Ogłoszenie nr 500046563-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Uniwersytet Opolski: Dostawa pierwszego wyposażenia obiektu budowlanego na ul. Oleskiej 48 - segment R - wyposażenie gospodarcze dla wybranych pomieszczeń kierunku lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia obiektu budowlanego na ul. Oleskiej 48 - segment R - wyposażenie gospodarcze dla wybranych pomieszczeń kierunku lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/44/2017/ZWR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pierwszego wyposażenia obiektu budowlanego na ul. Oleskiej 48 - segment R - wyposażenie gospodarcze dla wybranych pomieszczeń kierunku lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59500.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Merida Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73185.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z projektem zawierającym opis przedmiotu zamówienia wybranych pomieszczeń na KL, stanowiącym przedmiotowe zamówienia, który został przekazany Zamawiającemu w dn. 13.06.2017 r. wyniknęła pilna potrzeba zakupu wyposażenia pierwotnego obiektu budowlanego przy ul. Oleskiej 48 w zakresie wyposażenia gospodarczego dla wybranych pomieszczeń kierunku lekarskiego. Pierwotny projekt, w oparciu o który został ogłoszony przetarg nieograniczony na dostawę wyposażenia, zawierał niedoskonały opis wyposażenia gospodarczego mogący skutkować niepełnym wyposażeniem oraz kolidującym z istniejącymi w pomieszczeniach instalacjami. Pierwotne zamówienie nie zostało zrealizowane w ogóle ze względu na błędny opis przedmiotu zamówienia nie wynikający z winy Zamawiającego, a projektu. Projekt został poprawiony i uzupełniony o brakujące pozycje wyposażenia i istniejące instalacje, celem prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia. W związku z wpłynięciem poprawnego i pełnego opisu przedmiotu zamówienia oraz pilną potrzebą wyposażenia wynikającą z terminu rozliczeń finansowych, który upływa z końcem miesiąca listopada br. zawartego w umowie z dnia 07.07.2017 r. oraz tym iż powyższe nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 3 ustawy.
Wykonawca, który jest w stanie kompleksowo i łącznie pierwszy raz wyposażyć w pilnym terminie wybrane pomieszczenia kierunku lekarskiego w obiekcie segmentu R jest: Merida Sp. z o.o., ul. Karkonoska 59, 53-015 Wrocław.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Wykonanie badań laboratoryjnych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych na drogach wojewódzkich w 2024 r.
- "Naprawy bieżące urządzeń dźwigowych marki Hiab i urządzeń samo-załadowczych marki Multilift"
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok.
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa - środki czystości i artykuły przemysłowe na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
więcej: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.