To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-27
Ogłoszenie nr 500050545-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.
Nadleśnictwo Wronki: Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i utwardzenia odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585334-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Wronki, Krajowy numer identyfikacyjny 57006452400000,
ul. Nadolnik
1,
64510
Wronki, woj.
, państwo
Polska, tel.
+48 67 2540148, e-mail
wronki@pila.lasy.gov.pl, faks
+48 67 2540578.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamówienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i utwardzenia odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZ.270.2.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: "Wykonanie robót budowlanych z zakresu profilowania i utwardzenia odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Wronki". Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - Profilowanie Część 2 - Utwardzenia wraz z utwardzeniem miejsc postoju pojazdów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres wykonania prac zawierają: a)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ b)Przedmiar robót Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia. W przypadku składania ofert na więcej części, każdą ofertę należy złożyć w odrębnej kopercie. 2. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę i przyjętą przez Zamawiającego w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Pzp, na podstawie poszczególnych zleceń udzielonych przez Zamawiającego określających: zakres, rozmiar, termin i miejsce wykonania robót. 2.2. Zakres rzeczowy robót budowlanych został określony w niniejszej SIWZ formularzu ofertowym i opisie technicznym stanowiących załącznik 5 do niniejszej SIWZ 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, a także normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych oraz do wykonania przedmiotu zamówienia z zachowaniem terminów wynikających ze zleceń (umowy). 2.4. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach cząstkowych przekazania prac do wykonania. 2.5. Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo - jakościowego prac będzie sporządzony przez Komisję i zatwierdzony przez Kierownika Zamawiającego protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę pracę. 2.6. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. 2.7. Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych prac. 3. Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. Ostateczna powierzchnia remontu i konserwacji dróg, zlecona na podstawie niniejszego postępowania, Wykonawcy do wykonania może być mniejsza i uzależniona będzie od środków jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć na to zadanie. Minimalna powierzchnia do wykonania na terenie całego Nadleśnictwa wynosi 240000 m2 dla profilowania, oraz 3048 m2 dla utwardzenia. 3.2. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. Zlecona powierzchnia zadania może ulec zmniejszeniu w przypadku wystąpienia, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie i odbiór prac, niesprzyjających warunków pogodowych oraz braku środków finansowych na wykonanie całości zadania. 3.3. Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku zmniejszenia o którym wyżej mowa, bądź niemożności realizacji przedmiotu zamówienia z ww. przyczyn. 3.4. Zmniejszenie zakresu zadania powoduje zmniejszenie wynagrodzenia umownego należnego Wykonawcy w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie. Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonane roboty. 3.5. Za jednostkę obmiarową do wyliczenia wynagrodzenia za zadanie przyjmuje się "m2". 3.6. Zamawiający nie dopuszcza wykonywanie warstwy przy użyciu materiału wytwarzanego ze skał organogenicznych i osadowych lub innych wchodzących w reakcję z wodą powodując tym samym zmniejszenie parametrów technicznych drogi w przyszłości. Zamawiający nie dopuszcza stosowania gruzu. 3.7. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 3.8. Obowiązki wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.9. Ewentualne materiały z rozbiórki Wykonawca podda odzyskowi lub unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu prac. Koszt zabezpieczenia, oznakowania terenu i organizacji robót musi być włączony w cenę oferty. 3.11. Podczas realizacji remontów Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.13. Wykonawca naprawi na własny koszt, szkody i uszkodzenia w infrastrukturze leśnej, które wynikły w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki obmiaru i wpisywania wykonanych prac na bieżąco oraz okazywania jej każde na żądanie przedstawiciela Zamawiającego. 3.15. Wykonawca zobowiązany jest do składania cotygodniowych raportów z zaawansowania prac osobiście lub na email Zamawiającego. Raporty będą przekazywane nie później niż w każdy poniedziałek do godziny 14.00. 4. Sposób zlecania robót: 4.1. Szczegóły dotyczące zakresu, terminu i miejsca wykonania robót przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę. 4.2. Warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronnie podpisane zlecenie. 4.3. W przypadku braku możliwości wykonania danego zlecenia w określonym terminie, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego z podaniem przyczyn braku możliwości realizacji zlecenia i propozycją jego realizacji w nowym terminie. Zamawiający oceni zasadność przyczyn i może zmienić termin realizacji zlecenia. 4.4. Przyjęcie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem placu budowy. 4.5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający nie częściej niż raz na miesiąc a nie rzadziej niż co kwartał będzie przekazywał Wykonawcy informacje o planowanej ilości robót do wykonania w danym okresie. 5. Płatności. 5.1. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe. 5.2. Zapłata za wykonane usługi następować będzie na podstawie protokołu odbioru i wystawionych na jego podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. 5.3. Rozliczenia za wykonane roboty następować będą za rzeczywiście wykonane roboty na podstawie obmiaru i stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac w ofercie wykonawcy. 5.4. Zapłata za wykonane roboty następować będzie w terminie zgodnie z ofertą po złożeniu faktury wystawionej zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 5.2. 5.6. W przypadku wykonywania robót przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wystawionej faktury, co najmniej na 5 dni roboczych przed terminem płatności, co warunkuje wpłatę wynagrodzenia: a) Kserokopie faktury Podwykonawcy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) Kserokopie protokołu odbioru robót wykonanych przez Podwykonawcę, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Dowód zapłaty zobowiązań wobec Podwykonawcy, w przypadku kopii, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) Oświadczenie Podwykonawcy o treści: "Wszelkie roszczenia Podwykonawcy ............................... o wynagrodzenie z umowy o roboty budowlane nr ..................... z dnia ......................... realizowane w ramach zadania ............................., wymagalne do dnia założenia niniejszego oświadczenia zostały zaspokojone w całości przez Wykonawcę tj. ............................................... w pełnej wysokości. Między Podwykonawcą a Wykonawcą nie istnieje żaden spór, który skutkuje lub może skutkować powstaniem lub zmianą roszczeń Podwykonawcy wobec Wykonawcy o zapłatę wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, z datą nie wcześniejszą niż data wystawienia faktury przez Wykonawcę." 5.7. Umowa między Wykonawcą a Podwykonawcą wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Wymagania w zakresie personelu Wykonawcy. 6.1. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę robotników budowlanych wykonujących wszystkie czynności objęte przedmiotem zamówienia. 6.2. Obowiązek określony w ust. 6.1. dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6.1. 6.3. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 6.1. powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: o ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; o ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 788); o ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 459 ze zmianami); o ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zmianami); o ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 1332). Robota budowlana powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi w PGL LP przepisami, tj: 1. "Instrukcja ochrony lasu" - wprowadzona Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 22 listopada 2012 r., 2. "Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej" - wprowadzona Zarządzeniem Nr 36 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 kwietnia 2012 r., 3. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141), 4. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58, poz. 405), 5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563), z dnia 21 kwietnia 2006 r., 6. Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www/fsc.pl. oraz PEFC http://www.pefc-polska.pl/.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PROFILOWANIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROL-TRANS Transport Drogowy Paweł Grupa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59040
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Utwardzenia wraz z utwardzeniem miejsc postoju pojazdów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
155000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe CARO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
285160.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- Wymiana podłóg w dwóch klasach starszej części budynku na obiekcie Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
- Przebudowa ciągów komunikacyjnych przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi
- Budowa oświetlenia drogowego
- Przebudowa rowów przydrożnych na ul. Górnej w m. Nowa Wieś
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk" - nr postępowania 090/24
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.