To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047774-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587871-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 32343000000,
ul. ul. Dąbrowszczaków
,
10001
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 521 61 66, e-mail
przetargi@olsztyn.so.gov.pl, beata.maciejewska@olsztyn.so.gov.pl, faks
89 521 61 68.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sądownictwo
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2131-11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądzie Rejonowym w Mrągowie, Nidzicy oraz Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć zadań, w ramach których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj.: Zadanie nr 1: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Mrągowie: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji następującego zakresu robót, tj.: 1. Kompleksowy przegląd dachu i naprawa 9 szt. Dachówek; 2. Wymiana wykładziny podłogowej dywanowej w ilości 22,83 m2 ; 3. Wykonanie uzupełnienia spoin w ilości 59,83 m2 ; 4. Odnowienie powłoki malarskiej w ilości 61,13 m2; 5. Zakup i montaż stylowej lampy zewnętrznej -1 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 2: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji następującego zakresu robót: 1. Remont pomieszczeń po zalaniu wodą: ? odnowienie powłoki malarskiej w ilości 1 171,84 m2; ? wymiana wykładziny podłogowej dywanowej w ilości 29,39 m2; 2. Remont poddasza - ułożenie podłogi drewnianej: ? ułożenie podłogi z desek struganych grubości 32 mm w ilości 221,19 m2; ? impregnacja ogniochronna elementów drewnianych Fobosem M4 w ilości 486,62 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. Zadanie nr 3: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Piszu: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji następującego zakresu robót: 1. Malowanie ścian i sufitów korytarzy parteru farbą zmywalną, kolor producenta, w ilości 325,08 m2; 2. Malowanie ścian korytarzy I piętra farbą zmywalną, kolor producenta, w ilości 204,55 m2; 3. Malowanie ścian i sufitów korytarzy II piętra farbą zmywalną, kolor producenta, w ilości 307,10 m2; 4. Malowanie ścian i sufitów klatek schodowych farbą zmywalną, kolor producenta, w ilości 316,87 m2; 5. Malowanie ścian i sufitów łazienek parteru, I i II piętra farbą zmywalną, kolor biały, w ilości 115,80 m2; 6. Położenie wykładziny PCW w archiwum pom. nr 20 w ilości 14,24 m2; 7. Wymiana lamp oświetleniowych korytarzy, świetlówkowe, podwójne (2x 36W), w ilości 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 4: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji następującego zakresu robót: 1. Wymiana okien na uchylne w witrynie wewnętrznej SO Olsztyn: ? przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien uchylnych otwieranych klamką umieszczoną z boku skrzydła, w ilości 9 szt. Okna zostaną zamontowane w dolnych kwaterach witryny wewnętrznej następujących pomieszczeń: 1) Pomieszczenie nr 221 - 1 szt., 2) Pomieszczenie nr 220 - 2 szt., 3) Pomieszczenie nr 321 - 1 szt., 4) Pomieszczenie nr 320 - 2 szt., 5) Pomieszczenie nr 537 - 1 szt., 6) Pomieszczenie nr 538 - 1 szt., 7) Pomieszczenie nr 539 - 1 szt., ? przed przystąpieniem do montażu należy zdemontować istniejące okna; ? istniejąca stolarka ma grubość 45 mm; ? Konstrukcja okna jak na rysunku. Dodatkowe informacje dotyczące przedstawionego powyżej opis przedmiotu zamówienia zawierają rysunki stanowiące załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. Zadanie nr 5: Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji następującego zakresu robót: 1. Wykonanie izolacji akustycznej ścian w ilości 97,03 m2; 2. Odnowienie powłoki malarskiej bramy wjazdowej i ogrodzenia w ilości 77,76 m2; 3. Wykonanie schodów wewnętrznych 0,076 m3; 4. Odnowienie powłoki malarskiej ścian na korytarzach w ilości 569,89 m2; 5. Wymiana obróbki blacharskiej gzymsu w ilości 10,92 m2; 6. Wykucie otworu drzwiowego w ścianie grubości 12 cm - drzwi "90" - 1 szt.; 7. Wstawienie drzwi "90" - 1 szt.; 8. Wykonanie ścianki działowej grubości 10 cm z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach; metalowych wypełnionych wełną mineralną akustyczną w ilości 16,88 m2; 9. Odnowienie powłoki malarskiej ścian w pokoju w ilości 90,18 m2; 10. Ułożenie posadzki z wykładziny dywanowej w ilości 26,54 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów objętych niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: biuro@kancelariazamowien.pl 3. Wykonawca dla wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez inwestora oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 4. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót przedstawionych w załączniku nr 4, 5, 6, 7, 10 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji. 6. Podwykonawstwo: ? Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowego zamówienia przy współudziale podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca podczas realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest do respektowania wszystkich wymagań Zamawiającego, szczegółowo przedstawionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. ? Na podstawie art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - stosowne informacje w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowy wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. ? Na podstawie art. 36b ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na okoliczność, iż realizowane roboty budowlane będą wykonywane w miejscu bezpośrednio podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. ? Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12132.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane, Andrzej Pac
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13899.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47765.35
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65040.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24488.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usług Remontowo-Budowlane, Andrzej Pac
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Alu-Tech s.c., Anna Chylak, Henryk Chylak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47073.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Rantech sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61666.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Wykonanie dostawy wraz z montażem mebli do pomieszczeń OD w ramach inwestycji "Budowa bazy OD Olecko"
- "Dostawa środków czystości i higieny"
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa produktu leczniczego - Andeksanet alfa.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.