eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gietrzwałd › Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd w 2018r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500047352-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Urząd Gminy: Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd w 2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515157-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 510742965, ul. ul. Olsztyńska 2, 11036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 89 5241900, e-mail inwestycje@gietrzwald.pl, faks +48 89 6500324.
Adres strony internetowej (url): http://gietrzwald.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd w 2018r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę paliwa płynnego poprzez tankowanie pojazdów wskazanych przez Zamawiającego oraz pojemników dostarczanych przez upoważnione osoby (paliwo z pojemników jest przeznaczone do sprzętu OSP i ZUK). Dostawa ma być realizowana na terenie Gminy Gietrzwałd z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. Zamawiający wymaga rozliczania każdego miesiąca czterema fakturami (po 15 każdego miesiąca dwie i po ostatnim dniu każdego miesiąca dwie), wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo - po jednej fakturze na każdego odbiorcę. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje: a) data zakupu; b) rodzaj pobranego paliwa c) ilość pobranego paliwa d) numer rejestracyjny pojazdu (nie dotyczy paliwa tankowanego do pojemników) Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz pojazdów, które mogą być tankowane w ramach zamówienia oraz listę osób uprawnionych do tankowania. Wykazy będą uaktualniane w ramach potrzeb Zamawiającego, na jego pisemną prośbę. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego, zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. Wykaz będzie zawierał również informacje o osobach uprawnionych do tankowania dostarczanych pojemników. Rodzaj asortymentu: olej napędowy - 53000 litrów, benzyna bezołowiowa E-95 - 2500 litrów. Podana wyżej ilość stanowi szacunkową potrzebę w skali 10 miesięcy do 31.12.2018r. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości obsługiwanych pojazdów (np. w wyniku zakupu dodatkowego pojazdu), w takim wypadku cena obsługi bezgotówkowej sprzedaży paliw będzie taka jak dla już obsługiwanych pojazdów. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł na terenie Gminy Gietrzwałd swoją filię lub oddział stacji paliw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 209549.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konpal Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 31
Kod pocztowy: 06-560
Miejscowość: Konopki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246165.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246165.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.