eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 3 - wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM przy ul. Lipowa w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 464/05/17 z dnia 08.06.2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-24

Ogłoszenie nr 500048039-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.

Gmina Polkowice: Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 3 - wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM przy ul. Lipowa w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 464/05/17 z dnia 08.06.2017 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041548-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Polkowice, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Rynek 1, 59100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 84 74 121, e-mail zp@ug.polkowice.pl, faks 076 72 46 780.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ug.polkowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 3 - wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM przy ul. Lipowa w Polkowicach - roboty nr 1 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy 464/05/17 z dnia 08.06.2017 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.94.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót uzupełniających został określony w przedmiarze robót nr 1 realizowanych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i obejmuje wymianę stolarki okiennej na zasobach zarządzanych przez SM CUPRUM w Polkowicach przy ul. Lipowa. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: a) wykonanie inwentaryzacji, pomiaru stolarki okiennej przewidzianej do wymiany, b) demontaż i montaż nowej stolarki okiennej, c) roboty wykończeniowe ościeży okien d) roboty malarskie, e) naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien, f) naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowaniem, g) wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na składowisko na koszt Wykonawcy, h) utrzymanie bieżącej czystości podczas robót. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak, stanowiącymi załącznik do zaproszenia do negocjacji: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, b) przedmiar robót, c) zestawienia stolarki okiennej do wymiany.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421132-8


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13787.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOBIL Marek Piechocki s.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Harcerska 10
Kod pocztowy: 61-011
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawę prawną zastosowania trybu innego niż przetarg nieograniczony (ograniczony) stanowi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20175 poz. 1579 t. j.) Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wybór ww. trybu lub sposobu udzielenia zamówienia uzasadniony jest następującymi ustawowymi przesłankami faktycznymi: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót do udzielonego przez Zamawiającego zamówienia podstawowego pt.: "Wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach w ramach zadania budżetowego pn. Program poszanowania energii, w zakresie części 3 - wymiana stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM przy ul. Lipowa w Polkowicach". Z uwagi na zły stan techniczny stolarki okiennej na zasobach SM CUPRUM w Polkowicach przy ul. Lipowa w Polkowicach - zgodnie z zestawieniami stolarki okiennej do wymiany zasadne jest zlecenie Wykonawcy umowy podstawowej robót nr 1 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Wartość szacunkowa robót nr 1 udzielanych w trybie zamówienia z wolnej ręki wg kosztorysu inwestorskiego nie przekracza 50% wartości zakresu podstawowego robót (umowa 464/05/17 z dnia 08.06.2017 r. o wartości 92.078,62 zł brutto). Całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidziane było w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest zgodne z jego przedmiotem. Powyższe okoliczności zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowią podstawę do udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zadania podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.