Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047334-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Warszawa: Wykonanie prac konserwacyjnych dachu budynku nr 19 w K-0030. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1. Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000,
ul. Żwirki i Wigury
1c,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 821 316, e-mail
zampubl@ron.mil.pl, faks
261 821 316.
Adres strony internetowej (url): www.1bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych dachu budynku nr 19 w K-0030.
Numer referencyjny
34/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest :
Wykonanie konserwacji dachu budynku nr 19 przy ul. Leśnej w Warszawie.
2. Klasyfikacja robót wg. CPV :
45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów
45261400-8 Pokrywanie dachu
45261320-3 Kładzenie rynien
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznej
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Roboty budowlane na budynku nr 19 obejmują :
1) Demontaż i ponowne zamontowanie (po wymianie pokrycia) przewodów instalacji odgromowej na dachu płaskim - z wykorzystaniem materiału z demontażu- druty- pręty stalowe fi 8 (zwód poziomy), pozostałe materiały przewiduje się do wymiany na nowe. Wykonanie pomiarów pomontażowych instalacji odgromowej i przedłożenie protokołów z pomiarów.
2) Roboty remontowe pokrywcze polegają na zerwaniu istniejących warstw pokrycia z papy i izolacji z wełny mineralnej, oczyszczeniu i usunięciu zerodowanej i kruszącej się szlichty, przygotowaniu podłoża przez zagruntowanie preparatem głęboko penetrującym pod naprawę (wyrównanie) podłoża betonowego i pod położenie nowej izolacji termicznej ze styropianu. Wykonanie pokrycia dachu w układzie dwuwarstwowym, z wykorzystaniem papy podkładowej 2,5 mm oraz papy wierzchniego krycia 5,2 mm z jednoczesnym położeniem izoklinów w miejscach różnicy poziomów dachu i wokół kominów oraz wykonaniem wywinięć w miejscach przy ogniomurach, kominach i innych. Przewidziana jest wymiana obróbek blacharskich dachowych oraz rynien i rur spustowych na wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej plastizolem Ø150 mm, a także dołożenie jednej rury spustowej Ø150 mm w lewym rogu poziomu II dachu (od strony elektrowni).
3) Zakres prac przewiduje również wykonanie nawierzchniowego odprowadzenia deszczówki z rur spustowych (z pominięciem istniejącego) do korytek ściekowych betonowych wychodzących ok. 4,5 m poza obrys budynku z zachowaniem niewielkiego spadku. Przełożenie kostki wraz z wykonaniem spadku poza obrys budynku w miejscach zapadniętych przy budynku przy poziomach dachu III i II (należy wykorzystać kostkę z demontażu), z uprzednim przygotowaniem podbudowy z podsypki piaskowej zagęszczanej pod prefabrykaty ściekowe i pod kostkę.
4) Wykonanie drabiny ze stali ocynk. pionowej zewnętrznej wejściowej na dach z systemem ochrony przed upadkiem zgodnie z przepisami bhp.
5) Sprawdzenie drożności i mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci drenażowej wokół budynku o śr. 0.10 m agregatem ciśnieniowym, wydobycie osadów agregatem próżniowym i odsączenie wody z osadu oraz zamknięcie pokryw włazów.
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót.
4. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną obiektu (na własny koszt) w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zlecenia.
5. Termin wykonania usługi ustala się od dnia podpisania umowy do 60 dni kalendarzowych.
6. Szczegółowe terminy realizacji usługi będą wskazane przez Wykonawcę w formie pisemnej (fax : 261 828 277, email: jw4198.soipyry@ron.mil.pl) lub telefonicznej (261 828 152 lub 276) z minimum 5 dniowym wyprzedzeniem. Jednocześnie Wykonawca dostarczy w dowolnej formie pisemnej do Dowódcy 1BLTr listę pracowników, którzy będą realizowali przedmiot umowy i listę pojazdów, które będą wjeżdżały na teren kompleksu wojskowego, celem otrzymania zgody na wejście na teren kompleksu i otrzymania okresowych przepustek.
7. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, ponieważ prace będą wykonywane w budynku czynnym, umożliwi dojście do obiektu objętego zadaniem.
8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie bhp, ppoż. i Prawa budowlanego.
9. Wykonawca poniesie koszty związane z wywiezieniem i utylizacją materiałów z demontażu, oraz z zabezpieczeniem kontenerów na materiały demontażowe w celu uniknięcia składowania ich w miejscu realizacji robot i w okolicy.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy do momentu protokolarnego odbioru robót w stanie gwarantującym porządek i bezpieczeństwo osób korzystających z tego terenu.
11. Wykonawca poniesie koszty związane z wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w trakcie prowadzenia robót, chyba że wynikają one z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
12. Wymagania dotyczące sprzętu :
1) dobór sprzętu użytego do wykonania robót przewidzianych w umowie powinien gwarantować dobrą jakość prac oraz powinien spełniać konieczne warunki przepisów bhp i ppoż.
2) powinien być dostępny podręczny sprzęt gaśniczy oraz środki zabezpieczenia bhp (takie jak kaski, liny, szelki i inne) na okres wykonywania prac niebezpiecznych i stanowiących zagrożenie pożarem.
13. Wymagania dotyczące materiałów do zastosowania :
1) preparat do gruntowania podłoża, głęboko penetrujący, szybkoschnący, modyfikowany (do betonu, do drewna, do stali, do renowacji starych pokryć dachowych);
2) płyty styropianowe laminowane 1-str. EPS 100 o grubości 100 mm;
3) papa podkładowa, termozgrzewalna gr. 2,5 mm na włókninie poliestrowej;
4) papa termozgrzewalna wierzchniego krycia gr. 5,2 mm na włókninie poliestrowej wzmocnionej, modyfikowana SBS, w kolorze czarnym, ;
5) obróbki blacharskie wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 0,7 mm powlekanej plastizolem, prefabrykowane rury spustowe okrągłe i rynny półokrągłe wykonane z blachy ocynkowanej o grubości 0,7 mm powlekanej plastizolem Ø150 mm. Kolorystyka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych nie ulega zmianie.
6) nowa kostka brukowa betonowa szara grubości 6 cm - w kształcie istniejącej, obrzeże trawnikowe betonowe 50-75x20x6 cm szare;
7) korytka ściekowe z prefabrykatów betonowych o wym. szer.=0,30, dł.= 0,50, h=0,13 m.
8) drabina ze stali ocynk. pionowa zewnętrzna mocowana na elewacji budynku wejściowa na dach z systemem ochrony przed upadkiem zgodnie z przepisami bhp.
Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczalnych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom i Aprobatom Technicznym.
14. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca.
15. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) wskazania kierownika robót do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym;
2) uzgodnienia terminów realizacji przedsięwzięcia;
3) powiadomienia Zamawiającego o gotowości do końcowego odbioru prac najpóźniej w dniu zakończenia zlecenia, wówczas Zamawiający zobowiązuje się dokonać odbioru prac w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia;
4) do usunięcia na własny koszt wad powstałych w wyniku źle wykonanej usługi.
16. Kontrola jakości robót odbywa się poprzez sprawdzenie prawidłowości montażu i szczelności połączeń oraz zgodności użycia materiałów.
17. Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zamawiającego - Inspektora Nadzoru, Kierownika Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości wraz z przedstawicielem Administratora - Kierownikiem SOI, przy udziale Wykonawcy i Użytkownika, na podstawie wizji lokalnej.
18. Niezbędnym elementem dokonania odbioru robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych certyfikatów zgodności na użyte materiały oraz okazanie dokumentu potwierdzającego utylizację materiałów izolacyjnych z demontażu przez specjalistyczną firmę.
19. Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokółu Odbioru bez braków, niedoróbek i wad oraz bez uwag.
20. Na wykonany zakres prac Wykonawca udziela 60 miesięcznej gwarancji i 12 miesięcznej rękojmi.
II.5) Główny Kod CPV:
45261900-3
Dodatkowe kody CPV:
45261400-8,
45261320-3,
45311200-2,
45262100-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
128124.86
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna zastosowania trybu: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
"w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie zostały złożone żadne oferty (...), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego do terminu składania ofert, określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu (nr 584734-N-2017 z dnia 2017-09-11) i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia to jest do dnia 26.09.2017 r., nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
P.H.U. DEMAR Waldemar SZMULIK,
waldemar.szmulik@wp.pl,
ul. Wał Miedzeszyńki 132A,
04-987,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"
- Wykonanie robót budowlanych: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" "Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
- Remont pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wraz z wymianą oświetlenia w Delegaturze NIK w Szczecinie
- Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Jakubów
- Modernizacja ogólnodostępnego kompleksu obiektów sportowych przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Sławkowie z rozbudową publicznej strefy rekreacyjnej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brzyskach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.