To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-26
Ogłoszenie nr 500049762-N-2017 z dnia 26-10-2017 r.
Urząd Miasta Kołobrzeg: Remont nawierzchni boiska do palanta wraz z dojściami i dojazdami w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu przy ul. Kupieckiej 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591517-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Boh. I Armii Wojska Polskiego ul. Kupiecka 1 78 - 100 Kołobrzeg
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 52385000000,
ul. ul. Ratuszowa
13,
78100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 551 580, e-mail
przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks
(094) 352 37 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni boiska do palanta wraz z dojściami i dojazdami w Szkole Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu przy ul. Kupieckiej 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.271.16.2017.i
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (chodnikowych) - 1817,0 m2 2) Rozebranie nawierzchni betonowej (trylinka) - 156,0 m2 3) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (polbruk) - 1983,2 m2 4) Kanalizacja deszczowa dn200 - 62,0 mb 5) Odwodnienie liniowe - 26,0 mb 6) wpusty deszczowe - 3 szt. 7) Studnia rewizyjna dn600 - szt.2 Teren będący przedmiotem opracowania przyległy do obszaru sportowo-rekreacyjnego (boiska, bieżnie) na całej powierzchni ma nawierzchnię z płyt betonowych chodnikowych o wymiarach 50 x 50 x 7cm. Dziedziniec wewnętrzny ma nawierzchnię z brukowej kostki betonowej. Plac szkoły od strony północnej ma nawierzchnie z płyt drogowych betonowych, sześciokątnych o grubości 15cm oraz pasy chodników z płyt betonowych 50x50x7cm przy wejściach gospodarczych i naświetlach do pomieszczeń piwnicznych. Dziedziniec wewnętrzny pozostaje bez zmian w stanie obecnym. Boisko do palanta z dojściami praktycznie pozostaje w dotychczasowym zarysie, z korektami od strony ul. Unii Lubelskiej, gdzie poza wjazdem i dojściem pieszym wprowadza się pas zieleni szer. 5,0m po stronie lewej wjazdu i szerokości 2,50m po stronie prawej. Na zieleń (trawnik)przeznacza się także pas wzdłuż budynku do występu części sali sportowej. Korekta granicy nawierzchni także w części przyległej bezpośrednio do bieżni (pas ławek wypoczynkowych). Cały obszar placyku gospodarczego ( łącznie z dotychczasowa częścią trawiastą) przeznacza się na nawierzchnię pieszo-jezdną z wyłączeniem pasów obsadzeń (krzewy liściaste i iglaste) wzdłuż ogrodzeń działki oraz dwóch drzew liściastych przy bramie wjazdowej Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania harmonogramu rzeczowo finansowego w całości przedsięwzięcia (wg elementów wymienionych przedmiarze robót) i złożenia go po podpisaniu umowy. Harmonogram powinien określać, czas wykonania robót. Całość prac należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem budowlanym i przedmiarem robót. Materiał pochodzący z rozbiórki, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. "O odpadach" (Dz. U. z 2016r poz. 1987 ze zm.) oraz udokumentować ten fakt Zamawiającemu. Dopuszcza się zastosowanie innych niż podane w dokumentacji technicznej materiałów pod warunkiem zachowania nie gorszych parametrów technicznych - zmiana każdorazowo wymaga uzyskania zgody Zamawiającego i inspektora nadzoru. Przy odbiorze końcowym należy przedłożyć, protokoły z badań stopnia zagęszczenia podbudowy , aprobaty, dokument potwierdzający, że materiały z rozbiórki zostały poddane utylizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
294501.37
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "OMEGA" Tomasz Szulerecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
384817.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa bazy ratowniczej
- Przebudowa ul. Pierwszych Osadników w Kołobrzegu
- Remont budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim Nr 8 im. Jana Brzechwy w Kołobrzegu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kołobrzeg
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jachtowej w Dźwirzynie
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na cele mieszkaniowe (mieszkania chronione z salami dziennego pobytu) przy ul. Piaskowej 21/23 w Żyrardowie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Turobinie
- Przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i ul. Poniatowskiego na dz. nr ewid. 368 w Drezdenku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.