eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby Pracowni Mikrobiologicznej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na okres 3 lat od daty podpisania umowy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-07

Ogłoszenie nr 500049037-N-2018 z dnia 07-03-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby Pracowni Mikrobiologicznej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na okres 3 lat od daty podpisania umowy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506563-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500020831-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000312567, ul. ul. Staszica 4, 37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8433201,, e-mail zam-publ@szpital-stw.com, faks 15 8433397.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-stw.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul.Staszica 4 , 37 -450 Stalowa Wola

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby Pracowni Mikrobiologicznej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na okres 3 lat od daty podpisania umowy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

100 ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury na potrzeby Pracowni Mikrobiologicznej Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli na okres 3 lat od daty podpisania umowy na n/w zadania : Zadanie nr 1 - Dzierżawa automatycznego systemu do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z zakupem odczynników, testów do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów oraz części eksploatacyjnych . Zadanie nr 2 - Podłoża i testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych Zadanie nr 3 - Krążki antybiotykowe i antymykotyki zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania Wrażliwości Drobnoustrojów EUCAST, wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów . Paski (typu E - test ) nasączone gradientem stężeń antybiotyku zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania Wrażliwości Drobnoustrojów EUCAST, wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego d/s Lekowrażliwości Drobnoustrojów wraz z manualnym aplikatorem . Zadanie nr 4 - Testy paskowe do oznaczania lekowrażliwości dla : FUNGUS, HAEMOPHILUS i BAKTERII BEZTLENOWYCH , krążki diagnostyczne . Zadanie nr 5 - Szybkie testy immunochromatograficzne i lateksowe do oznaczeń w materiale ludzkim wraz z czytnikiem do jakościowej i ilościowej analizy szybkich testów . Zadanie nr 6 - Testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dzierżawa automatycznego systemu do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z zakupem odczynników, testów do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów oraz części eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141718.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Sp.zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169746.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167865
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210739.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Podłoża i testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99801.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Sp.zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114375.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114375.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114375.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: - Krążki antybiotykowe i antymykotyki zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania Wrażliwości Drobnoustrojów EUCAST, wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów . Paski (typu E - test ) nasączone gradientem stężeń antybiotyku zgodnie z zaleceniami Europejskiego Komitetu Badania Wrażliwości Drobnoustrojów EUCAST, wg zaleceń Krajowego Ośrodka Referencyjnego d/s Lekowrażliwości Drobnoustrojów wraz z manualnym aplikatorem .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26693.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21942.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21942.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21942.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: - Testy paskowe do oznaczania lekowrażliwości dla : FUNGUS, HAEMOPHILUS i BAKTERII BEZTLENOWYCH , krążki diagnostyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający powołując się na art. 93 ust.1 pkt. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych, że postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione. Uzasadnienie : nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Szybkie testy immunochromatograficzne i lateksowe do oznaczeń w materiale ludzkim wraz z czytnikiem do jakościowej i ilościowej analizy szybkich testów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający ,powołując się na art. 93 ust.1 pkt. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych, że postępowanie przetargowe zostało przez Zamawiającego unieważnione. Uzasadnienie : nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu .

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Testy do identyfikacji bakterii Gram dodatnich i Gram ujemnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5519.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5556.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5556.00
Waluta: 5556.00

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.