Ogłoszenie nr 500049945-N-2017 z dnia 26-10-2017 r.
Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego: Zakup wyposażenia pracowni fizycznej i pracowni cyfrowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: "Poprawa jakości kształcenia w LO nr XV we Wrocławiu poprzez zakup wyposażenia pracowni fizycznej i 4 pracowni cyfrowych" (Nr naboru: RPDS.07.02.02-IZ.00-02-079/16 - ZIT; umowa nr RPDS.07.02.02-0005/16).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93057654000000,
ul. ul. Wojrowicka
58,
54436
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 7947744, 3577751, e-mail
kierownikae@lovx.wroclaw.pl, faks
713 570 242.
Adres strony internetowej (url): http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni fizycznej i pracowni cyfrowych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa (dowóz, wniesienie, montaż) fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2016 r.) wyposażenia pracowni fizycznej i pracowni cyfrowych, zgodnie z obowiązującą podstawą programową w części 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 9. 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część 1: Przedmiot zamówienia: Zestaw komputerowy do zarządzania tabletami (2 szt.). Pamięć RAM - min. 4 GB DDR3 SDRAM SO-DIMM Dysk twardy - min. 500GB Serial ATA Wbudowany Gigabit Ethernet - 10/100/1000 BASE-T Sieć bezprzewodowa - Wi-Fi (802.11ac) Wyjście wideo - 2 x Thunderbolt 2, HDMI Audio - wejście liniowe audio mini-jack (cyfrowe/analogowe), wyjście liniowe/słuchawkowe audio mini-jack (cyfrowe/analogowe), port HDMI obsługuje odtwarzanie dźwięku wielokanałowego, współpraca ze słuchawkami Apple z mikrofonem do telefonu iPhone, wbudowany głośnik Złącza - 2x Thunderbolt 2, 4x USB 3.0, Złącze kart SDXC, HDMI, Gigabit Ethernet, Odbiornik podczerwieni Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 30200000-1 Urządzenia komputerowe 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część 2: Przedmiot zamówienia: Mysz, klawiatura, monitor (2 kpl.) o parametrach nie gorszych niż: Monitor: Przekątna ekranu - 21.5" Panel - TN LED-backlit Maks. powierzchnia robocza (wys. x szer.) - 268.1 x 476.6 mm; 10.6" x 18.8" Czas reakcji - 5 ms Kontrast - 1000:1 typowy Kontrast - 12 000 000:1 ACR Jasność - 250 cd/m² typowa Kąt widzenia CR>10 - poziomo/pionowo: 170°/ 160°, prawo/lewo: 85°/ 85°, góra/dół: 80°/ 80° Wyświetlane kolory - 16.7 mln Wielkość plamki (pion. x poz.) - 0.248 x 0.248 mm Rozdzielczość fizyczna - Full HD 1080p,1920 x 1080 (2.1 megapiksela) Częstotliwość pozioma - 30 - 80 KHz Częstotliwość pionowa - 55 - 75 Hz Synchronizacja - Separate Sync Format obrazu - 16 : 9 Klawiatura: Wymagania systemowe - USB 1.1 lub 2.0, System Mac OS X 10.7 lub nowszy, uaktualnienie oprogramowania klawiatury aluminiowej (wersja 2.0) Złącza - 2 x USB Mysz: Bezprzewodowa, laserowa Współpraca z systemami Mac OS X, a także Windows 2000 i XP. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część 3: Przedmiot zamówienia: Urządzenie do bezprzewodowej transmisji obrazu i dźwięku - 2 szt. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 30200000-1 Urządzenia komputerowe 4) Określenie przedmiotu zamówienia na część 4: Przedmiot zamówienia: Oprogramowanie do zarządzania - 2 szt. Oprogramowanie serwerowe producenta sprzętu umożliwiające zarządzanie tabletami. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 5) Określenie przedmiotu zamówienia na część 5: Przedmiot zamówienia: Czujniki do eksperymentów 1. Laboratorium ogólne mieszczące się w dysku o średnicy ok. 130 mm, pozwalające na przeprowadzenie eksperymentów, z wbudowanym akumulatorem oraz wewnętrzna pamięcią i wyświetlaczem, z możliwością przesyłania danych do komputera. Możliwość dokonania następujących pomiarów: napięcia i natężenia prądu, jasności oświetlenia, ciśnienia, temperatury, pH, odległości, wilgotności, poziomu hałasu, fali dźwiękowej oraz współrzędnych GPS - kpl. 1 2. Laboratorium fizyczne mieszczące się w dysku o średnicy ok. 130 mm, pozwalające na przeprowadzenie eksperymentów, z wbudowanym akumulatorem oraz wewnętrzna pamięcią i wyświetlaczem, z możliwością przesyłania danych do komputera. Możliwość dokonania następujących pomiarów: napięcia i natężenia prądu, jasności oświetlenia, fali dźwiękowej, ciśnienia, temperatury, przyspieszenia oraz odległości. Zastosowanie do następujących doświadczeń: Prawo Lenza, Prawo Boyle'a, Drugie Prawo Newtona, Swobodne spadanie ciał - kpl. 1 3. Laboratorium biologiczno-chemiczne mieszczące się w dysku o średnica ok. 130 mm, pozwalające na przeprowadzenie eksperymentów, z wbudowanym akumulatorem oraz wewnętrzna pamięcią i wyświetlaczem, z możliwością przesyłania danych do komputera. Możliwość dokonania następujących pomiarów: jasności oświetlenia, pulsu, ciśnienia barometrycznego, temperatury otoczenia, oznaczania tlenu w wodzie (elektroda nie zawarta w zestawie), kolorymetrii, pomiaru mętności, pH, przewodności, termoelementów, współrzędnych GPS oraz wilgotności - kpl. 1 Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania 6) Określenie przedmiotu zamówienia na część 6: Przedmiot zamówienia: Szafa ładująca do tabletów - 2 szt. Napięcie - 230 V Ilość stanowisk dla tabletów - min. 32 Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 31158100-9 Ładowarki do baterii 7) Określenie przedmiotu zamówienia na część 7: nie dotyczy. 8) Określenie przedmiotu zamówienia na część 8: nie dotyczy 9) Określenie przedmiotu zamówienia na część 9: Przedmiot zamówienia: Pomoce dydaktyczne waga kuchenna 6 szt. ramka do demonstracji pola magnetycznego 6 szt. przyrząd do demonstracji drgań 6 szt. 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 38900000-4, 31158100-9, 39162110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: części 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32814
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eurotel S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40361.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 67.1.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-065/2024_Remont Domu Studenckiego T-22 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wróblewskiego 25 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa implantów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Przebudowa drogi w ul. Braci Hofmannów na odcinku od ul. Tunelowej do drogi 3KD-L oraz w sięgaczu ul. Braci Hofmannów
- Oklejenie połaci dachu szklanego w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
- Remont i termomodernizacja budynku wielorodzinnego w miejscowości Uciechów, Osiedle Białe 5, gmina Dzierżoniów
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji pakietu "Microsoft 365" lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi"
- 27/ZP/2024 Dostawa mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.