. zm.). 2) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni pomoc nad realizacją zadania zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), koordynację działań wszystkich podmiotów zaangażowanych w zadanie oraz wszelką pomoc Zamawiającemu. 3) Przez pomoc rozumie się w szczególności wszelkiego typu doradztwo i opiniowanie (w tym prawne), uzgadnianie dokumentów, zarządzanie procesem inwestycyjnym oraz wszelkie inne czynności mające na celu należytą realizację zadania - zgodnie w wytycznymi Zamawiającego oraz obowiązującym prawem. 4) Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca - jako podmiot - będzie dysponować w celu należytej realizacji przedmiotu umowy kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, określaną w dalszej części umowy jako "Zespół". 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji zadania pod względem organizacyjnym i technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących wystąpić, a mających wpływ na prawidłową lub terminową realizację zadania. 8) Usługi Wykonawcy winny zapewnić Zamawiającemu prawidłowe wykonanie zadania oraz właściwą jakość wykonanych robót budowlanych. 9) Wykonawca pełni kompleksowy nadzór, w tym nadzór inwestorski we wszystkich niezbędnych branżach, nad należytym wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie obiektu zgodnie z dokumentacją projektową i jego przeznaczeniem oraz umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 10) Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, do opisywania faktur oraz przekazywania informacji inwestorowi dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe, 11) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia będą podejmowane przez Zamawiającego po zasięgnięciu opinii Wykonawcy, tj. Kierownika Zespołu oraz Projektanta. 12) Wykonawca na żądanie Zamawiającego (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) pełni funkcję nadzoru inwestorskiego także w zakresie prac związanych z ewentualnymi zamówieniami dodatkowymi lub robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji zadania bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 13) W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 14) Wykonawca zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych. Spotkania będą odbywały się jeden raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego lub na Placu Budowy. 15) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest składać dodatkowe pisemne sprawozdania, których przedmiotem będzie stan zaawansowania rzeczowego i finansowego zadania. 16) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w czynnościach kontrolnych prowadzonych przez podmioty trzecie w trakcie realizacji projektu, w szczególności przez instytucje finansujące i kontrolujące lub w innych spotkaniach niż wymienione powyżej organizowanych przez Zamawiającego, a związanych z realizacją zadania. 17) Z uwagi na dofinansowanie zadania przez WFOŚiGW Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc przy rozliczaniu poszczególnych transz dofinansowania w ramach wniosków o płatność, zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie zawartej z WFOŚiGW w zakresie rozliczania finansowania. 18) Wykonawca będzie sprawdzał i przekazywał Zamawiającemu podpisane protokoły odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, w sposób zapewniający terminową płatność wykonawcy robót oraz sprawne rozliczenie pozyskanego dofinansowania. 19) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego, informacje niezbędne do sporządzenia raportów, rozliczeń, sprawozdań i informacji na etapie realizacji i zakończenia inwestycji. 20) Protokolarnie przekaże Zamawiającemu kompletne dokumenty dotyczące Przedmiotu Umowy w terminie 5 dni roboczych od daty przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy. 4. Przedmiot nadzorowanego zadania. Przedmiotem nadzorowanego zadania pn."Modernizacja oczyszczalni ścieków w Słupnie" jest przebudowa istniejącej oczyszczalni zmieniająca układ porcjowy oczyszczania ścieków na układ przepływowy, bez zmiany przepustowości oczyszczalni. Zakres prac obejmuje: ? budowę nowego węzła oczyszczania mechanicznego umieszczonego w budynku wraz z pomieszczeniem na pojemniki skratek i piasku; ? wykonanie pompowni osadu, studzienki pomiarowej osadu recyrkulowanego oraz studzienki pomiarowej ścieków oczyszczonych; ? zmianę funkcji istniejącego reaktora SBR na układ przepływowy - komorę nitryfikacji; ? budowę osadnika wtórnego; ? zmianę funkcji zbiornika retencyjnego na komorę denitryfikacji; ? wykonanie nowej instalacji odwadniania osadu; ? wykonanie systemu sterowania i kontroli dla całej oczyszczalni; ? wykonanie oświetlenia terenu i ciągów komunikacyjnych związanych z rozbudową. Projektowana przepustowość nie ulegnie zmianie - będzie wynosić 1150m3/d. Układ technologiczny będzie składał się z następujący obiektów i urządzeń: ? mechaniczne oczyszczanie ścieków, pompownia ścieków surowych - ścieki dopływać będą do studni na terenie oczyszczalni, skąd grawitacyjnie przepłyną do węzła oczyszczania mechanicznego i pompowni ścieków surowych umieszczonych w nowym budynku. Najpierw trafią do sita pionowego, następnie do piaskownika pionowo - wirowego i dalej do pompowni ścieków surowych, Skratki przenośnikiem spiralnym przenoszone będą do kontenera. Piasek z piaskownika pionowo - wirowego podawany będzie pompą zatapialną do płuczki piasku, skąd zrzucany będzie do kontenera na piasek. Kontenery piasku i skratek znajdować się będą w budynku oczyszczania mechanicznego. Dalej ścieki przepływać będą do nowobudowanej pompowni, skąd podawane będą do komory denitryfikacji. ? biologiczne oczyszczanie ścieków będzie następowało w przepływowych komorach osadu czynnego denitryfikacji i nitryfikacji współpracujących z nowobudowanym osadnikiem wtórnym radialnym o przepływie poziomym. ? gospodarka osadowa - sposób zagospodarowania osadu pozostanie bez zmian - odwadnianie osadu nadmiernego będzie następowało w nowej wirówce dekantacyjnej znajdującej się w budynku technicznym, w miejscu obecnie eksploatowanej prasy taśmowej. ? sposób odprowadzania ścieków - ścieki oczyszczone odprowadzane są do rowu melioracyjnego A-3, który łączy się z Doprowadzalnikiem Białobrzegi w km 0+460 następnie z Wisłą. Projekt nie przewiduje zmiany wylotu ścieków oczyszczonych do odbiornika. Rurociąg, którym odprowadzane są ścieki zaprojektowany został w układzie grawitacyjnym z wykorzystaniem końcowego odcinka rurociągu. Odpływ ścieków z oczyszczalni kontrolowany będzie w studzience pomiarowej, w której zainstalowany zostanie przepływomierz elektromagnetyczny. Studzienka pomiarowa zlokalizowana będzie na nowym odcinku rurociągu ścieków oczyszczonych, pomiędzy osadnikiem wtórnym, a wylotem do odbiornika. Nowa część rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone wykonana będzie z rur PVC o średnicy Dy=25. Dokumentacja projektowa oraz inne informacje i dokumenty, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty znajdują się na stronie internetowej www.ugslupno.bip.org.pl przy przetargu nieograniczonym na roboty budowlane, znak WIR.271.1.16.2017. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania 1. Rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 2. Zakończenie: po końcowym odbiorze wszelkich wykonanych robót budowlanych, dokonaniu prób eksploatacyjnych i rozruchu i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie oraz po całkowitym rozliczeniu inwestycji z wykonawcą robót i wszystkimi instytucjami finansującymi: nie później niż do dnia 20.12.2018r. Termin wykonania robót budowlanych określony w umowie z wykonawcą do 31.10.2018r. 3. W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71310000-4, 71540000-5, 71248000-8, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96835.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instytut Zrównoważonego Rozwoju Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@izr.pl
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 17 lok. 1
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.