To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-25
Ogłoszenie nr 500048813-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.
Gmina Jerzmanowice-Przeginia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na 2 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594669-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000,
ul. Rajska
22,
32-048
Jerzmanowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
123 895 247, e-mail
sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl, faks
123 895 521.
Adres strony internetowej (url): www.jerzmanowice-przeginia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na 2 zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.1.15.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.3. Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice - Przeginia w sezonie zimowym 2017/2018. Podzielone na 2 części - zadanie nr 1 i zadanie nr 2": Część - Zadanie 1. Drogi gminne w obrębie sołectwa Racławice - długości ok. 7.180m oraz miejsca parkingowe koło kościoła przy drogach powiatowych. Drogi gminne w obrębie sołectwa Czubrowice - długości ok. 5.350m oraz miejsca parkingowe koło remizy OSP. Drogi gminne w obrębie sołectwa Przeginia - długości ok. 9.795m oraz miejsca parkingowe koło kościoła i Domu Ludowego. Drogi gminne w obrębie sołectwa Gotkowice - długości ok. 3.200m oraz chodnik w centrum wsi. Część - Zadanie 2. Drogi gminne w obrębie sołectwa Jerzmanowice - długość ok. 25.960m oraz miejsca parkingowe przed remizą OSP (gimbusy), koło kościoła dojście-od strony drogi gminnej, koło plebani, koło pogotowia ratunkowego, koło Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia, chodnik koło Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia. Drogi gminne w obrębie sołectwa Sąspów - długość ok. 16.975m oraz miejsca parkingowe koło kościoła, rondo za szkołą podstawową oraz chodnik w centrum wsi. Drogi gminne w obrębie sołectwa Szklary - długość ok. 2.200m oraz miejsca parkingowe koło kościoła. Drogi gminne w obrębie sołectwa Łazy - długość ok. 11.070m oraz miejsca koło boiska sportowego. Przez zimowe utrzymanie rozumie się: - odśnieżanie jezdni i poboczy, - usuwanie śliskości zimowej, - dyżury sprzętu, - patrolowanie dróg, - pozimowe sprzątanie. Zasady stosowania środków chemicznych i uszorstniających reguluje Rozporządzenie Ministra Środowiska "w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach", z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U., nr 230 poz. 1960). Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Nie dopuszcza się stosowania materiałów uszorstniających nienormatywnych, w tym materiałów stanowiących odpad w rozumieniu ustawy o odpadach. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres oraz wymagania dotyczące zimowego utrzymania dróg przedstawia Specyfikacja Techniczna. Wymagania dotyczące dla zadania 1 i 2. 1) Przygotowanie sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania, a także transport. 2) Odśnieżanie dróg w poszczególnych sołectwach (WYKAZ DRÓG GMINNYCH dla poszczególnych sołectw określa Specyfikacja Techniczna). 3) Odśnieżanie miejsc parkingowych i chodników (WYKAZ MIEJSC PARKINGOWYCH I CHODNIKÓW dla poszczególnych sołectw Specyfikacja Techniczna). 4) Usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie nawierzchni drogi (jezdnia na całej szerokości) materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg - na ostrych łukach, skrzyżowaniach z drogami, przy przystankach autobusowych, podjazdach, odcinkach o pochyleniu > 4% na czarno, pozostałe części drogi na biało. Do likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi materiałami do posypywania dróg dopuszczonymi do ogólnego stosowania tj. materiałem uszorstniającym. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa żużlowego i szlaki. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. Rodzaje kruszywa należy dobierać zależnie od lokalnych warunków. Nie dopuszcza się stosowania materiałów uszorstniających nienormatywnych w tym materiałów stanowiących odpad w rozumieniu ustawy o odpadach. 5) W przypadku gołoledzi lub oblodzeń posypywanie dróg na całej długości i szerokości. a) wykonawca przystępuje do posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości niezwłocznie nie później niż w ciągu 1,5 godziny od wystąpienia zjawiska gołoledzi lub oblodzeń. b) w celu likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię drogi, chodników i placów, materiałami do posypywania dróg zgodnie z zasadami stosowania środków chemicznych i uszorstniających. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa żużlowego i szlaki. 6) Przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego i zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, prowadzenie zapisów interwencyjnych. 7) Sprzątanie dróg z materiału uszorstniającego po zimowym utrzymaniu dróg w poszczególnych miejscowościach. 8) Interwencyjny wywóz nagromadzonego śniegu w szczególności z ulic ślepych i zatok. W przypadku rozpoczęcia akcji czynnej (odśnieżania lub posypywania) Wykonawca obowiązany jest odnotować ten fakt każdorazowo w książce dyżurów oraz wykonywać jednorazowe interwencyjne wyjazdy sprzętu do przywrócenia możliwości przejazdu na danym odcinku np. na wezwanie policji. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia akcji biernej, polegającej na: - utrzymywanie w gotowości technicznej sprzętu, - pełnienie dyżuru, - patrolowanie dróg. 3.4) Wymagania dotyczące zatrudnienia osób: 3.4.1) Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy/podwykonawcy wykonujący czynności niezbędne do realizacji zamówienia, tj: osoby kierujące sprzętem wykorzystywanym, przy realizacji przedmiotu zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). 3.4.2) Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt. 3.4.8). 3.4.3) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt. 3.4.1, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt. 3.4.1, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt. 3.4.1. 3.4.4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 3.4.1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcą z pracownikami. 3.4.5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.4.1. 3.4.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.4.3 lub 3.4.4 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 5 ust. 5 wzoru umowy. 3.4.7) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt. 3.4.3, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.4.4 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca - w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt. 3.4.4 dla drugiego wezwania lub upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt. 3.4.3. 3.4.8) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w 3.4.1, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt. 3.4.3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2017/2018 - miejscowości: Racławice, Czubrowice, Przeginia i Gotkowice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156352.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTBRUK Artur Żak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, miejsc parkingowych i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2017/2018 - miejscowości: Jerzmanowice, Sąspów, Szklary, Łazy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
301356.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.U.H. AWAN-BUD Jan Krzystanek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
354780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.