eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlicze › Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2017 w wysokości 2.000.000,00 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050622-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Gmina Jedlicze: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2017 w wysokości 2.000.000,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563880-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jedlicze, Krajowy numer identyfikacyjny 37044055400000, ul. Rynek 6, 38460 Jedlicze, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 352 207, e-mail majerska@jedlicze.pl, faks 134 352 025.
Adres strony internetowej (url): www.jedlicze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2017 w wysokości 2.000.000,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RS.271.4.29.2017.MŻM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2017 w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Jedlicze. 2 Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy w terminie dwóch dni od otrzymania wniosku. Przewiduje się uruchomienie pierwszej transzy 31 sierpnia 2017 r. w kwocie 1.000.000,00 zł oraz dugą transzę w terminie 31 października 2017r. w kwocie 1.000.000,00 zł. Przewiduje się wykorzystanie kredytu wg potrzeby Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2017 r. 3 Każde spłacenie całości lub części kredytu powodować będzie odnowienie wolnego kredytu o spłaconą kwotę, ale tylko do dnia 29.12.2017r. 4 Okres spłaty kapitału (proponowany): jednorazowo dnia 30 grudnia 2017 r., a spłata odsetek od kapitału do 31grudnia 2017 roku. 5 Odsetki naliczone od miesiąca wypłaty kredytu w 2017 roku. Pierwsze odsetki płatne 15 dnia miesiąca następnego po uruchomieniu kredytu. 6 Odsetki płatne będą do 15 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek ( na 5 dni przed terminem płatności) termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać w sposób szczegółowy sposób ich wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. 7 Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. 8 Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej ( koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). 9 Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu oraz możliwość dokonania podziału na inne transze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn do dnia 30 grudnia 2017 roku a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu każda z wypłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy. 10 Podczas trwania umowy kredytowej każde spłacenie przez Zamawiającego całości lub części wykorzystanego wcześniej kredytu niesie za sobą odnowienie wolnego limitu kredytu o spłaconą kwotę, umożliwiając Zamawiającemu wielokrotne wykorzystanie limitu. 11 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową chyba że wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty rezygnację z zabezpieczenia kredytu. 12 Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza następujące dokumenty : 1. Kopia sprawozdania Rb-Z za II kwartał 2017 r., 2. Kopia sprawozdania Rb-N za II kwartał 2017 r., 3. Kopia sprawozdania NDS za II kwartał 2017 r., 4. Kopia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 27S za II kwartał 2017 r., 5. Kopia sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 28S za II kwartał 2017 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2017-r/ 6. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Jedlicze za 2016 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2016-r/sprawozdanie-z-wykonania-budzetu-za-2016-rok.html 7. Uchwała Nr VI/35/2017 z dnia 04 maja 2017 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie: sprawozdania rocznego Burmistrza Gminy Jedlicze z wykonania budżetu gminy za 2016 r. Kserokopia w załączeniu. 8. Uchwała Nr XXXVI/259/2016 Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Jedlicze na rok 2017, 9. Uchwała Nr VI/60/2017 z dnia 7 lutego 2017 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminą Jedlicze w uchwale budżetowej na 2017 rok. 10. Uchwała Nr VI/61/2017 z dnia 7 lutego 2017 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Jedlicze wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań. Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/budzet-2016-r/budzet-gminy-jedlicze-2016-r.html

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Rynek 14
Kod pocztowy:
Miejscowość: Rymanów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12694.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12694.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12694.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.