Ogłoszenie nr 500047373-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Warszawa: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowo-budowlanymi na polskiej nekropolii Dulab w Teheranie, kwatery polskiej na cmentarzu żydowskim w Teheranie oraz kwater polskich na cmentarzach ormiańskich i chaldejskich w Meszedzie, Ahwazie, Isfachanie w Iranie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 44630-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 71386-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Krajowy numer identyfikacyjny 00027406800010,
ul. ul. Krakowskie Przedmieście
15/17,
00-071
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4210100, e-mail
aswierczynska@mkidn.gov.pl, faks
22 8288773.
Adres strony internetowej (url): www.mkidn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowo-budowlanymi na polskiej nekropolii Dulab w Teheranie, kwatery polskiej na cmentarzu żydowskim w Teheranie oraz kwater polskich na cmentarzach ormiańskich i chaldejskich w Meszedzie, Ahwazie, Isfachanie w Iranie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr Sprawy 8/BDG/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: "Wykonanie prac remontowo-budowlanych na polskiej nekropolii Dulab w Teheranie, kwatery polskiej na cmentarzu żydowskim w Teheranie oraz kwater polskich na cmentarzach ormiańskich i chaldejskich w Meszedzie, Ahwazie, Isfachanie w Iranie" w tym: 1) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z opisem przedmiotu zamówienia (projektem) oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnych z umową na roboty budowlane; 3) wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnych z umową, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 4) żądanie od kierownika budowy poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem; 5) udział w czynnościach odbioru końcowego robót budowlanych; 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
II.4) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71310000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 21.04.2017 do dnia 30.10.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartośc zmian niniejszej umowy jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na dokonaną zmianę terminu realizacji umowy na roboty budowlane oraz zmianę dotyczącą realizacji dodatkowych robót koniecznym było zwiększenie wartości umowy na usługi inspektora nadzoru oraz zmianę terminu realizacji tej umowy ze względu na konieczność odbioru większej ilości robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmieniono termin obowiązywania umowy do dnia 30.11.2017 oraz zwiększono jej wartość o 1476 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.