Ogłoszenie nr 500050609-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.
Zakopane: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym nr 2017/15 "Rewaloryzacja miejskich terenów
zielonych w Zakopanem"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561147-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500011753-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000,
ul. ul. T. Kościuszki
13,
34500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 020 448, e-mail
przetargi@um.zakopane.pl, faks
182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym nr 2017/15 "Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.49.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych oraz usługi, realizowanych zgodnie z wydanym pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, decyzją Starosty Tatrzańskiego o pozwoleniu na budowę oraz o zmianie pozwolenia na budowę, obejmujących wykonanie na terenie Dolnej Równi Krupowej objętej ochroną konserwatorską, wpisanej do rejestru zabytków województwa małopolskiego: a) Robót budowlanych, zgodnie z wydanym pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzjami Starosty Tatrzańskiego o pozwoleniu na budowę oraz o zmianie pozwolenia na budowę, obejmujących: remont i przebudowę ciągów pieszych, rozbudowę ciągów pieszych, ścieżki rowerowe oraz miejsca postojowe (bike stop), montaż ławek, stojaków rowerowych, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, budowę zjazdu z drogi publicznej, wzmocnienie terenu zielonego pod namiot festiwalowy (przenośną scenę), budowę kanalizacji deszczowej, budowę punktów czerpalnych wody, remont i rozbudowę oświetlenia, budowę sieci monitoringu, sieci rozdzielni elektrycznych dla imprez plenerowych, przebudowę sieci sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie (lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót) oraz eksploatację obiektów zgodnie z przeznaczeniem; b) Usługi ogrodniczej obejmującej rekultywację nawierzchni trawiastej z zastosowaniem mieszanki zeolitowej; c) Budowę toalet publicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi obejmującymi dojście, przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej z przepompownią, przyłącza energii elektrycznej, kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej; d) Budowę podziemnej stacji transformatorowej oraz odcinka sieci elektroenergetycznej do złącza z wykonaniem mechanicznego przepychu pod drogą ul. Nowotarska; w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie (lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót) oraz eksploatację obiektów zgodnie z przeznaczeniem, w ramach realizacji zadania inw. nr 2017/05 "Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych" w Zakopanem.
II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 czerwca 2018 r. z zastrzeżeniem do końca odbioru ostatecznego robót budowlanych objętych nadzorem.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym nr 2017/15 "Rewaloryzacja miejskich terenów zielonych w Zakopanem" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ALMAT s.c. Elżbieta Dziedziniewicz Wiesław Dziedziniewicz,
,
ul. Antałówka na Wierch 36,
34-500,
Zakopane, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana inspektora w specjalności archeologicznej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający przewidział zmianę umowy w SIWZ w pkt 32. 1 "W przypadku śmierci, rezygnacji z pełnienia obowiązków, utraty uprawnień, choroby itp., Zamawiający dopuszcza zmianę inspektorów nadzoru przedstawionych w umowie, na inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważonymi uprawnieniami."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostawa paliwa lotniczego dla śmigłowca TOPR
- Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 2024
- Wymiana instalacji sanitarnych: woda ciepła i zimna, kanalizacja, centralne ogrzewanie oraz roboty budowlane uzupełniające po wykuciach i zamurowaniach instalacji wod-kan. w budynku Sądu Rejonowego
- Dostawa wyposażenia oraz sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.