eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźno › Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do granic administracyjnych Gminy Miedźno etap 1+ 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048515-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Gmina Miedźno: Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do granic administracyjnych Gminy Miedźno etap 1+ 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508994-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miedźno, Krajowy numer identyfikacyjny 00000151398327, ul. Ułańska 25, 42-120 Miedźno, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 178 010, e-mail ug@miedzno.pl, faks 343 178 030.
Adres strony internetowej (url): www.miedzno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do granic administracyjnych Gminy Miedźno etap 1+ 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RR.271.2.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do granic administracyjnych Gminy Miedźno etap 1+ 2 , z podziałem na dwie części: CZĘŚĆ nr I ZAMÓWIENIA - Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do działki o nr ewid. Nr 418/3 (etap 1) o długości 564,30m . CZĘŚĆ nr II ZAMÓWIENIA - Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od działki o nr ewid. Nr 418/3 do granic administracyjnych Gminy Miedźno (etap 2) o długości 667,60 m. Przebudowa polega w szczególności na rozbudowie stanu istniejącego o chodnik (o szer. 2m) wraz ze zjazdami na posesje oraz odtworzenie istniejącego rowu przydrożnego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektami budowlanymi opracowanymi przez: AK-BUD Konrad Galant ul. Czecha 6 m.20 42-224 Częstochowa oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu powierzonych przez Zamawiającego następujących materiałów betonowych: kostki brukowej, krawężników i obrzeży. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8a ( dot. Części nr I zamówienia), 2) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8b ( dot. Części nr II zamówienia), 3) Projekt budowlany etap 1- stanowiący dodatek nr 9 ( dot. Części nr I zamówienia), 4) Projekt budowlany etap 2 - stanowiący dodatek nr 10 ( dot. Części nr II zamówienia), 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące dodatek nr 11 ( dot. Części nr I , II zamówienia). 3. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: 1). Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ dot. etapu nr 1 ( dot. Części nr I zamówienia), 2). Przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 13 do SIWZ dot. etapu nr 2 ( dot. Części nr II zamówienia). 4. Dotyczy Części nr I, nr II zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projektach budowlanych, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. co najmniej brukarzy: wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a i nr 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od skrzyżowania z Drogą Powiatową S2023 do działki o nr ewid. Nr 418/3 (etap 1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 347228.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.U.H. ROMTRANS Roman Zając
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Topolowa 20
Kod pocztowy: 42-122
Miejscowość: Ostrowy nad Okszą
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 561368.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa istniejącego pasa drogowego w miejscowości Mokra w pasie Drogi Powiatowej S2021 na odcinku od działki o nr ewid. Nr 418/3 do granic administracyjnych Gminy Miedźno (etap 2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 394536.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.T.U.H. ROMTRANS Roman Zając
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Topolowa 20
Kod pocztowy: 42-122
Miejscowość: Ostrowy nad Okszą
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 348000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 611073.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.