eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupcza › Przebudowa świetlicy wiejskiej w Słupczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-23

Ogłoszenie nr 500047347-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.

Ochotnicza Straż Pożarna : Przebudowa świetlicy wiejskiej w Słupczy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574973-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicza Straż Pożarna , Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Słupcza 185, 27-620 Słupcza, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 665395532, e-mail irekj_77@poczta.fm, faks .
Adres strony internetowej (url): www.dwikozy.bip.gmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa świetlicy wiejskiej w Słupczy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSP.271.01.2017.IJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przebudowa świetlicy wiejskiej w Słupczy" CZĘŚĆ SOCJALNO-SANITARNA 1. STAN SUROWY - Roboty ziemne - Podbicie istniejących przylegających fundamentów - Fundamenty - Izolacja fundamentów i ścian fundamentowych - Roboty murowe - mury fundamentowe i ściany nadziemia - Ścianki działowe - Więźba dachowa (nowy dach i przebudowa dachu nad istn. Sanitariatami) - Pokrycie dachu 2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - Tynki wewnętrzne - Izolacje poziome - Pokrywanie podłóg i ścian - Stolarka okienna i drzwiowa - Ślusarka aluminiowa - Roboty malarskie - Docieplenie ścian zewnętrznych - Roboty murowe - taras przed budynkiem i pochylnia 3. INSTALACJE SANITARNE - Instalacja wod.kan. - Instalacja C.O. 4. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 5. INSTALACJA PIORUNOCHRONNA 6. RUSZTOWANIA 7. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE - OPASKA POMIESZCZENIE GOSPODARCZE 1. FUNDAMENTY - Roboty rozbiórkowe pochylni - Roboty ziemne - Podbicie istniejących przylegających fundamentów - Fundamenty + słupy - Roboty izolacyjne (fundamenty, mury fundamentowe) 2. STAN SUROWY - Roboty murowe - ściany nadziemia - Konstrukcja w poziomie stropu - Więźba dachowa - Pokrycie dachu 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - Strop nad parterem - Stolarka okienna i drzwiowa - Ślusarka - Tynki wewnętrzne - Izolacje poziome - Betonowanie - Roboty malarskie - Docieplenie ścian zewnętrznych 4. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA 5. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 6. INSTALACJA PIORUNOCHRONNA 7. RUSZTOWANIA 8. OPASKA PRZY BUDYNKU CIĄGI PIESZO JEZDNE Wykonanie ciągów pieszo jezdnych z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kamienia grubego i drobnego oraz warstwie odsączającej z piasku. Nawierzchnia ograniczona krawężnikami betonowymi na ławie betonowej. ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELONYCH Wywiezienie humusu, ręczne rozrzucenie humusu, ręczne sianie trawy, ustawienie ławek rekreacyjnych, sadzenie drzew i krzewów balotowanych, demontaż ogrodzenia i montaż bramy wjazdowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45262522-6, 45262300-4, 45320000-6, 45261100-5, 45261210-9, 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45421160-3, 45442100-8, 45442100-8, 45321000-3, 45332000-3, 45331100-4, 45310000-3, 45312311-0, 45262100-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 319169.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Paweł Kopeć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sandomierska 32a
Kod pocztowy: 39-432
Miejscowość: Gorzyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 392578.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 392578.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549804.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.