To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-05
Ogłoszenie nr 500047352-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.
Urząd Gminy: Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd w 2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515157-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 510742965,
ul. ul. Olsztyńska
2,
11036
Gietrzwałd, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48 89 5241900, e-mail
inwestycje@gietrzwald.pl, faks
+48 89 6500324.
Adres strony internetowej (url): http://gietrzwald.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd w 2018r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę paliwa płynnego poprzez tankowanie pojazdów wskazanych przez Zamawiającego oraz pojemników dostarczanych przez upoważnione osoby (paliwo z pojemników jest przeznaczone do sprzętu OSP i ZUK). Dostawa ma być realizowana na terenie Gminy Gietrzwałd z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. Zamawiający wymaga rozliczania każdego miesiąca czterema fakturami (po 15 każdego miesiąca dwie i po ostatnim dniu każdego miesiąca dwie), wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo - po jednej fakturze na każdego odbiorcę. Do każdej z faktur Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje: a) data zakupu; b) rodzaj pobranego paliwa c) ilość pobranego paliwa d) numer rejestracyjny pojazdu (nie dotyczy paliwa tankowanego do pojemników) Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz pojazdów, które mogą być tankowane w ramach zamówienia oraz listę osób uprawnionych do tankowania. Wykazy będą uaktualniane w ramach potrzeb Zamawiającego, na jego pisemną prośbę. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego, zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. Wykaz będzie zawierał również informacje o osobach uprawnionych do tankowania dostarczanych pojemników. Rodzaj asortymentu: olej napędowy - 53000 litrów, benzyna bezołowiowa E-95 - 2500 litrów. Podana wyżej ilość stanowi szacunkową potrzebę w skali 10 miesięcy do 31.12.2018r. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości obsługiwanych pojazdów (np. w wyniku zakupu dodatkowego pojazdu), w takim wypadku cena obsługi bezgotówkowej sprzedaży paliw będzie taka jak dla już obsługiwanych pojazdów. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł na terenie Gminy Gietrzwałd swoją filię lub oddział stacji paliw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
209549.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konpal Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
246165.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Budynków i Usług Komunalnych w Kłodawie
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.