eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnych centrów obsługi pasażerów w Gminach Kolsko, Nowa Sól, Nowa Sól-Miasto, Otyń i Siedlisko.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048342-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Gmina Nowa Sól - Miasto: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnych centrów obsługi pasażerów w Gminach Kolsko, Nowa Sól, Nowa Sól-Miasto, Otyń i Siedlisko.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu "Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego sub Obszaru Funkcjonalnego" jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512140-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Sól - Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 97077028000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 590 300, e-mail zampub@nowasol.pl, faks 684 590 358.
Adres strony internetowej (url): www.nowasol.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową lokalnych centrów obsługi pasażerów w Gminach Kolsko, Nowa Sól, Nowa Sól-Miasto, Otyń i Siedlisko.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie trzynastu lokalnych centrów obsługi pasażerów na terenie Gminy Kolsko (Kolsko przy ul. Piastowskiej, Konotop przy Pl. Powstańców Wielkopolskich), Gminy Nowa Sól - gmina wiejska (Kiełcz przy ul. Szkolnej, Przyborów przy ul. Nowosolskiej, Lubięcin przy drodze wojewódzkiej nr 315, Gminy Nowa Sól - Miasto (ul. Zielonogórska, ul. Chałubińskiego, ul. Przemysłowa, ul. Śląska (dawniej Ciepielowska), ul. Głogowska), Gminy Otyń (Otyń przy Cmentarzu Komunalnym) i Gminy Siedlisko (Siedlisko, przy drodze wojewódzkiej nr 321, Bielawy przy drodze wojewódzkiej nr 321) - woj. lubuskie. 2. Budowa lokalnych centrów obsługi pasażerów obejmuje wykonanie m.in. prefabrykowanej wiaty przystankowej, wewnętrznej linii zasilającej energetycznej, zagospodarowanie terenu, montaż elementów małej architektury (kosze na śmieci, tablice informacyjne, znaki drogowe), wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i płyt chodnikowych o łącznej powierzchni ca. 756 m2 oraz nawierzchni bitumicznej o powierzchni ca. 920 m2. 3. Charakterystyka robót objętych nadzorem: a) wykonanie 10 lokalnych centrów obsługi pasażerów obejmujących m.in. demontaż istniejących znaków drogowych oraz ponowny montaż w sąsiedztwie projektowanej wiaty przystankowej, demontaż fragmentów chodnika z kostki betonowej i obrzeża trawnikowego w obrębie projektowanej wiaty autobusowej, wykonanie metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, chodników z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, montaż elementów małej architektury, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej; b) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego obejmuje m.in. demontaż istniejącej murowanej wiaty przystankowej i tymczasowej toalety ogólnodostępnej, demontaż istniejącego znaku drogowego wraz z koszem na śmieci, demontaż fragmentu nawierzchni istniejącego chodnika o pow. ok. 93 m2 w obrębie projektowanego przystanku, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, prefabrykowanej bezobsługowej toalety publicznej, donic betonowych (2 szt.), wewnętrznej linii zasilającej energetycznej o długości ca. 27,5 m, wewnętrznej linii zasilającej wodociągowej o długości ca. 75,0 m, zbiornika bezodpływowego na nieczystości sanitarne o poj. 4,0 m3, chodników z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, montaż elementów małej architektury, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej oraz przyłącza energetycznego o długości ca. 244 m; c) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Przemysłowej obejmuje m.in. demontaż fragmentu nawierzchni chodnika, ścieżki rowerowej i krawężnika drogowego, demontaż istniejącej nawierzchni bitumicznej ca. 520 m2 istniejącej pętli autobusowej, wykonanie nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej lub płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej pętli o powierzchni ca.520 m2, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, montaż elementów małej architektury, montaż znaków drogowych pionowych, wykonanie znaków drogowych poziomych grubowarstwowych - zmiana stałej organizacji ruchu, przeniesienie istniejącej latarni ulicznej, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej; d) budowa lokalnego centrum obsługi pasażerów w Nowej Soli przy ul. Głogowskiej obejmuje m.in. demontaż istniejącej wiaty przystankowej, słupków drogowych blokujących (6 szt.), demontaż istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni ca. 400 m2, wykonanie chodnika z kostki betonowej i z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej i podbudowie z tłucznia lub żwiru gruboziarnistego, wykonanie wiaty przystankowej z metalowej wiaty przystankowej z obudową ze szkła z podświetlanym panelem informacyjnym, montaż elementów małej architektury, montaż znaków drogowych pionowych, wykonanie znaków drogowych poziomych grubowarstwowych - zmiana stałej organizacji ruchu, przeniesienie istniejącej latarni ulicznej, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej energetycznej. 4. Obowiązki wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego obejmują: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy budowie lokalnych centrów obsługi pasażerów, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej a także reprezentowanie zamawiającego w zakresie spraw technicznych - wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, umowami zawartymi pomiędzy wykonawcą robót budowlanych a podwykonawcami robót budowlanych, dokumentami budowy, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie protokołów odbioru, e) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów (częściowych i końcowego) oraz sporządzanie protokołów odbioru; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, h) wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24350.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGAMP Paweł Ratuś
Email wykonawcy: progamp.nadzory@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 7
Kod pocztowy: 65-729
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14698.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14698.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23985
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.