To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-08
Ogłoszenie nr 500050450-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.
Gmina Widawa: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GORYŃ, CHRZĄSTAWA, RUDA WRAZ Z BUDOWĄ HYDROFORNI, STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GORYŃ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii", typ operacji: "Gospodarka wodno-ściekowa".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504708-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Widawa, Krajowy numer identyfikacyjny 730934571,
ul. ul. Rynek Kościuszki
10,
98-170
Widawa, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 6721034, e-mail
poczta@widawa.pl, faks
43 6721152.
Adres strony internetowej (url): www.widawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GORYŃ, CHRZĄSTAWA, RUDA WRAZ Z BUDOWĄ HYDROFORNI, STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GORYŃ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIK.271.1.2018.DK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie zaprojektowania i budowy sieci wodociągowej w miejscowościach Goryń, Chrząstawa, Ruda wraz z budową hydroforni, stacji uzdatniania wody w m. Goryń, realizowanych w ramach przedsięwzięcia pn. "Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Goryń, Chrząstawa, Ruda, Raczynów i Kocina wraz z budową hydroforni, stacji uzdatniania wody w m. Goryń oraz budową kanalizacji sanitarnej w m. Widawa". Opis zamówienia 1. W zakresie budowy hydroforni, stacji uzdatniania wody w m. Goryń, inwestycja obejmuje: 1) Budowę kompletnego kontenerowego budynku stacji uzdatniania wody wyposażonego w następujące urządzenia: a) ciśnieniowy areator, b) filtry Ø1800 (I0)wraz z zasypką pisakowo - chalcedonitową - 2 szt. c) uzbrojenie zapewniającą automatyczną pracę filtrów, przepustnice pneumatyczne - 12 szt. d) pompę płuczącą, e) dmuchawę, przewodów technologicznych w budynku stacji, f) sprężarkę bezolejową (śrubową) do napowietrzania sody surowej i do napędu siłowników przepustnic pneumatycznych, g) zestaw pompowy sieciowy o wydajności min. 100 m3/h, składającego się z min. 3÷4 pomp zasilanych przetwornicą częstotliwości. 2) Budowę rurociągów między obiektowych wraz z armaturą, 3) Budowę żelbetowego wylewanego na mokro odstojnika popłuczyn, 4) Budowę żelbetowego zbiornika wody czystej (z prefabrykatów) o pojemności V=200 m3, 5) Wykonanie rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej, 6) Wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych oraz AKPiA, 7) Wykonanie instalacji systemu sterowania , sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody (układu technologicznego), 8) Wykonanie kompletnej instalacji alarmowej - systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), 9) Uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia, 10) Budowę neutralizatora ścieków z chlorowni, 11) Budowę zbiornika ścieków sanitarnych, 12) Budowę 2 szt. studni o łącznej wydajności Q=50m3/h - montaż obudowy typu LANGE wraz z orurowaniem , armaturą oraz pompą głębinową, 13) Budowę ogrodzenia obejmującego część działki nr 51/2 w m. Goryń. 14) Lokalizacja inwestycji - Goryń, gm. Widawa, działka nr 51/2, obręb Goryń. 15) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W zakresie budowy sieci wodociągowej w miejscowościach Goryń, Chrząstawa, Ruda, inwestycja obejmuje: 1) Budowę nowych odcinków sieci wodociągowej o łącznej długości 10076 mb oraz budowę przyłączy wodociągowych o długości 567 mb. 2) Lokalizacja inwestycji - działki nr 51/2, 136/1, 26, 5 w obrębie 7 Goryń, dz. nr. 497/2, 312/2, 387, 359 obręb 26 Ruda oraz dz. nr 33.413, 33.412, 170, 286/4, 286/2, 260, 450, 286/3, 30, 13 obręb nr 4 Chrząstawa, gm. Widawa, 3) Sieć wodociągowa ma być wykonana z rur i kształtek PVC-U PN 10 DN110 (8064 mb), DN 160 (1520 mb) oraz DN90 (492 mb) z podejściami z żeliwa sferoidalnego pod montaż hydrantów przeciwpożarowych. 4) Hydranty przeciwpożarowe typu nadziemnego HP80 z zabezpieczeniem w przypadku złamania. 5) Przyłącza należy wykonać z rur PEHD PE 100 o średnicy 40 mm. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Realizację przedmiotu zamówienia podzielono na dwa etapy: 1. etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w PFU, 2. etap II - prace budowlane wraz z nadzorem autorskim projektanta. Zakres zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej. 1. Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca na własny koszt: a) wykona badania na potrzeby dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) pozyska mapę do celów projektowych dla obszaru objętego Inwestycją, c) uzyska zgody właścicieli działek na zaprojektowanie i wybudowanie sieci na ich działkach/nieruchomościach, d) uzyska decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ile będzie to konieczne, e) uzyska pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, f) uzyska wszystkie opinie, uzgodnienia i decyzje, niezbędne do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowalnych. 2. Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym: a) projekt budowlany - 4 egzemplarze, b) projekt wykonawczy - projekt wykonawczy powinien stanowić uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji robót. Projekt wykonawczy ma być opracowany na bazie dokumentacji stanowiącej podstawę do uzyskania dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych. Należy uwzględnić w nim wszelkie wytyczne zawarte w uzyskanych warunkach, opiniach i uzgodnieniach. Wykonawca wykona projekt wykonawczy spełniający wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadający wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu, projekty odtworzenia nawierzchni zgodne z warunkami wydanymi przez zarządców drogi, inwentaryzację i zagospodarowanie terenów zieleni - 4 egzemplarze, c) Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze, d) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze, e) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egzemplarze, f) Program zapewnienia jakości - 2 egzemplarze, g) Rysunki, schematy i dokumentację montażową - 2 egzemplarze, h) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć - 2 egzemplarze, i) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze). 3. Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Usług Komunalnych. 4. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również uzyskanie dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz uzyskanie dokumentu uprawniającego do użytkowania obiektów budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71322000-1, 71322200-3, 71242000-6, 71245000-7, 45100000-8, 45113000-2, 45200000-9, 45231000-5, 45231300-8, 45232150-8, 45232400-6, 45231300-8, 45250000-4, 45252126-7, 45259900-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2285912.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ,,FUNAM" sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3911400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.