eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa dróg, ulic i chodników na terenie gminy Rawicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-10-25

Ogłoszenie nr 500048668-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.

Rawicz: Przebudowa dróg, ulic i chodników na terenie gminy Rawicz
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 356117-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 7126-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, Krajowy numer identyfikacyjny 41105072900000, ul. ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5465400, e-mail umg@rawicz.pl, faks 65 5464167.
Adres strony internetowej (url): www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg, ulic i chodników na terenie gminy Rawicz

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZPF.2710.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg, ulic i chodników wraz z budową kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rawicz w ramach niżej określonych części: 1) CZĘŚĆ 1 - przebudowa drogi gminnej w Słupi Kapitulnej - Zapłocie wraz z budową kanalizacji deszczowej (etap I) 2) CZĘŚĆ 2 - przebudowa ul. Piotra Skargi w Rawiczu wraz z remontem chodników oraz budową kanalizacji deszczowej 3) CZĘŚĆ 3 - przebudowa ul. Mikołajewicza w Rawiczu 4) CZĘŚĆ 4 - przebudowa nieutwardzonego odcinka ul. Glinki w Rawiczu 5) CZĘŚĆ 5 - przebudowa chodników na ul. Strażackiej i Żeromskiego w Rawiczu 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym dla danej części, 2) dokumentacji zgłoszeniowych / projektów wraz z wydanymi uzgodnieniami lub decyzjami dla poszczególnych części, 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych części, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl zakładka: zamówienia publiczne. 3. Zamówienie w zakresie CZĘŚCI 3 - dot. przebudowy ul. Mikołajewicza w Rawiczu obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe i remontowe tj. min. rozbiórkę istniejących nawierzchni, krawężników wraz z obrzeżami i ławami jak również frezowanie nawierzchni itp., 2) wykonanie nawierzchni jezdni z masy bitumicznej, 3) wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów publicznych i indywidualnych, opaski przy jezdni z kostki brukowej betonowej, 4) regulację istniejących nawierzchni zlokalizowanych przy jezdni, 5) regulację istniejącego uzbrojenia ( regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych, dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych i studzienek telefonicznych) wraz z wymianą krat żeliwnych istniejących wpustów ulicznych 6) tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót (projekt + oznakowanie), 7) stałą organizację ruchu (zgodnie z projektem), 8) inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45233120-6,

45110000-1,

45111200-0,

45233220-7,

45233222-1,

45233290-8,

45000000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 30.12.2016 roku do 31.05.2017 roku - umowa dotyczy części 3 (przebudowy ul. Mikołajewicza w Rawiczu)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Mikołajewicza w Rawiczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/12/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Drogowo - Melioracyjne DROGOMEL A. Skoczylas - K. Głuszko Spółka Jawna, , ul. Wrocławska 11, 56-200, Góra, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 352433.07 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
udzielono zamówienia dodatkowego zgodnie z protokołem koniczności z dnia 21.07.2017 roku, wzrost wynagrodzenia o 31.598,32 zł brutto (aneks nr 4)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgłoszona została konieczność wykonania dodatkowych robót ziemnych. UZASADNIENIE: Podczas prac remontowych prowadzonych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rawiczu Sp. z o.o. okazało się, że zaszła konieczność wykonania prac dodatkowych związanych z przebudową istniejącego odwodnienia drogi oraz przygotowania podłoża pod nową podbudowę. Powyższe roboty nie były objęte zamówieniem podstawowym. Wykonanie tych robót nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania przetargu (nie wynikało to z dokumentacji przetargowej) jednak są one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest ww. okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, opisanego wyżej. Wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneksem nr 2 z dnia 31.05.2017 roku dokonano zmiany terminu realizacji na 30.11.2017 roku.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.